Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 96 van de 233 EersteEerste ... 46869495969798106146196 ... LaatsteLaatste
Resultaten 951 tot 960 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #951
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Vorige week voor 17 dagen een auto geboekt bij Alamo, rond de 600 euro`s voor een Midsize SUV. Ik heb zelf inmiddels een GPS gekocht met de kaart van Noord Amerika, scheelde me zo`n 160 euro`s!
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  2. Top | #952
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Heeft er iemand ervaring met de pick up plaatsen van Alamo in Disney?
    We gaan volgend jaar eerst een paar dagen in het Art of Animation resort slapen en daarna door naar een villa.
    Dus willen de auto dan in Disney ophalen.
    Zag dat er oa deze mogelijkheden zijn: Walt Disney car care en Walt Disney Dolphin hotel.

  3. Top | #953
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ben wel eens met een vraag over de auto bij de Dolphin locatie geweest. Als ik de auto wilde omruilen werd ik verwezen naar de car care locatie bij MK want daar hadden ze meer auto's en ook midsize SUV's (volgens de Alamo dame ad balie). Uiteindelijk nooit bij de MK locatie geweest, wel 100x langsgereden op weg naar en van het MK.

  4. Top | #954
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb wel eens een auto geruild op het Car Care Center. Het aanbod is daar niet zo groot als op OIA, het is een vrij kleine vestiging van Alamo. Ik leverde er een Fullsize SUV in (motorproblemen), maar kon alleen een minivan meekrijgen als vervanging, meer keus in de grotere auto's was er niet. Nu was dat voor ons maar voor één dag, maar een volgende keer (en die zijn er al een paar keer geweest) ga ik gewoon naar IOA (MCO).

    Je zou met een shuttle naar IOA kunnen gaan, en daar de auto ophalen, of vanaf dag van aankomst al een auto huren en die bij AoA parkeren.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #955
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt voor de snelle reacties!
    Een van ons zou natuurlijk terug kunnen gaan naar IOA om de auto te halen maar moeten alle bestuurders niet aanwezig zijn? Het grote nadeel is dat we dan weer met bagage en kind terug moeten naar IOA.
    we zouden bij aankomst de auto meteen mee kunnen nemenen naar WDW alleen dan staat de auto daar 5dgn stil want disney verzorgt al het vervoer gratis als je er overnacht.
    Ga wel even kijken hoeveel die 5 dgn extra autohuur kosten.
    We zijn van plan om een intermediate te huren blijven er daar niet meer van over?

  6. Top | #956
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Intermediate (niet SUV dus) zal niet zo'n probleem zijn, denk ik. Let wel dat Disney vervoer meest uitsluitend op het terrein is, dus als je er af wilt, al is het maar voor een boodschap, of shoppen, ben je wel aangewezen op OV of taxi. Maar als je die 5 dagen alleen de parken wil doen, zou ik het zo laten.

    En mocht je op het CCC komen en de intermediate zou niet aanwezig zijn, dan krijg je i.i.g. een grotere mee, zonder extra kosten.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #957
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wat een verschil in prijzen! Drie weken een MidsizeSUV van 13 juli t/m 3 augustus 2014:

    Alamo nl: 891 euro
    Alamo UK: 706 euro
    Alamo DE: 685 euro
    Alamo UK Brits: 512

    Bij de eerste drie heb ik Alamo Gold gekozen, dat kon bij Brits niet. Alamo Gold hebben we tot nu toe wel altijd afgesloten.

    Vind de verschillen wel extreem groot! Begrijp dat er bij Brits geen volle tank bij zit, maar dan hebben we het nog over aanzienlijke verschillen. Een tank voor een paar honderd euro moet wel ergens lukken lijkt me!

    Iemand een idee wat het verschil is tussen Alamo Uk en en Alamo UK Brits? En waar het grote verschil vandaan komt? Het verschil tussen Nederland en Duitsland is ook al zo enorm... Hoe kan dit toch??

  8. Top | #958
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    De Brits korting is voor lezers van een bepaald boek. Maar goed, ze vragen er niet naar of jij dat boek daadwerkelijk hebt En die prijsverschillen? Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #959
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik reageer even op het berichtje hierboven van Njit.

    Dit betekent dat ik als Nederlander vrij kan boeken op de .nl, .co.uk, .de en .co.uk/brits zonder dat ik problemen krijg in Florida bij het ophalen van de auto?
    Wat doet men als ze zien dat ik bv. via .co.uk/brits geboekt heb en een Nederlandse paspoort heb, krijg ik dan problemen?
    Kan me voorstellen dat het vaak goed is gegaan, maar ik heb altijd pech met dit soort dingen.

    Ik ben namelijk momenteel aan het kijken voor een mini Van (Dodge Grand Caravan) met een gold pakket en merk ook enorme prijsverschillen.
    Zijn bij alle de Gold pakketten identiek?

  10. Top | #960
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik doe al jaren niks anders. Uiteindelijk krijg je een Voucher van Alamo en die ziet er bij alle boekingen hetzelfde uit.
    Er zitten wel verschillen tussen de Gold pakketten. Bij Brits krijg je er geen tank benzine bij.

    Kwestie van even de sites naast elkaar houden. Zie hieronder de verschillen met Alamo.nl.

    Laatst gewijzigd door Njit; 09-12-13 om 09:46.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •