Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 203 van de 233 EersteEerste ... 103153193201202203204205213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.021 tot 2.030 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #2021
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    ja, is inderdaad hetzelfde. Ik vond het ook verwarrend maar wij hebben 3,5 week geleden met het formulier the counter geskipt en dat ging prima

  2. Top | #2022
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mhagman Bekijk Berichten
    ja, is inderdaad hetzelfde. Ik vond het ook verwarrend maar wij hebben 3,5 week geleden met het formulier the counter geskipt en dat ging prima
    Bedankt, dan is dat ook maar weer geregeld!

  3. Top | #2023
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Voor zover ik weet, moet je éérst online inchecken en daarna skip the counter doen. Dus alleen online inchecken is niet voldoende.
    Zoek anders even op Sylvia schulze op dit forum of kijk op het AA forum, daar is het stap voor stap uitgelegd.

  4. Top | #2024
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wat staat er op je printje (die met de barcode)? Er zou precies op moeten staan wat je moet doen:


    Duidelijker kunnen ze het niet maken toch? Staat dat er dan heb je skip the counter, staat er iets anders dan heb je het niet.

  5. Top | #2025
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Re: Skip the counter (alamo)

    Citeer
    Berichtdoor Frasi » 30 sep 2017, 12:30
    Ik heb het een paar keer gedaan en zal het proberen uit teleggen. Ik had gereserveerd bij Alamo.co.uk. Niet gegarandeerd dat het bijboekingen via andere travel agents ook werkt.

    1) alleen inchecken en & skip-the-counter als je zekerbent dat je niets meer gaat veranderen. Dus een paar dagen/weken vooraf.
    2) zoek op je reserveringsbevestiging naar het Alamoreservering of bevestigingssnummer. Zal rechtsboven staan en 9 of 10 cijfershebben.
    3) Hou je rijbewijs bij de hand en ga naar Alamo.com enklink (bovenbalk) op "Online check-in)
    4) vul je voornaam, achternaam en reserveringnummer in.(voornaam zoals opgegeven in je reservering)
    5) rijbewijsnummer en gevraagde data ingeven (geboortedatumen afloop geldigheid rijbewijs). Je zal ook een adres en telefoonnummer moeteninvoeren. Dit zal wellicht wat creativiteit vereisen om je NL nummer in hetformat te gieten. Ze gaan je toch niet bellen dus verzin anders wat. Zorg weldat je emailadres klopt.
    6) vul evt. je vlucht nummer in (volgens mij doen ze erniets mee maar als er vertraging is, kunnen ze het weten).
    7) goed nadenken welke extra's je zou toevoegen. In principeis je Autoeurope reservering inclusief alle benodigde verzekeringen enselecteer je niets. In dat geval blijft het "Estimated total" mooi op$0 staan (controleren voor je verder gaat; alles is included).
    8 ) Dan klik op "Check-in" en wacht op de volgendepagina. Niet afsluiten: je bent er nog niet. Wel de pagina uitprinten (en evtals PDF opslaan)
    9) Blijf op dezepagina (alamo.com niet afsluiten!). In het adresbalk het volgende adres typen:
    https://www.alamo.com/en_US/car-rental/ ... ypass.html
    10) Nu bij alle "protection options""decline" aanvinken. Alle benodigde verzekeringen zitten al in jereservering en je wil ze niet dubbel betalen.
    11) "I agree to the rental agreement....."aanvinken. Klik "add Payment"
    12) Wellicht heb je al betaald tijdens de boeking. Toch moetje je credit card gegevens opgeven als borg.
    13) Voer je CC gegevens in en controleer of de Chargesummary nog steeds $0 aangeeft
    14) Klik op "Submit & check-in" en wacht op devolgende pagina.
    15) Print now en maak voor de zekerheid ook een PDF printvan je "Alamo bypass ticket".

    Nu kan je bij aankomst bij Alamo rechtstreeks naar deparkeergarage. Ga naar de rij/sectie met de goede categorie (opm. Alamo maaktgeen onderscheid tussen mid-size en standard SUVs. Ook Minivans staan in dezerij en mag je met een SUV reservering meenemen). Zoek een mooie auto uit en rijnaar de uitgang. Geef de medewerker je Alamo bypass ticket, rijbewijs (van alleaangemelde bestuurders) en je credit card.

    De screenshots kunnen wellicht nog behulpzaam zijn:
    http://www.sylvia-schulze.net/tipps-inf ... etime.html

    Succes!!

  6. Top | #2026
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bypass was bij mij in elk geval niet nodig om te gebruiken:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Zojuist online check-in gedaan (voor 28 sept). Ging echt supper makkelijk, bij de check-in zelf konden de 'additional drivers' al aangevinkt worden. Vervolgens na het opslaan of ik skip de counter wil (ja duh) hup, RSP denied en klaar! Geen gedoe met de bypass url wat ik wel eens gelezen heb. Helemaal makkelijk dus Printje met de barcode ligt klaar (tja je weet het toch maar nooit met die electronica) dus dat moet goed komen!

  7. Top | #2027
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @theo: als je knipt-en-plakt van een ander forum gaan niet alle linkjes mee..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #2028
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nee, eerst moet je online inchecken en daarna de skip the counter doen. Uitleg staat in dit topic vermeld (blz 155, bericht # 1545).
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #2029
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Nee, eerst moet je online inchecken en daarna de skip the counter doen. Uitleg staat in dit topic vermeld (blz 155, bericht # 1545).
    Bedankt allemaal, de handleiding gebruikt en nu verscheen er inderdaad een ander formulier met de afbeeldingen die Mattie liet zien. Gelukt!

  10. Top | #2030
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Vandaag tot de ontdekking gekomen dat alamo mij cc opnieuw belast heeft voor een aditional driver terwijl dit onder mijn gold pakket valt . Heb een klachtenformulier ingevuld en nu maar afwachten wanneer ik mijn teveel betaalde geld terug krijg . Iemand hier ervaring mee ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •