Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 62 van de 233 EersteEerste ... 1252606162636472112162 ... LaatsteLaatste
Resultaten 611 tot 620 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #611
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: voucher Alamo

    Mjah, dit valt idd wel in de categorie 'eigen schuld'. Wel netjes dat ze je tegemoet willen komen.
    Volgende keer even op de sleutel kijken wat erop staat. Eerste letter geeft het type auto aan:

    C = compact
    E = Economy
    F = Full Siuze
    I = Intermediate
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #612
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Er werd weerom geprobeerd ( het is nu éénmaal een commerciële organisstie) om ons roadside assistance te verkopen. Hadden een GOLD pakket, en vond dit dus niet nodig. Toen de baliemedewerker me vertelde dat bij panne de kosten kunnen oplopen, wees ik hem op het feit dat ze contractueel verplicht zijn om me een wagen te leveren in goede werkende staat. En dat ze bij pannes verplicht zijn deze in goede staat te herstellen. End of story.

  3. Top | #613
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Roadside Plus heeft niks te maken met het Gold pakket. Prima dat je ervan afziet maar de argumenten waarom kloppen niet..
    Als je je sleutel kwijt bent, de lampen aan hebt laten staan, zonder benzine komt te staan of geen band kunt verwisselen dan kan RSP handig zijn.

    Roadside Plus

    RSP is available in all US locations. RSP is void and of no effect if, at the time of the incident necessitating roadside assistance, the renter (or an Authorized Driver) were in violation of the rental agreement, including, without limitation, the Prohibited Uses and Violations set forth therein. In such cases, roadside assistance will be available, but standard charges may apply. RSP includes the following:


    • - Key replacement: replacement keys or a locksmith will be sent
    • - Flat Tire: if the vehicle’s spare tire is installed and serviceable, it will be installed to replace a flat tire. If no inflated spare tire is available, the vehicle will be towed in accordance with the towing provision.
    • - Towing: Towing charges will be covered at no additional cost should the vehicle be inoperable.
    • - Jump start: A battery boost will be provided in an attempt to start the vehicle.
    • - Lockout service: If the keys are locked inside the vehicle, service will be sent to gain entrance.
    • - Fuel delivery: A limited supply of gasoline will be delivered to the vehicle to enable you to reach the nearest open service station. (Up to three gallons or equivalent litres).
    Laatst gewijzigd door Njit; 03-10-12 om 10:26.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #614
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    En dan is deze waarschijnlijk goedkoper dan bij Alamo:
    http://www.enhancedroadsideassistance.com/index.aspx
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #615
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @trails: dat is een mooie tip.

  6. Top | #616
    Vaste Bezoeker Kvanderdonk's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    85

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Als ik dit lees
    zie: http://www.aaa.com/PPInternational/B...ntl_to_US.html

    betekent dit toch dat ik met mijn ANWB pas ook roadside assistance heb?

    groet,
    Karin

  7. Top | #617
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    39

    Standaard Re: voucher Alamo

    De auto is gereserveerd rechtstreeks bij Alamo.com , dank zij het lezen van dit geweldige forum en tips van andere forum leden een mooi prijsdeal gekregen.
    Ik heb verschillende dingen ingevuld bij Alamo maar volgens mij niet mijn RBW nummer en zeker niet het RBW nummer van de 2e chaufeur.
    Na het lezen van onderstaande tekst ga ik er vanuit dat ik rechtstreeks naar de auto's loop en niet via de balie hoef (Sanford) ...dus neem ik ook aan dat de RBW nummers aldaar worden ingevoerd.....of zie ik nu iets over het hoofd?

    Thank you for using Alamo.com to make your reservation.
    Yourconfirmation number is: xxxxxxxx
    Reserved rate reflects thepick up date and time, return date and time, and car class quoted attime of reservations. Any changes to the reservation may affect therates quoted herein.
    If you need to make a change to thisreservation, please use your reservation number as a reference.
    Here's what you do to pick up your car:

    • Alamo is located directly across from the Airport terminal. Please proceed to the counter to obtain your rental agreement and vehicle keys.


    greezz
    Johan
    Ik heb last van het Disneyvirus
    22-10-2012/12-11-2012 in Florida

  8. Top | #618
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: voucher Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrjojo13 Bekijk Berichten
    Please proceed to the counter to obtain your rental agreement and vehicle keys.
    Ik lees toch echt iets anders. Je mag je volgens dit bericht gewoon bij de counter melden om het huurcontract af te sluiten. Daar wordt je CC gecontroleerd en laat je de rijbewijzen van beide bestuurders zien. Om "zo" door te kunnen lopen moet je deelnemen aan het loyalty programma Insider. En dan nog lukt het niet bij iedereen.....

    Maar vertel eens over die mooie deal.........?



  9. Top | #619
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    39

    Standaard Re: voucher Alamo

    Oops weer te snel gelezen..of te snel bij de Luxery car willen zijn.
    De deal...zal ik vertellen, kheb me suf ge-surft, suf ge piekert, suf gelezen en tips gekregen heb, ik voor c.a. $ 860,-- een luxury car voor 3 weken gereserveerd incl 2e chaufeur en volle tank brandstof.
    1 coupon zomaar van Internet c.a 50 dollar korting een andere kortingscode gekregen van een andere forum gebruiker diens naam begint met een T en eindigde op een N. Ga maar kijken T o N wie dat kan zijn
    Ik hoop op een Cady DTS maar ik zie wel welke het wordt...in ieder geval een luxe Amerikaans model (auto)

    Greezz
    Johan
    Ik heb last van het Disneyvirus
    22-10-2012/12-11-2012 in Florida

  10. Top | #620
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Kan je bij alamo.com ook reserveren met de verzekeringen van een verhuurder van
    europa erbij ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •