Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 131 van de 233 EersteEerste ... 3181121129130131132133141181231 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.301 tot 1.310 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1301
    Regelmatige Bezoeker Myrthle's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb een auto gehuurd bij Alamo.co/brits, tijdens het boeken kon ik niet kiezen voor de huur van een Sunpass. Ik zag dit ook nergens op de site staan. Moet ik dit bij de balie huren of kan dit van te voren bij Alamo.com ?

  2. Top | #1302
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Je hoeft hier helemaal niks voor te huren. Alamo heeft Toll by Plate. Werkt dus op basis van je kenteken. Zie hier de kosten: https://www.sunpass.com/rentalcar
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #1303
    Regelmatige Bezoeker Myrthle's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt Njit ! De informatie op de Sunpass site was erg duidelijk. Wel jammer dat Alamo Brits dit niet op hun site vermeld (of ik heb erover heen gelezen ).

  4. Top | #1304
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Alamo heeft deze informatie wel op zijn .COM site staan. Op de .UK site kan ik het ook niet vinden. Zie https://www.alamo.com/en_US/car-rental/site-map.html en daar dan de Help. Kom je uiteindelijk hier terecht als je op Toll zoekt: https://alamo.custhelp.com/app/answe...d/2602/kw/toll
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #1305
    Regelmatige Bezoeker Myrthle's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ze hebben het aardig verstopt op de site. Bedankt voor het uitzoeken !

  6. Top | #1306
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Gelukkig is het hier op het forum niet zo erg verstopt. Sunpass of toll by plate intikken in het zoekvenster en klaar is klara
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #1307
    Regelmatige Bezoeker Myrthle's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Heb ik ook gedaan @Ta2 Gerrit en het eerste bericht dat je tegenkomt gaat over het kopen van een transponder en andersoortige apparaten. En dit ging nog een paar pagina's zo door. Ik had misschien toch alle pagina's moeten lezen .

  8. Top | #1308
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Locatie
    Mechelen (stad), Belgium
    Berichten
    3

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    The payment failed
    We are sorry but there has been a problem processing your payment, the reservation has not been placed and no payment has been taken.
    A technical error occurred, please try again.
    If the problem persists try an alternate payment card or the pay on arrival option.
    Ik krijg constant deze fout melding als ik wil boeken op alamo brits, iemand een idee.
    Ik heb het met 2 verschillende kaarten geprobeerd.
    groeten Vincent
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-05-15 om 12:18. Reden: q

  9. Top | #1309
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dit jaar leek het me leuk om online in te checken. Helaas lukt dit niet, waarschijnlijk omdat ook wij via een 3e partij de auto hebben geboekt en deze vooruit is betaald.
    Ik heb Alamo gemaild. Zij hebben mij een reserveringsnummer doorgegeven. Ik heb duidelijk uitgelegd dat wij via een reisbureau vooruit hebben betaald. Zij hebben hier geen reactie op gegeven en hebben gewoon gezegd dat het met dat nummer moet lukken....niet dus....
    Nouja, dan maar in de rij staan zoals voorafgaande jaren....
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  10. Top | #1310
    Regelmatige Bezoeker UnusualKid's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    22

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik wil mijn Midsize SUV boeken via alamo.co.uk/brits en heb een mooie prijs. Nu zie ik dat er 1 additional driver gratis in de prijs zit. Mijn vriendin is echter nog geen 25, zou dat dan nog tellen voor haar?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •