Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 200 van de 233 EersteEerste ... 100150190198199200201202210 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.991 tot 2.000 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1991
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Waarom zou je perse Alamo willen boeken? Er zijn zoveel andere maatschappijen met vergelijkbare of goedkopere prijzen en betere auto’s.
    If it ain't Dutch it ain't much

  2. Top | #1992
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dat mag jij vinden, Terpies. Ik vind dat niet. Wij hebben 1 x een uitstapje gemaakt naar Hertz en dat is ons buitengewoon slecht bevallen. Dus wij blijven lekker bij Alamo. Nooit gezeur gehad en altijd nieuwe auto’s.
    Ook een keer een aanrijding die prima afgehandeld is.
    Als ik dan de verhalen over Dollar lees en mijn eigen ervaring bij Hertz, weet ik voldoende.

  3. Top | #1993
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Dat mag jij vinden, Terpies. Ik vind dat niet. Wij hebben 1 x een uitstapje gemaakt naar Hertz en dat is ons buitengewoon slecht bevallen. Dus wij blijven lekker bij Alamo. Nooit gezeur gehad en altijd nieuwe auto’s.
    Ook een keer een aanrijding die prima afgehandeld is.
    Als ik dan de verhalen over Dollar lees en mijn eigen ervaring bij Hertz, weet ik voldoende.
    Fitzroy, jammer dat jou uitstapje naar Hertz niet voldeed.
    Ik heb de laatste jaren veelvuldig gebruik gemaakt van Hertz.
    Natuurlijk niet in de laatste plaats omdat het de enige verhuurder is waar ik nabij mijn woonplaats een auto kan ophalen en gratis (d.w.z. zonder extra drop of kosten) kan inleveren op welk vliegveld in Florida dan ook.
    En visa versa natuurlijk.
    Ik heb daar een (gratis) account aangemaakt en het is dan wel heel makkelijk om je auto dan op te halen en weg te brengen.
    Ook de prijzen zijn zeer redelijk maar, let op, alleen met een account vanuit Nederland.
    Ik heb een keer gedacht om mijn account te verplaatsen naar ons Amerikaanse adres en onze Amerikaanse creditcard en plotseling waren de prijzen meer dan verdubbelt.
    Ook hebben wij een keer via Hertz een auto gehuurd in Las Vegas voor tien dagen en dat was ook heel goed bevallen.

  4. Top | #1994
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindaa Bekijk Berichten
    Alle aangedragen suggesties zijn duurder dan Brits...
    Voor wanneer zoek je dan? Voor sept/okt is juist Brits een flink stuk duurder voor mij (fullsize suv) bij american-vacation is hij ongeveer even duur als de minivan en dat zie ik nergens anders

  5. Top | #1995
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindaa Bekijk Berichten
    Alle aangedragen suggesties zijn duurder dan Brits...
    Alle aangedragen suggesties zijn duurder voor jouw zoekperiode, soort auto en plaats. Er is niet zoiets als DE goedkoopste aanbieder. Het blijft altijd vergelijken..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #1996
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Dat mag jij vinden, Terpies. Ik vind dat niet. Wij hebben 1 x een uitstapje gemaakt naar Hertz en dat is ons buitengewoon slecht bevallen. Dus wij blijven lekker bij Alamo. Nooit gezeur gehad en altijd nieuwe auto’s.
    Ook een keer een aanrijding die prima afgehandeld is.
    Als ik dan de verhalen over Dollar lees en mijn eigen ervaring bij Hertz, weet ik voldoende.
    Hoezo alleen Hertz noemen? er zijn meer verhuurders toch?
    Ik heb bij bijna alle grote verhuurders al eens of meerdere keren gehuurd. Het is vaak een kwestie (zoals @Njit ook al aangeeft) van periode en locatie om tot een goede vergelijking te komen.ik zou iig niet meer snel huren via een tussenpersoon, maar kies er voor om liever rechtstreeks bij de verhuurder te huren.

    Maar in mijn volgorde van waar ik het liefst huur staat National (EC Executive member) bovenaan: nooit gezeur, altijd skip the counter, tweede bestuurder gratis en altijd vrije keus.

    Onderaan staan Dollar/Thrifty (mijn ervaring: twee keer al vies, oud en veelal geen enkele keus qua auto’s) en maar ietsje hoger in mijn voorkeur staat Alamo... bij deze maatschappijen heb ik al diverse keren mindere ervaringen opgedaan zowel qua staat van de auto’s (niet schoon, niet afgetankt terwijl dit wel betaald was, geen werkende afstandsbediening van sleutels, storingen aan o.a. Olie niveau, banden, vloeistoffen, meldingen voor onderhoud, etc etc), keus, vriendelijkheid, wachttijden en staat van de auto’s (deuken, gaten in bekleding, missende klepjes in interieur).

    Dit soort issues heb ik bij Hertz en National (maar ook bij Avis) nog nooit meegemaakt...
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #1997
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dan heb je geluk. Ik heb nog nooit zo’n oude afgeschreven bak gehad als bij Hertz, zelfs niet in Zuid Europa bij plaatselijke verhuurders. En dan waren we ook nog gold member. Aan het einde nog beweren dat we niet hadden afgetankt, grrr.. Zo slecht heb ik het echt nog nooit, maar dan ook nog nooit meegemaakt. En die Zuid-Europeanen kunnen er wat van.... Dat zegt wel wat over de slechte Hertz ervaring, wat een waardeloze tent.

    Bij Alamo hebben wij zeker al 15 x naar volle tevredenheid gehuurd, nooit gezeur over benzinetanks, altijd nieuwe wagens en nooit dingen die jij hier nu noemt. Na 15 x op verschillende locaties zouden we dat toch zeker meegemaakt moeten hebben.
    I rest my case.

    Daarbij zit je in een Alamo-topic en niet in een algemeen autohuur topic, voor het geval het je ontgaan was.

  8. Top | #1998
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Het is maar net hoe je het treft. Ik huur al jaren bij Dollar.
    De laatste keer in febr 18 een Nissan Roque met zo'n 450 miles op de teller. Wat oud?
    De veiligheidsgordels ( behalve die van de bestuurder) zaten nog in de fabrieksplastic.

  9. Top | #1999
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @Terpies: Wij huren bij Alamo omdat dit al jaren goed bevalt.
    @ Mattie: Ik zoek voor de maand november.

    Heb nu bij Brits geboekt.
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  10. Top | #2000
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindaa Bekijk Berichten
    @Terpies: Wij huren bij Alamo omdat dit al jaren goed bevalt.
    @ Mattie: Ik zoek voor de maand november.

    Heb nu bij Brits geboekt.
    Linda

    nog geen problemen gehad als je bij brits boekt?
    Wij hebben het ook nog gedaan, het eerste jaar dat we gingen maar toen stond het niet expliciet op hun site dat je enkel als UK-burger mocht huren, nu staat het er dacht ik wel op.
    Ze zijn voor onze periode, wij gaan ook in november, ook de goedkoopste momenteel maar durft het precies niet goed boeken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •