Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 88 van de 233 EersteEerste ... 3878868788899098138188 ... LaatsteLaatste
Resultaten 871 tot 880 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #871

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wij hebben dit jaar via de brits optie geboekt en daarna via de Kiosk contract kunnen krijgen. Ging prima en vlug.iv.
    Er stond een rij voor Alamo van minimaal 1-1,5 uur. Gelukkig zo voorbij kunnen lopen.

    Mijn ervaring is als je niet direct bv via Brits optie bij Alamo boekt, maar bv via een reisbureau je altijd naar de balie moet.

  2. Top | #872
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dus even voor alle duidelijkheid, wij hebben bij easy terra geboekt en kunnen hier dus geen gebruik van maken( kiosk)? Wij hebben wel al gebruik gemaakt van het vooraf invullen van alle gegevens bij Alamo en hebben ook de insiders card.

  3. Top | #873

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Probeer het altijd om er gebruik van te maken, onze ervaring is dat boeken via een ander bedrijf dan Alamo de Kiosk niet werkt, behalve waarschijnlijk http://www.uscarhire.com/ die beweren dat het wel zou moeten via hun. Ieder geval afgelopen vakantie was het de eerste keer dat we de Kiosk konden gebruiken en geboekt rechtstreeks via Alamo.

  4. Top | #874
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    70

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    dus via de brits optie geboekt dan kunnen we hier gebruik van maken? Ook in ft Meyer?

  5. Top | #875

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Vraagje hier van een leek in het huren van een auto in amerika.
    Na rond gekeken te hebben, hebben we een auto uit gekozen op alamo uk met dit in het pakket

    Collision Damage Waiver Full
    Extended Protection
    Concession Recoup Fee 9.89%
    Rental Car Facility Chg 4.60 Per Day
    Tire/battery Fee .02 Per Day
    Florida Surcharge 2.00 Per Day
    Vehicle License Fee .71 Per Day
    Sales Tax
    Unlimited Mileage
    3 Additional drivers

    Is er nog iets wat ik erbij moet nemen om goed verzekerd te zijn of volstaat dit?

  6. Top | #876
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik dacht dat je bij Alamo een volle tank kreeg en de auto ook weer met een volle tank moet inleveren, maar nu lees ik op de site van Alamo dat je een tank benzine ter plaatse moet kopen. Dit is natuurlijk een dure grap (ervaring met Dollar). Weet iemand hoe dit zit qua prijs?
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  7. Top | #877
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dat ligt er aan wat je boekt. Als je het goldpakket boekt zijn een tank benzine, extra chauffeurs en alle verzekeringen incl. Dan kun de wagen dus weer met lege tank inleveren.

  8. Top | #878
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bij Alamo Brits kan je geen gold pakket boeken, alleen het pakket zoals ze het je aanbieden. Ik lees in de voorwaarden dat vanaf vijf dagen huur je een tank benzine moet kopen bij de huur.
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  9. Top | #879
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Klopt, wij hadden ook bij Alamo Brits geboekt en hebben de auto twee weken ingeleverd met een volle tank, desondanks stond er 78 dollar op de bon. Bij de kiosk verhaal gaan halen en bleek dat ze de kosten voor tanken in rekening hadden gebracht. Na een telefoontje met een medewerker kregen we een 0-bon.

  10. Top | #880
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    14

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Even jullie mening vragen.
    Voor onze reis zouden we een midsize suv boeken van 20/02 tem 27/02, een week dus. De eerste 4 dagen dat we in Miami verblijven doen we het zonder auto.
    Op Alamo.be of alamo.nl kunnen we deze reserveren voor 306 euro, inclusief alamo gold. Wij zijn met 2 (25+) en dus lijkt me dit een goed pakket en een goede wagen (alle verzekeringen, extra bestuurder, volle tank). Wat denken jullie? Is dit een goeie prijs?
    op dezelfde site kan je ook de no-risk garantie afkopen voor 3,5 euro per dag (voor oa beschadiging aan de banden), is dit een aanrader?
    Ik keek ook op alamo.co.uk en daar was het net iets duurder.
    Op alamo.com weet ik niet hoe ik het gold pakket moet selecteren. Kan iemand me daarbij helpen? Dan kan ik daar ook een prijsvergelijking doen.

    Dan heb ik nog een vraag wat betreft boeken via alamo.be of alamo.nl -> wij hadden zo iets gelezen als je een schadegeval hebt dat je eerst zelf het bedrag moet voorschieten in Amerika en daarna terugvorderen als je terug bent. Klopt dit?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •