Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 202 van de 233 EersteEerste ... 102152192200201202203204212 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.011 tot 2.020 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #2011
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hoezo dubbel? Je boekt toch nooit een auto zonder de mogelijkheid om te annuleren?
    If it ain't Dutch it ain't much

  2. Top | #2012
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Als je zelf maar tevreden bent met de prijs, daar gaat het om. En wat Terpies daarvan vindt is echt niet belangrijk, er hoeft toch geen verantwoording aan Terpies afgelegd te worden

  3. Top | #2013
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    AUB weer ontopic. Het is geen wedstrijdje verplassen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #2014
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Als je zelf maar tevreden bent met de prijs, daar gaat het om. En wat Terpies daarvan vindt is echt niet belangrijk, er hoeft toch geen verantwoording aan Terpies afgelegd te worden
    Termen als ‘Alamo is het goedkoopste’ waag ik te betwijfelen, vandaar mijn vraag. Mijn idee van dit forum is om elkaar te helpen en te informeren, daarom snap ik je reactie niet. Evenmin snap ik je felle reactie eerder niet op mijn vraag, waarbij je met een verhaal over Hertz aankomt, en mij vervolgens verwijt iets off-topic te roepen in een Alamo topic

    Bovendien hebben Alamo en National dezelfde moeder maatschappij (enterprise) en putten ze op een groot aantal Rental centers bij vliegvelden veelal uit dezelfde voorraad auto’s (meestal staan de nieuwere/lagere km standen bij National). Door de genoemde voordelen (oa gemak van auto uitzoeken, free Rental days, EC/EC exec program, gratis extra bestuurder) lijkt het me qua prijs zinvol om te vergelijken tussen in ieder geval Alamo en National.

    Bovendien worden er hier een aantal links van sites genoemd die zogenaamd Alamo zijn, maar niets anders zijn dan brokers met Alamo auto’s in het Rental assortiment, maar geen onderdeel uitmaken van de Alamo organisatie.
    If it ain't Dutch it ain't much

  5. Top | #2015
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Modbreak: Laatste waarschuwing. Volgende Offtopic berichten worden zonder pardon verwijderd. Ook niet om het laatste woord te krijgen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #2016
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Ook bij ons komt Alamo/Brits steeds als goedkoopste uit.

    Ik heb een paar jaar geleden eens een hele discussie gevoerd met Alamo/Brits over het wel of niet mogen huren met een ander Europees rijbewijs.
    Dat was geen probleem. Het ging er vooral om dat het geen USA/Canada rijbewijs was.

    En idd op het contract staat niks vermeld van het "Brits" gebeuren en ook niet dat je een Brits Guide bij je moet hebben.
    Er is ons nog nooit naar gevraagd. En ik denk dat het de persoon aan de uitrij-balie worst zal wezen...
    @Elliekeuh: late reactie, maar wat trails zegt dus..
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  7. Top | #2017
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Zojuist online check-in gedaan (voor 28 sept). Ging echt supper makkelijk, bij de check-in zelf konden de 'additional drivers' al aangevinkt worden. Vervolgens na het opslaan of ik skip de counter wil (ja duh) hup, RSP denied en klaar! Geen gedoe met de bypass url wat ik wel eens gelezen heb. Helemaal makkelijk dus Printje met de barcode ligt klaar (tja je weet het toch maar nooit met die electronica) dus dat moet goed komen!

  8. Top | #2018
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    24

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Zojuist een midsize suv geboekt bij alamo brits voor de meivakantie 2019 totaal 14 dagen voor £333,- omgerekend €374,- niet slecht toch ? Ik ben er in ieder geval blij mee!!

  9. Top | #2019
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dat is het belangrijkste, dat je er zelf tevreden mee bent
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #2020
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Even een vraagje: Wij gaan voor het eerst gebruik maken van een Alamo locatie waar "skip the counter" mogelijk is. Dit is toch hetzelfde als online check-in? Dat heb ik net gedaan en het formulier met barcode uitgeprint. Dit kan ik dan toch meenemen en gelijk een auto uitzoeken? Vind het namelijk een beetje verwarrend dat op de site wordt gesproken over "skip the counter" en dat je na de online check-in nergens meer die term "skip the counter" tegenkomt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •