Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 100 van de 233 EersteEerste ... 50909899100101102110150200 ... LaatsteLaatste
Resultaten 991 tot 1.000 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #991
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij zijn er met Valentine's day, dus misschien wordt dat wel net zo'n drama. Toch maar voor snelle check-in gaan dan.

  2. Top | #992
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Even een vraagje; Ook wij, 2 volwassenen, willen een auto bij Alamo huren. Wij landen op Sanford. Nu lees ik in wat oudere berichten dat ze wat moeilijk kunnen doen over de hoeveelheid baggage. Nu willen wij een comfort car huren. Wij hebben 2 normale koffers bij ons en handbagage. Iemand ervaring mee dat ze bij dit sort baggage moeilijk doen bij een comfort car? Ik vindt een grote auto voor ons 2en echt onzin.

  3. Top | #993
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Over moeilijk doen met koffers zou ik me niet druk maken. Dit is meestal een verkoop-praatje. Nu is een grote auto wellicht wel onzin maar gezien het geringe prijsverschil wel lekkerder. Benzine is daar ook niet duur dus daar zou ik het niet om laten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #994
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @dwouters85
    Wat is een comfort car van Alamo?
    Welke klasse?

  5. Top | #995
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik gok dat het de Compact klasse is
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #996
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Haha ja die bedoel ik. Er zit toch zo'n 100 euro verschil in een grotere auto. Daarnaast zal ik de hoofdbestuurder worden en ik rij graag in kleine auto's. Heb zelf een C1 haha. Dus een Compact auto is voor mij al groot.......Nou dan maar hopen dat ze niet moeilijk over de koffers doen....Moet na mijn idee ook makkelijk passen.

  7. Top | #997
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Anders zeg je toch dat vrienden je resterende baggage meenemen. Is echt een verkooppraatje. Ik zet soms zelfs een koffer op de achterbank als het niet past. Je moet bij een compact 2 koffers achterin kunnen doen, past niet altijd. Dan op de achterbank. No worries. Ik gooi al mijn baggage thuis in een Cuore. Past ook (net). Verschil tussen compact en midsize is ook minimaal, pas bij fullsize ga je verschil merken, is mijn eigen ervaring dan.

    Rijden in een grotere auto is niet lastig in Amerika, daar is alles groter. Ook de parkeerplaatsen.

  8. Top | #998
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Economy was er niet, gratis upgrade gekregen naar Compact. Mazda 3, met heel grote kofferbak! Passen wel 4 koffers in volgens mij! Moest ook wennen, pfff... rij thuis ook in een Cuore. Maar went snel :-)
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  9. Top | #999
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Kleine auto's zoals hier in Europa zul je ook niet echt veel tegenkomen. Een kleine huurauto in Europa is een Fiat Panda of een Citroën C1.. Alleen staat tegenwoordig bij Alamo de Chevrolet Spark als Economy. En dan wordt het wel serieus proppen met je koffers:



    Dollar heeft de Kia Rio als Economy:

    Laatst gewijzigd door Njit; 02-02-14 om 19:49.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #1000
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @Fitzroy,Wij kwamen vorig jaar aan op valentine's day en het was redelijk rustig, 2 wachtende voor ons.. Dus na 15 minuutjes liepen we de garage in!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •