Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 129 van de 233 EersteEerste ... 2979119127128129130131139179229 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.281 tot 1.290 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1281
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door explorer87 Bekijk Berichten
    Ik heb het voor jullie nagevraagd en in de CDW (afkoop eigen risico) banden schade inbegrepen. Let wel, dit is alleen als je schade rijdt op asfalt wegen. Stel dat je op een gravel weg rijdt of denkt "dat weggetje" ziet er goed uit" en je zou lek rijden is dat niet verzekerd.

    Naar mijn idee moet je toch echt 'No risk garantie' extra afsluiten.
    nog nooit gedaan. En in al die vakanties maar 1x een lekke band gehad. Band zelf vervangen en de auto omgeruild. En daarna nog een week met een schone auto rondgereden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #1282
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Alles is te verzekeren, uiteraard, maar daar hangt dan altijd een prijskaartje aan, en dat willen de meeste mensen zo laag mogelijk houden, ook de autoverhuurders. Vandaar dat bij velen van hen in de kleine lettertjes staat dat je niet van de gebaande paden af mag wijken, met andere woorden niet op gravel en dirtroads, dan vervalt de CDW; http://www.alamo.co.uk/helpfulinformation/US

    Lekker banden kun je gewoon laten vervangen (of je vervangt de hele auto, heb ik al en keer gedaan ), alleen het demonteren/monteren van de lekke naar de reserveband (indien aanwezig) mag je zelf doen (net als in Nederland). Daarna kun je met de kapotte band naar een reparateur of Alamovestiging (na contact Alamo) om die te laten fixen. Kan soms op rekening, en anders kun je die indienen bij Alamo. De verwarring over niet verzekerd zijn voor banden zit hem in de Roadside Plus optie. Die betaalde extra verzekering (??) zorgt er onder andere voor dat je banden langs de weg voor je verwisselt worden, zodat je dat niet zelf hoeft te doen. Maar wij maken nooit gebruik van RSPLUS; http://www.alamo.co.uk/HelpfulInformation/740/uk/RSPLUS

    Dit overig niet te verwarren met 24-hour Roadside Assistance, die is gewoon voor iedereen gratis. RSPLUS is voor de extra's, mocht je die willen.
    roadside.jpg
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #1283

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt voor de snelle reacties!

  4. Top | #1284
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb ook begrepen dat als je ANWB-wereld abonnement hebt, dat De Roadside Plus gedekt is.

    ANWB is gelinkt aan de AAA in America, waardoor je gebruik kan maken van dezelfde services:

    Zie hier: http://www.anwb.nl/ledenvoordeel/voo.../buiten-europa
    Laatst gewijzigd door Holandesa; 07-04-15 om 17:48. Reden: link toegevoegd
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  5. Top | #1285
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hier staan de voorwaarden van de AAA zelf
    http://www.aaa.com/PPInternational/B...tml#reciprocal

  6. Top | #1286
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holandesa Bekijk Berichten
    Ik heb ook begrepen dat als je ANWB-wereld abonnement hebt, dat De Roadside Plus gedekt is.

    ANWB is gelinkt aan de AAA in America, waardoor je gebruik kan maken van dezelfde services
    Roadside Plus is iets van Alamo zelf, maar wel vergelijkbaar met ANWB en dus AAA. Dus wat dat aangaat zou je die ook kunnen gebruiken.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #1287
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb 4 bevestiging mails ontvangen. 2 zonder en 2 met bijbetaling in extra bestuurder terwijl dit bij alamo/brits/u erbij zit. De laatste bevetiging is met bijbetaling. Mail gestuurd naar het adres waarvan ik de eerdere bevestiging van te boeken de auto heb ontvangen, maar alamo schijnt overgenomen te zijn. Ik heb via contactformulier mijn vraag proberen te stellen, maar deze verzend hij niet. Er staat in de bevestiging dat ik alleen nog kan bellen om te wijzigen, maar ik wil toch zwart op wit hebben.@Holandesa, welk Mail adres heb jij gebruikt?

  8. Top | #1288
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holandesa Bekijk Berichten
    Update: ik heb een mail gestuurd naar Alamo m.b.t. de foutmelding. Even kijken wat ze hiervan zeggen...

    Als ik nu verder kijk in mijn reservering van Alamo/brits blijkt dit een 'voucher' te zijn:

    Contract I.D. Strathearn Publishing
    Voucher Number UK1527XXX

    Volgens de regels van Online check in mag je dus geen voucher-reservering hebben... je mag ook geen extra optie kiezen zoals 'fuel', anders moet je alsnog naar de balie.
    Het lijkt er dus op dat ik niet voor elkaar ga krijgen om online in te checken en de (lange) rij te vermijden.(tenzij de helpdesk dit voor mij kan regelen?)
    Vreemd!
    Wij hadden ook gewoon via de alamo.co.uk/brits site gereservereerd en in 2012 konden we rechtstreeks naar de kiosk en vorig jaar konden we on-line inchecken en gelijk door naar de garage.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #1289
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hi Dehillies,

    Ik heb via de website gedaan van US.

    https://alamo.custhelp.com/app/ask/s...cXJoQ3dram0%3D

    Klik op 'Customer service' --> contact us --> dan kom je op FAQ pagina --> rechts zie je 'contacteer ons'--> e-mail.

    Ik heb antwoord gekregen van Alamo en ze hebben ook bevestigd dat mijn reservering een 'voucher' is en dus niet in aanmerking komt voor online check in.

    Ik ga de kiosk proberen, maar ik vraag ook aan mijn man om aan te sluiten bij de rij (indien nodig), mocht het niet lukken via de kiosk.
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  10. Top | #1290
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Daar verzend ie onze vraag niet, zo nog mar proberen. En anders ga ik alvast in de rij bij Alamo staan en mag mijn man zich over de bagage ontfermen :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •