Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 163 van de 233 EersteEerste ... 63113153161162163164165173213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.621 tot 1.630 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1621
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Volgens mij heeft Budget hetzelfde tolplan als Alamo?

    normaal huren we altijd bij alamo.com, maar de prijzen voor juli zijn wel erg hoog nog.......nu zolang een boeking bij Budget gedaan, scheelde de helft. Ook bij Expedia en andere aanbieders is Alamo hoog met prijs voor juli.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  2. Top | #1622
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hallo Pumi,
    In de link staat precies welke tol bij welke verhuurder.
    https://www.sunpass.com/rentalcar

  3. Top | #1623
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Alamo/National hebben toch hetzelfde systeem qua Toll?
    Klopt, zij hanteren hetzelfde systeem, net als Hetz overigens..

  4. Top | #1624

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hey weet dat dit niet hoort zoals het hoort maar weet anders niet hoe ik contact met jullie moet krijgen . wij zijn het Bianca en Hans van de Kelly spring

  5. Top | #1625
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bibi1970 Bekijk Berichten
    Hey weet dat dit niet hoort zoals het hoort maar weet anders niet hoe ik contact met jullie moet krijgen . wij zijn het Bianca en Hans van de Kelly spring
    Hey Hans & Bianca, kijk ff bij de prive-berichten ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #1626
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Eind september auto opgehaald bij Alamo Sanford, geboekt via Britsguide. Alle gegevens van tevoren ingevuld op de website. Binnen 2 minuten na aankomst bij de balie ( geen rij) stonden we buiten, waar we vervolgens een grotere auto meekregen dan geboekt. Afgelopen donderdag gemaild naar Alamo dat we de auto ivm Hurricane Matthew een dag later zouden terugbrengen. Binnen een paar uur antwoord dat ons contract was aangepast. Weer een top-ervaring met Alamo ( en Brits guide....)
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  7. Top | #1627
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hallo allemaal,

    Van 14 april t/m 4 mei 2017 vlieg ik weer heerlijk naar Amerika. Deze keer vanuit Brussel naar Atlanta (3 rechtstreekse vliegtickets voor in totaal € 1.134,00 :-)) , omdat we ons een keer willen focussen op de Florida Panhandle. Waarbij we bijv. ook New Orleans mee willen nemen. Inmiddels hebben we ook een huisje geboekt in de buurt van Orlando waar we aan het eind van de trip ook een weekje willen verblijven. Tot zover niks aan de hand.

    Echter probeer ik al een maand een auto te reserveren voor deze periode op Atlanta International Airport. Ik besef me dat dit een Florida Forum is, maar ik kan me zo voorstellen dat mijn mede-Floridagangers ook wel eens een auto hebben gehuurd in Atlanta en op die manier Florida in zijn getrokken? Dagelijkse controleer ik alle websites van autoverhuurders. Tot nu toe komt de website uscarhire.com, waar ik al diverse keren bij heb geboekt, als goedkoopste uit de bus.

    Alleen dat "goedkoop" is dus een beetje twijfelachtig?! Ik wil graag voor bovenstaande periode (14 april t/m 4 mei 2017) een Intermediate SUV huren. Dan kom ik op een bedrag van € 940,74 voor 20 dagen met een Silver Inclusive pakket (Alamo). Dat lijkt mij vrij hoog, omdat ik altijd rond de 20 dagen een auto heb gehuurd en bijna altijd uitkom op een bedrag van tussen de € 700 en € 800. Dus ik dacht ik ga eens kijken of het misschien aan de ophaallocatie ligt. Op zowel Orlando, Miami en Jacksonville Airport (dus allemaal in Florida) ligt de prijs op € 755,06 (20 dagen / Silver Inclusive / Alamo)?
    Is mijn conclusie dan correct dat autohuur in Florida stukken goedkoper is dan bijv. in Georgia?

    En nog iets wat mij is opgevallen (daar heb ik ook een mail over gestuurd naar uscarhire): ze werken daar met 3 pakketten (Silver Basic Inclusive / Silver Inclusive / Gold) en het vreemde is dat het Silver Inclusive pakket het goedkoopste is. Dit terwijl het toch echt het middelste (op een na meest uitgebreide pakket) is. Scheelt op alle ophaallocaties zo'n € 300,-?

    Welke Florida-fanaat kan mij iets meer duidelijkheid verschaffen. Ik zou het enorm waarderen.

    Groet,
    Eddie
    Laatst gewijzigd door EddieG; 25-10-16 om 17:31.

  8. Top | #1628
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hallo Eddie,

    Heb je de one way fee wel meegerekend? Die moet je namelijk ook betalen. En dat kan maar zo € 150.00 wezen. En ik zag bij USA Carhire dat je bovenop die € 940.00 ook nog $ 100.00 one way drop off moet betalen. Florida is inderdaad goedkoper.

  9. Top | #1629
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hoi Fleurida,

    Bedankt voor je reactie.

    One way fee is niet van toepassing........we halen op en leveren in bij Atlanta Airport. Maar Florida is dus goedkoper. Balen, had ik geen rekening mee gehouden :-(.

    Groet,
    Eddie

  10. Top | #1630
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Eddie, heb je ook al in Engelse ponden gekeken? Door de koers van de Engelse pond kan dit voordeliger uitpakken.

    En ook Alamo.co.uk/brits al gecheckt?
    Die zijn momenteel ook gunstig.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •