Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 160 van de 233 EersteEerste ... 60110150158159160161162170210 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.591 tot 1.600 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1591
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Reuter Bekijk Berichten
    We hadden geboekt via uscarhire.com. We waren vergeten onze vluchtnummer en de Enchanced Roadside Assistance toe te voegen, dus we hadden gemaild met de info om dat toe te voegen. Dat was geen probleem zei ze en ze zou het doorsturen naar Alamo, voor een nieuwe voucher. Die zullen toen wel in het systeem gekeken hebben en gezien dat het niet klopte en geannuleerd. Uscarhire heeft dit weer aan ons laten weten.
    ...

    Wellicht dat de wijziging het probleem was en een nieuw voucher gemaakt moest worden, dat is een gewijzigde boeking...

  2. Top | #1592
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij hebben dat ook gehad met National 2 jaar geleden. We wilden een extra bestuurder toevoegen en toen kregen we de melding dat dat wel kon maar dat het dan een nieuwe boeking werd tegen een veel hogere prijs. Dat hebben we vanzelfsprekend niet gedaan

  3. Top | #1593
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    56

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb net een Standard SUV vastgelegd voor 14-APR-2017 tot en met 05-MEI-2017 via Alamo Brits voor 680 pond.
    Ik kreeg van Alamo een mailtje waarin een link stond om online in te checken. Ik had hier al gelezen dat je op die pagina moet zijn om skip the counter te activeren.
    Nu geraak ik niet ingelogd om online in te checken. Wanneer ik mijn voornaam, achternaam en Voucher nummer heb ingevuld, krijg ik deze melding:

    Please enter proper values for first,last and confirmation Number

    Heeft er iemand een idee waarom dit is? Is mijn booking nog te ver weg? Duurt het even voordat je kan inloggen? Misschien tot ze hun geld ontvangen hebben? (heb mijn reservering gisteren rond 5 uur gemaakt.

    Iemand een idee?

  4. Top | #1594
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Waarschijnlijk heb je van of de voor je achternaam staan probeer dan van of de zonder spatie bij je achternaam.

  5. Top | #1595
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Inderdaad, is bij ons ook altijd een verrassing. Meestal de achternaam aan elkaar, soms ook andersom, dus eerst de achternaam en dan "ter" (ook erg verwarrend bij inchecken in hotels). Of je voornaam als achternaam. Maar bij auto's en vliegtickets is het bijna altijd achternaam vast aan elkaar.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #1596
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    56

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Het is gelukt, bedankt alvast! Het was inderdaad achternaam aan elkaar DeXXXXX ipv De XXXXXX.

  7. Top | #1597
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theovg Bekijk Berichten
    Ik heb nog niks gehoord van National, en er zijn al meerdere mensen die hem zonder problemen hebben afgehaald.
    Het ophalen van de auto zal niet het probleem zijn want dan is er alleen maar een controle van je contract, rijbewijs en creditcard, ik ben meer benieuwd naar het inleveren van de auto, want dan vindt de daadwerkelijke verrekening op je creditcard plaats.

    Dus een goede trigger om op dat moment, het bonnetje wat je krijgt, extra goed te checken en ook het mailtje wat je dan krijgt meteen even te controleren op je mobiel...
    At the moment on a roadtrip through Texas

  8. Top | #1598
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    15

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    PENPE, wij hadden zo'n tarief, maar dan bij National. Vorige week auto ingeleverd en op bonnetje 0 dollar en ook via de mail 0 dollar betalen. Dus het ziet eruit dat het goed gaat.

  9. Top | #1599
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Onze ervaring Alamo Orlando Sandford:

    Afgelopen maandag de huurauto opgehaald op Orlando Sandford. Je loopt de terminal uit, steekt de weg over en dan loop je onder een overkapping naar het kantoor van Alamo. Daar aangekomen waren we gelijkmaan de beurt. Er is daar geen "Skip The Counter". Binnen drie minuten had ik ons contract in handen. Geen vervelende vragen over verzekeringen of updates, alleen de vraag wat ik met de "Fuel" wilde. (Betalen of vol/vol) Op de zeer grote parkeerplaats werden we opgevangen door een medewerker van Alamo. Hij liep met ons mee naar de door ons gereserveerde "Premium Cars". Daar stond werkelijk van alles, ik denk wel een auto of 30. (Nissan Maxima, Impala's, Toyota, een grote Ford in allerlei kleuren en meerdere auto's per type) Op minn vraag of er ook een Chysler 300 beschikbaar was begon hij te lachen en nam ons mee naar de "Luxery cars". Daar stonden twee fonkelnieuwe Chryslers 300. Kies maar uit zei mijn vriend Rodrigo! Voor deze gratis upgrade de beste man een leuke fooi gegeven. Hij blij, maar wij ook.

    Vwb deze vestiging, er staat daar van alles heel veel. Je mag vrij kiezen en je kan alle tijd nemen die je wilt.

    Zie ons reisverslag voor wat foto's!
    Laatst gewijzigd door Ruud2004; 02-07-16 om 03:57.
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  10. Top | #1600
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik snap er niets van ....
    Ik probeer skip the counter te doen maar het lukt niet.\!
    Ik ben online ingecheckt, het scherm staat open en als ik dan op de link klik krijg ik alleen de optie om de checkin te printen... Wat doe ik fout?
    Bij de uitleg van Silvia heb ik ook al gekeken maar ik spreek geen duits



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •