Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 117 van de 233 EersteEerste ... 1767107115116117118119127167217 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.161 tot 1.170 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1161
    Regelmatige Bezoeker jabo's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    30

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    We zijn van plan om v.a. 03 april 2015 tot en met 25 april 2015 een auto te huren op Sanford airport. Het is niet de bedoeling om lange afstanden te rijden, dus zou een economy auto kunnen volstaan. Als ik uitga van hetzelfde type auto
    bij Alamo.co.uk/BRITS is de prijs in engelse ponden 637,00 = € 808,00 ) en bij Alamo.nl (€ 506,00). Alamo brits (meerdere chauffeurs zijn mogelijk) wordt door velen aanbevolen, ik ben geen deskundige dus waar maak ik een denkfout.

  2. Top | #1162
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dat is wel een groot verschil in het nadeel van de Britse... lijkt mij een foutje. Heb ook even je data ingevuld en kom hier ook op uit.
    Meestal is de Britse Alamo goedkoper. Even in de gaten houden en op een andere dag nog eens proberen.

    Edit: heb mijn eigen data even ingevuld, 6-2 t/m 14-2 en de Britse komt hier op GBP 132, en de NL op EUR 198, dus op mijn data nog steeds wel voordeliger.
    Laatst gewijzigd door Cindy1969; 14-10-14 om 17:37.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #1163
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    Let op, bedoelt voor BA Employees.

    Mooie prijzen incl. Alamo Gold
    http://www.alamo.co.uk/RatesAndReser...o_bagold_offer
    Even advies nodig, we boeken allemaal veelal via www.alamo.co.uk/brits officieel kunnen ze vragen naar de Brits guide, hetzelfde zou gelden voor boeken via bovenstaande link, deze is goedkoper als Brits en incl. een volle tank benzine.

    wat zou jullie advies zijn?

  4. Top | #1164
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Naar de Brits Guide zal niemand je vragen. Is ook niet te controleren ('Heeft u het boek bij zich?').

    Ik heb even een proefboeking gedaan en ik zie nergens de verwijzing naar BA staan.
    Ik vraag me dan ook af of ze dat in het systeem kunnen zien. Maar er staat op de pagina wel dat je je pasje dient te laten zien ('BA Staff ID will be required at time of rental to qualify for the staff discount'). Maar ik zie dat het voor 'serving or retired BA staff and family' is. Dus in theorie zou je verre neef uit de UK de boeking voor je gedaan kunnen hebben. Maar het is aan jezelf of je het risico wilt lopen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #1165
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Maar bij de BA boeking site staat wel dat deze alleen voor UK resident (Offer is available to UK residents only and is subject to availability.) is, terwijl dat bij de Brits pagina niet staat.
    Dus men zou je ook voor een paspoort kunnen vragen en dan kunnen weigeren omdat je geen UK resident bent als je de BA boeking doet.
    En Friends en Family krijgen maar 10% korting!
    Maar zoals Njit al zei het is aan jezelf of je het risico wilt lopen.

  6. Top | #1166

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb veel tegenstrijdige berichten gelezen over het internationale rijbewijs.
    Ik ga volgende week naar Orlando en heb mijn auto bij Alamo.
    Wie kan me nu vertellen of je een internationaal rijbewijs nodig heb.

  7. Top | #1167
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ga al 10 jaar naar de USA een keer Internationaal rijbewijs gehad en toen aangehouden door Politie die mij meteen vertelde dat ze dit niet accepteerde
    en mijn origineel Nederlands rijbewijs wilde zien daarna nooit meer een gehad en nooit problemen gehad hiermee!
    Dus wat mij betreft niet nodig...

  8. Top | #1168
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Heeft iemand op het forum weleens een auto gehuurd via Alamo en opgehaald bij Disney Car Care Rental? Hoe ging dit in z'n werk? Vorig jaar hebben we in Walt Disney World gebruik gemaakt van de bussen daar en naar Seaworld het openbaar vervoer. Nu willen we in 2015 ook naar Universal en wat outlet shoppen/Walmart enz. en misschien naar Kennedy Space Center. Zou de goedkoopste huurauto voldoen of beter een klasse hoger nemen?

  9. Top | #1169
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ligt eraan met hoeveel je bent...wij hadden voor de hele rondreis (1,5 week van Orlando naar miami met de toeristische route) met zn 2e genoeg aan een economic 4 deurs van alamo (kia rio was het geworden, de amerikaanse versie...hier is tie compleet anders) dus zeker als het alleen is om te vervoeren zonder koffers denk ik niet dat je een grotere nodig heb tenzij je ontiegelijk veel gaat shoppen :P Ik heb geen ervaring met de pick up bij Disney, bij ons stond tie netjes klaar op het vliegveld van Orlando succes en alvast veel plezier!

  10. Top | #1170
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt voor je snelle reactie. Het zou inderdaad alleen zijn om tussen de Universal/Seaworld/Discovery Cove als vervoer te gebruiken. Voor de rest maken we gebruik van de disney bussen en vanaf het vliegveld de Magical Express. Ik denk er ook nog aan om alleen op bepaalde (losse) dagen een auto te huren, maar voor 10 dagen zouden we bij Alamo € 220,- kwijt zijn. Dan kunnen we gaan en staan waar we willen natuurlijk. Ik heb het alleen niet zo op rijden in het buitenland, tenminste niet als het mijn eigen auto niet is, maar in Orlando schijnt het wel relaxed te zijn toch? Hoe is bijvoorbeeld een ritje van Disney naar Universal? Gewoon snelweg?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •