Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 233 EersteEerste ... 412131415162464114 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #131
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    3. Via Com wordt nergens gevraagd hoe je wil betalen, dus niet vooruit in ieder geval.
    Heb optie 3 gebruikt.
    Net gechat met Jermaine. Kreeg van hem eerst een andere prijs in GBP (behoorlijk hoger ook). Vervolgens na mijn reactie dat dat niet op de voucher staat, de mededeling dat wat in mijn email staat de juiste prijs is.
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-08-11 om 22:00.

  2. Top | #132

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb op de .co.uk site geboekt en betaald via cc. Heb hier uitgeprint een prepaid rental voucher (overigens land ik op Sanford Orlando). Ben 23 september aan de beurt om het te testen :-D

  3. Top | #133
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Heeft iemand na zijn boeking bij Alamo.com (of co.uk) doorgeklikt naar de pagina met bevestigingsnummer, ja natuurlijk. Maar vervolgens ook doorgeklikt naar het SaveTime logo ?

    Als ik dat doe krijg ik de hogere prijs in mijn scherm, en waarmee het net lijkt dat ik voor dat bedrag geboekt zou hebben.

    Hierover net een zeer uitvoerige chat gehad met Megan. Eindconclusie, het systeem werkt niet goed en de prijs die in de eerste bevestigingsmail staat is de prijs bij afhalen van de auto (de goedkopere fee dus).

    Ben benieuwd hoe het bij jullie staat weergegeven ?!

  4. Top | #134
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Kunnen we Megan geen Erelid van dit forum maken?
    Helpt ons goed met de problemen en weet voor de toekomst wellicht de beste kortingscodes.

    Knaapje

  5. Top | #135
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Misschien kun je dat via de chat gewoon wel vragen

    'Hi, i have a problem. The price you ask on your site is too expensive. Have you got a discount code?'
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #136
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    37

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    @knaapje;
    Ik vertrouw niet op wat in de chatsessie wordt verteld. Ik krijg zojuist het volgende te horen:
    Brittany: I really wish I could assist you with this, however, due to the nature of Live Chat, I am limited in the services I can provide to you. The Live Chat option is merely for general rental inquiries such as rates and mileage - this is not something that we typically handle. And our Helpdesk department has the tools to look into this further for you. I am truly sorry.
    Mijn ervaring: als je aan de balie staat is wat in het computer systeem staat bepalend. Je kunt een print mee hebben met een ander bedrag en een bevestiging van een chatsessie, maar het systeem bepaalt. In mijn ogen weinig kans dus...

    Flexer
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-08-11 om 02:17. Reden: quotes ....

  7. Top | #137

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ook ik heb met Britanny gechat en zij vertelde ook zoiets dat ze niet verder kon helpen en dat we de helpdesk maar moesten bellen.
    Naderhand heeft mijn husband nog eens gechat met Dennis en hem een screenshot van onze bevestiging laten zien.(Dat kon door attach file) En die zei weer dat we die idd mee moeten nemen naar de balie en dat het dan ok was.

    Denk dat wij de eerste zijn die het gaan ondervinden a.s donderdag in Miami:wink:

  8. Top | #138
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Dan zijn we allemaal benieuwd naar jullie ervaring donderdag, dus als het gaat laat evene een berichtje achter hier. Maar komt wel goed, ik heb goeie hoop ;-)

  9. Top | #139
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flexer Bekijk Berichten
    Je kunt een print mee hebben met een ander bedrag en een bevestiging van een chatsessie, maar het systeem bepaalt. In mijn ogen weinig kans dus...
    Gelukkig heb ik een heel ander idee van de service bij Alamo. Heb al eerder meegemaakt dat een boeking en een bepaald tarief uit het systeem verdwenen was. De medewerkster heeft alle moeite gedaan om mij tevreden te stellen. En dat is haar gelukt. Liefhebbers lezen: Alamo, douze points



  10. Top | #140
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1972Marjolein Bekijk Berichten
    Heeft iemand na zijn boeking bij Alamo.com .. .. vervolgens ook doorgeklikt naar het SaveTime logo? Ben benieuwd hoe het bij jullie staat weergegeven ?!
    Ja, om drivers toe te voegen. De huurprijs was daarna veel hoger, maar de "Forfeited Value-coupon Posttax" vermindering op mijn visa codekorting was verdwenen. Deze viasacode was "not in comb. with other.."

    Het lijkt er dus op dat de dragkorting niet langer wordt meegenomen in de berekening.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-08-11 om 02:21.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •