Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 109 van de 233 EersteEerste ... 95999107108109110111119159209 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.081 tot 1.090 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1081
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @pzomerdijk;
    Super bedankt voor je reactie! Maar het is mij nou idd ook niet meer duidelijk of ik nou wel of niet moet aangeven dat ik van de toll by plate gebruik wil maken. Heb al meerdere keren gelezen dat je dit niet hoeft aan te geven omdat dit automatisch ingaat zodra je het eerste poortje doorrijd.....iemand uitsluitsel??
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-05-14 om 16:57. Reden: q

  2. Top | #1082

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt voor het reageren calypso! Voor €200,- kan ik wel een tank vol gooien :-)

  3. Top | #1083
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    via Easyterra/Autoeurope heb ik een auto gehuurd voor de zomer en heb hiervoor een voucher gekregen. Op de website van Alamo heb ik de SaveTime optie ingevuld vanuit gaan de dat ik niet naar de balie hoef maar gebruik kan maken van een kiosk.
    zijn er reizigers die ervaring hebben met het invullen van Save time en daarna het gebruiken van een kiosk via een third party? ik hoor diverse verhalen dat het alleen mogelijk is om van een kiosk gebruik te maken als je rechtstreeks huurt, achteraf betaald, of via de uscarhire.uk huurt (dit geven zij zelf aan).

    ik heb via de zoekfunctie geprobeerd maar kreeg zeer veel hits op "Alamo" en "kiosk"

  4. Top | #1084

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eljo Bekijk Berichten
    via Easyterra/Autoeurope Save time
    Save time heeft zover ik het meegemaakt heb alleen voordeel dat bij het invullen van gegevens aan de counter/balie dat dit sneller gaat.
    Heb al een paar keer geprobeerd om de kiosk te gebruiken maar anders dan rechtstreeks bij Alamo of via uscarhire is dit nooit gelukt.
    Altijd naar de balie moeten gaan.
    Vorig jaar in Miami geboekt via Alamo/brits en de kiosk werkte perfect. Gelukkig maar want de voor de counter stonden wel 30 personen te wachten.
    Dus invullen, printen en doorlopen. Prima verlopen.
    Andere keren geboekt bij Alamo maar via een bedrijf ook als Easyterra en de kiosk werkt zeker niet.

    Neem dus ook aan voor jullie de counter de enige weg is. Mocht de kiosk wel werken dan laat het hier zeker weten.

  5. Top | #1085
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    je kunt gewoon doorlopen naar de bedienden bij de auto's. mocht het niet lukken afhankelijk waar je op vliegt maar in Tampa is de balie slecht 2 minuten verder op.
    Met wat extra geld in je zak (20 dollar) kun je zo maar aldaar een upgrade krijgen.
    Wij hadden compact en voor 20 dollar kregen we midsize mee. Gewoon vragen aan die gasten die er rondlopen...
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  6. Top | #1086
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bosevents,
    Bedoel je dat je met 20$ Baksheesh in de garage dat daar kan regelen?

  7. Top | #1087
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Misschien kan je het dan nog beter gewoon hier regelen.
    Ik boekte pas een auto van Dollar en er zat EUR 0,40 per dag verschil tussen een compact en een intermediate.

    Vorig jaar had ik een compact van Dollar met een gratis upgrade (indien voorradig) naar een intermediate.
    Ik rij graag Ford en vroeg dus aan de kiosk of er een Ford stond. De medewerker liep met me mee de garage in, er stond geen intermediate Ford wel een compact Focus.
    Hij keek er niet naar, maar zei: Ik heb nog wat als je die wilt hebben mag je hem zo meenemen, bel ik wel even de exit-check. Hij wees op een Crown Victoria (de bak van de Highway patrol en sheriff) Kostte wat benzine maar reed.....! en gratis.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 11-05-14 om 16:27.

  8. Top | #1088
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Onderstaand het antwoord van Alamo betreffende het gebruiken van online check in / save time en daarna bij het afhalen gebruiken van een kiosk. Helaas moet je eerst naar de balie als je een voucher hebt.



    Thank you for contacting our Alamo Customer Service team regarding your upcoming rental with our Miami location. This issue was forwarded to me for special attention. I apologize for any inconvenience in being unable to use the expedited online check-in procedure. Not all reservations qualify. I have included details below, but basically, the reason this rental was indicated for counter check-in is that is uses an external tour voucher through a third party.

    Alamo Online Check-In Terms and Conditions:
    To qualify, you must:
    - Meet minimum rental age requirements.
    - Have a valid U.S. or Canadian driver's license.
    - Provide a valid major credit card.
    - Alamo does not accept debit cards at the time of the rental. Although a debit card may be accepted online, you will not be able to process your transaction at the time of rental.
    - Not available for some specialty class vehicles.


    Online Check-In is not available with reservations containing the following:
    - Reservation is more than 30 days in duration.
    - Reservation is 'On Request'.
    - Additional equipment such as child seat, toddler seat, infant seat, or ski racks. Rentals requiring additional equipment must go to the rental counter.
    - Coupon (including 'ecoupons') used with reservation.
    - Voucher used with reservation.
    - Applicant Business Account Number used with reservation.
    - Central Bill Number used with reservation.


    The agent who assists you in Miami will want to review your voucher to ensure it is correctly applied. We appreciate your business, and look forward to servicing you in Miami this summer! If you have any further questions, please let me know.

  9. Top | #1089
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Met een voucher van Usa-reisen.de/ drive-usa.de is het mij de afgelopen jaren gewoon gelukt om mijzelf via de kiosk in te checken. Ik weet natuurlijk niet hoe dat zit met overige "third party" vouchers....

    was gewoon een kwestie van de CC ,welke was gebruikt bij de boeking, invoeren in de kiosk en vervolgens stap voor stap invoeren van de gegevens.
    ook extra's zoals een kinderzitje heb ik op deze manier geregeld.
    invullen duurt iets langer als aan de balie (maar dat ligt deels aan mijzelf en het feit dat ik alles driedubbel wil lezen voordat ik verder klik) maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door het feit dat ik niet in de rij hoef te wachten....

  10. Top | #1090
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satpet Bekijk Berichten
    Bedoel je dat je met 20$ Baksheesh in de garage dat daar kan regelen?
    Ik heb daar nog nooit voor betaald, in mijn geval altijd een kwestie van "show your papers, be polite" en rij voor niks-noppes-nada in een upgrade weg :-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •