Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 124 van de 233 EersteEerste ... 2474114122123124125126134174224 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.231 tot 1.240 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1231
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Van de Alamo.nl site:

    Alamo Fully Inclusive is inclusief: Ongelimiteerde kilometers, Collision Damage Waiver, Diefstalverzekering, Extended Protection (aansprakelijkheidsverzekering), lokale belastingen en luchthaventoeslag. Maar exclusief: toeslag voor extra bestuurder(s) en Fuel Service Option. Voor autohuur in de USA geldt geen eigen risico, voor Canada bedraagt het eigen risico 500 CAD, afkoopbaar d.m.v. de No-Risk Garantie. Schade aan banden is niet verzekerd in de USA en Canada, maar kunt u ook afkopen d.m.v. de No-Risk Garantie.
    Gold is hetzelfde maar daar zit dan nog een tank benzine bij en de extra bestuurder. Maar elke verhuurder heeft z'n eigen voorwaarden dus altijd even vergelijken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #1232
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    Nu zie ik enkel het tarief Fully Inclusive
    Gold kun je kiezen als plaats en data zijn ingegeven

  3. Top | #1233

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hoi Holandesa,
    mag ik vragen waar je die lijst hebt gevonden? Wij hebben een fullsize op de planning staan, enig idee wat wij allemaal kunnen verwachten? Leuk voor de voorpret :-)

  4. Top | #1234
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hoi Nicktim.

    ik heb gevonden in een ander forum: http://www.thedibb.co.uk/forums/showthread.php?t=814056
    daar vind je de hele lijst en ook hele goede tips! ( net zoals hier! )
    veel succes met je voorbereiding!
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  5. Top | #1235
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij hebben bij Almo een huurauto gehuurd voor onze zomer vakantie. Eerst zullen mijn oom en tante rijden omdat ik nog geen 25 ben, en ik de toeslag te duur vind. Tijdens mijn vakantie word ik 25 en zou da wel willen rijden. Kunnen we dit aangeven als we de auto gaan ophalen? We hebben het Gold pakket..

  6. Top | #1236
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bij het ophalen zal dit niet kunnen denk ik. Je kan dit wel doen op het moment dat je 25 bent. Je zult wel even langs een Alamo vestiging moeten om je bij het contract te laten schrijven. Zoek gewoon ergens een kleine vestiging waar je makkelijk even langs kunt rijden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #1237
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt met Njit!

  8. Top | #1238
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    ik kan een auto boeken bij Dollar uk, want alamo brits waar wij altijd boeken is maar liefst 2,5 x zo duur geworden, wij wisten dat die met de verzekering goed zat en dat we niks aanvullends hoefden af te sluiten maar 2,5 keer zo duur.!!!

    Is deze verzekering genoeg?
    LDW/CDW – Loss/Collision Damage Waiver
    Rates include LDW/CDW, which eliminates the renter’s responsibility for any loss or damage to the Vehicle. No Excess deductible.
    SLI – Supplemental Liability Insurance
    Authorized Drivers will be protected up to a maximum protection of $1,000,000 (U.S.) combined single limit against third party liability claims arising out of the use or operation of the Vehicle for bodily injury or death and or property damage.
    UMP – Uninsured Motorist Protection
    UMP coverage provides the Authorized Driver and anyone else occupying the Vehicle while operated by Authorized Driver, with coverage for injuries and damages caused by an owner or driver of an uninsured or underinsured third party vehicle, or additionally, a hit-and-run third party vehicle in Florida. This coverage is excess over any uninsured motorist insurance available to the renter and provides up to $1,000,000 combined single limit (non-stacked single limit in Florida) per occurrence.
    Laatst gewijzigd door sunnyrojo; 21-02-15 om 13:37.

  9. Top | #1239
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    LDW en SLI zijn de belangrijkste. En die zitten erbij:

    Insurances:LDW/CDW – Loss/Collision Damage Waiver
    Rates include LDW/CDW, which eliminates the renter’s responsibility for any loss or damage to the Vehicle. No Excess deductible.
    SLI – Supplemental Liability Insurance
    Authorized Drivers will be protected up to a maximum protection of $1,000,000 (U.S.) combined single limit against third party liability claims arising out of the use or operation of the Vehicle for bodily injury or death and or property damage.
    UMP – Uninsured Motorist Protection
    UMP coverage provides the Authorized Driver and anyone else occupying the Vehicle while operated by Authorized Driver, with coverage for injuries and damages caused by an owner or driver of an uninsured or underinsured third party vehicle, or additionally, a hit-and-run third party vehicle in Florida. This coverage is excess over any uninsured motorist insurance available to the renter and provides up to $1,000,000 combined single limit (non-stacked single limit in Florida) per occurrence.
    Je hebt hier geen extra bestuurders bij. Je zou ook nog bij http://uscarhire.com/ kunnen kijken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #1240
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    bedankt Nijt!!
    Ik had ook wel willen rijden dus kijk ik daar ook nog even



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •