Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 233 EersteEerste ... 1321222324253373123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #221
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Op hun eigen site zeggen ze wel degelijk iets over de dekking. Bij Alamo Gold sluit je altijd een Maxi Waiver Saver af.

    Collision Damage Waiver (CDW)

    The renter or authorized driver is responsible for any damage to or loss of the rental vehicle up to the fair market value of the vehicle, regardless of who is at fault. In addition, unless prohibited or limited by law, the renter or authorized driver (s) is responsible for loss of use, administrative fees and diminishment of value.
    If Renter purchases CDW, Alamo agrees, subject to the Terms and Conditions of the rental agreement, to eliminate all or part of the renter's responsibility for damage to or loss of the rental vehicle. CDW is NOT insurance. Alamo offers two levels of CDW to meet the needs of its customers.


    Maxi Waiver Saver - Alamo waives the renter's and authorized driver(s) responsibility for loss or damage to the rental vehicle up to the fair market value of the vehicle including loss of use, administrative fee and diminishment of value.


    Waiver Saver 3000 - (unless prohibited by state law) Alamo waives up to the first $3,000 of loss or damage to the rental vehicle, the renter or authorized driver(s) pays for any loss or damage in excess of $3,000 up to the fair market value of the vehicle.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #222
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Op hun eigen site zeggen ze wel degelijk iets over de dekking. Bij Alamo Gold sluit je altijd een Maxi Waiver Saver af.
    Dat geldt voor alle Europese huurders die een pakket met CDW full afsluiten. De vrijwaring voor schade is voor europese schade, ongeacht het pakket dat we kiezen. Alamo Gold of Fully inclusive. Wij kunnen als we een pakket boeken helemaal geen Waiver Saver afsluiten, dit is bestemd voor de Amerikaanse markt.

    Edit: De informatie op alamo.com is volledig gericht op de situatie in de VS. Ik vind er geen informatie over de pakketten die voor europa zijn samengesteld. Lees de suggesies die Alamo aan de locals geeft. Voor de Nederlandse/Belgische huurders zegt alamo.nl
    Als u een huurauto boekt via Alamo.nl kunt u altijd verzekerd de weg op. Onze tarieven voor de USA zijn inclusief ongelimiteerde kilometers en een verzekering voor schade, diefstal en aansprakelijkheid. Ook zijn de lokale belastingen en de luchthavenbelasting inclusief in het tarief. Bent u met meerdere bestuurders? Kies dan voor het Gold pakket. U kunt dan ter plaatse 3 extra bestuurders bijschrijven op het huurcontract. Tevens ontvangt u met het Gold pakket een gratis tank benzine. Nog geen 25 jaar? Op Alamo.nl kunt u kiezen voor het Gold Underage pakket. Hiermee zijn ook bestuurders tussen de 21 en 25 jaar voldoende verzekerd Bekijk de voorwaarden voor autohuur USA!
    Voorbeeld zonder Gold, met CDW full:


    Uploaded with ImageShack.us
    Laatst gewijzigd door Teleton; 22-08-11 om 10:56. Reden: nu nog beter.....



  3. Top | #223
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pkoole Bekijk Berichten
    Heb schade aan de bij Alamo gehuurde auto. Hoe wordt dat afgehandeld? En hoe lang duurt het voordat de papieren zijn geregeld.
    Heb zelf ook keer schadegevalletje gehad ( auto was rondom bekrast terwijl ie voor de villa stond ) en na telefoontje naar Alamo moest ik aangifte doen bij de politie. De aangifte stelde niks voor, het politieburo van Kissimmee is een soort 'selfservicekantoor' waar de communicatie met de dienstdoende agent(en) geschiedt via een informatiezuil. Zij gaven aan welk formulier ik moest invullen en dat moest ik inleveren bij Alamo. Bij Alamo kreeg ik, 'no further questions asked', meteen een andere auto mee.

    Daarna meteen de villa ook maar omgeruild voor een ander
    Laatst gewijzigd door PENPE; 22-08-11 om 09:19. Reden: Het is nog vroeg, dus typefoutje is gauw gemaakt ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #224
    Nel van Ree
    Guest

    Standaard Mco

    Hallo ,

    Even een vraagje ik heb toen gevraagd voor als wij onze auto inleveren,
    welke borden moesten wij hebben . En ik kreeg toen bericht hoe wij moesten
    rijden. De borden rental car return op de MCO is dat een afslag naar Alamo.

    groetjes nel

  5. Top | #225
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: Mco

    Nel van Ree!!!! kom je weer naar Orlando??? voor zover ik weet brengen de borden "rental car return" je naar ieder verhuur bedrijf op het vliegveld.
    01010010011010010110001101101000011000010111001001 10010001000000010100100110111101101110011001000110 0101001011100101010101010011

  6. Top | #226
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pkoole Bekijk Berichten
    Ik Hopelijk kunnen jullie mij snel antwoord geven.
    En, hoe is het afgelopen, Piet? Wat was de schade, hoe heb je het gemeld en hoe is het opgelost?



  7. Top | #227
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Zijn er nog meer mensen die met de Dragster code de auto opgehaald hebben de afgelopen week, Ben toch wel benieuwd naar hun ervaring. ;-)

  8. Top | #228
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Nou, ik ben de dragster-code mooi zat en heb de reservering gecanceld :evil:.

    2 mailtjes gestuurd met de vraag waar de plotselinge prijsverhoging vandaan kwam, terwijl ik een bevestiging met een hele leuke prijs vastgelegd had, en 2 keer een belachelijk ontwijkend antwoord gekregen. Ik vindt het goed.

    We gaan gewoon door met onze Duitse vrienden, dan maar wat duurder.
    Nu heb ik i.i.g. de auto die ik wilde, en geen gezeur aan de balie.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #229
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Bij mij hetzelfde naar zeker tien mails heb ik afgelopen Woensdag mijn zoon laten bellen.
    Naar ongeveer een half uur was de uitkomst dat we het maar in
    Orlando moeten proberen om de prijs te krijgen die op de bevestiging staat .](*,)

    Slaat natuurlijk nergens op je hebt een bevestiging en ze veranderen hem gewoon en zeggen dat ze de eerste nergens in de computer terug kunnen vinden.
    Ik laat het zo maar en ik zie het wel in Orlando.
    De prijs die ze nu opgeven [410 euro voor twee weken midsize suv was 288 euro]is maar acht euro meer als bij Usareisen.
    Ik kijk wel wat ze in Orlando zeggen en lukt het niet kan ik altijd nog een upgrade proberen .:mrgreen:

  10. Top | #230
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb een bevestiging per email dat er een fout in hun systeem zit en dat mijn bevestiging de juiste prijs bevat. Dat lijkt mij voldoende..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •