Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 212 van de 212 EersteEerste ... 112162202210211212
Resultaten 2.111 tot 2.112 van de 2112

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

1. Top | #2111
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2005

Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    Hmm. Als ik de britse, duitse en nederlandse site bekijk en bij allemaal dezelfde auto met Gold kies kom ik ongeveer op hetzelfde bedrag uit. Zo'n groot verschil is het dus niet....
    21-6-2019-28-06-2019 Economy (EDAR) kom ik bij de britse op 204,15 pond uit (233 euro), op de duitse op: 252,- en op de nederlandse op 258 euro ( of 267 dollar = 233 euro) als ik daar betaal.

Bedoelde eigenlijk: Als ik op Alamo.nl het Gold pakket kies dan heb ik als ik bij disney car care Alamo de wagen kom ophalen geen zaken die er dan nog bijkomen toch?
    Nee dan komt er niets meer bij, behalve als je nog extra roadside assistance bij zou willen boeken.

2. Top | #2112
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2005

Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    Hmm. Als ik de britse, duitse en nederlandse site bekijk en bij allemaal dezelfde auto met Gold kies kom ik ongeveer op hetzelfde bedrag uit. Zo'n groot verschil is het dus niet....
    21-6-2019-28-06-2019 Economy (EDAR) kom ik bij de britse op 204,15 pond uit (233 euro), op de duitse op: 252,- en op de nederlandse op 258 euro ( of 267 dollar = 233 euro) als ik daar betaal.

Bedoelde eigenlijk: Als ik op Alamo.nl het Gold pakket kies dan heb ik als ik bij disney car care Alamo de wagen kom ophalen geen zaken die er dan nog bijkomen toch?
    Als ik op Alamo brits kijk dan kost een Economy car voor deze periode en afhaallocatie 149,50 GBP, ongeveer 170 euro

Forum Rechten