Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 108 van de 233 EersteEerste ... 85898106107108109110118158208 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.071 tot 1.080 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1071
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Pietc
    Het is bijna hetzelfde als bij Drive-usa "super inclusive-plus-package", alleen heb je geen tank benzine.
    Over het al of niet bestellen/betalen van de extra tank, versus vol inleveren is er hier al veel over geschreven.
    Persoonlijk ga ik heb proberen vol terug in te leveren.

  2. Top | #1072
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt satpet. Klopt, ik heb dan ook bewust niet een printscreen genomen van de super inclusive plus van USA Reisen aangezien die dus een volle tank heeft en dan dus geen eerlijke vergelijking is. Zo te zien zijn deze twee dus hetzelfde en scheelt Brit mij zo'n $80 dollar.

  3. Top | #1073
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dwouters85 Bekijk Berichten
    Nou we hebben onze auto bij Alamo gehuurd. We zijn maar met zn tween dus hebben gekozen voor een Midsize. Vraagje; hoe gaat het in zijn werking als we op Sanford aankomen? Zit Alamo in de aankomsthal of ergens anders? En hoe gaat het vanaf daar in zijn werking??
    Kan iemand mij antwoord geven?

  4. Top | #1074
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Sanford is klein vliegveldje. Volg de bordjes Car Rental. Die zitten allemaal bij elkaar. Ga naar de balie met je voucher, rijbewijs en cc. Let op dat je je niets laat aansmeren m.b.t. upgrade. Dan ben je over het algemeen meer geld kwijt dan vooraf. Het enige wat je aan te bevelen is is het tolprogramma. Kun je bij tolpoortjes gewoon doorrijden. Voorwaarden tekenen. Parkeerplaats Alamo is vlakbij de uitgang. Bij Alamo in de juiste rij je Midsize auto uitzoeken. Controleer de auto of er geen beschadigingen aan de auto zitten. Is dat wel het geval, fotografeer dit en laat het op je formulier aantekenen. Instappen, formulier (meestal achter zonneklep bestuurder) aan poortje bij uitgang afgeven en wegwezen. Sleutel zit in de auto. Simpel. Neem even tijd om de auto te leren kennen, met name automaat. Tip! Als je geen gebruik maakt van het tolprogramma, zorg dan dat je in ieder geval wat quarters bij je hebt. Verder niet druk om maken, gaat vanzelf. Succes en plezier!
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 28-04-14 om 20:08.

  5. Top | #1075

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Moet je nu wel of niet melden dat je het tol-programma wilt gebruiken? Ik lees overal dat je alleen maar door een Sun Pass poortje hoeft te rijden en dat dan je kenteken gescand wordt.
    Verder gaat dan alles automatisch.

  6. Top | #1076
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dat heb je helemaal goed gelezen, gaat allemaal automatisch
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #1077

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Goedemiddag,

    Wij zijn nu aan het kijken naar het huren van een auto bij alamo.co.uk. De auto die we willen gaan huren is een Toyota RAV4 midsize SUV. Met gold pakket voor €746,- Dit is van 20 oktober t/m 13 november (24 dagen). Goedkoper ben ik het nu niet tegen gekomen. Is dit een goede prijs???

    Alvast bedankt!
    gr. Lidewy

  8. Top | #1078
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Probeer de site alamo.co.uk/brits eens kan aanmerkelijk schelen.

  9. Top | #1079

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Bedankt! Ik heb het meteen even nagekeken en het verschil is €200.- !!! Klopt het dat het enige andere verschil is dat en geen volle tank bij zit?

  10. Top | #1080
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lidewy Bekijk Berichten
    Klopt het dat het enige andere verschil is dat en geen volle tank bij zit?
    Yep klopt helemaal



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •