Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 113 van de 233 EersteEerste ... 1363103111112113114115123163213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.121 tot 1.130 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1121
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anita&Dennis Bekijk Berichten
    Of gaan jullie met een lege tank op pad en tanken de auto vervolgens bij het laatste tankstation voor de luchthaven vol en leveren jullie hem dan in?
    In hebt geval dat je hem weer vol moet inleveren zou je in Kissimmee alvorens je richting de 417-tollroad rijdt naar MCO, je tank vol kunnen gooien bij een vd stations op de SR535. Ook als je vanaf de SR535 via de World Center Drive naar de 417-tollroad rijdt, krijg je aan de rechterhand nog een HESS-station

    Kaart: https://lh3.googleusercontent.com/-q...2B20.28.13.png

    Vanaf daar is het maar een klein kwartiertje naar de luchthaven en zal dus je benzinemeter nog op Full staan.
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-08-14 om 20:54. Reden: te grote afbeelding
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #1122
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt! Helemaal duidelijk nu!

  3. Top | #1123
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    54

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hallo,

    Wij gaan volgend jaar juni naar Orlando. Wij gaan een auto huren bij Alamo. Nu zie ik op de sites van Alamo dat de prijzen per dag nogal fluctueren. Mijn vraag is dan ook wanneer wij de auto het beste kunnen boeken. Is het verstandig om dat nu al te doen of tegen de tijd dat we op vakantie gaan. Ik kijk elke dag op de site en met gisteren scheelt het al ruim 28£ voor de hele periode. En is Alamo Engeland de beste optie om te boeken?

  4. Top | #1124
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Het beste is daar te boeken waar je gratis kunt annuleren in het geval je ergens anders goedkoper kunt boeken Bij Alamo UK kun je met koersverschillen te maken krijgen als je annuleert. Maar verder is het een prima keuze. Kijk dan wel op de Alamo.co.uk/BRITS site.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #1125
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    54

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dank je Njit voor je antwoord. Begrijp ik uit je antwoord dat je niet vooraf moet betalen maar altijd ter plaatse?

  6. Top | #1126
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nee dat begrijp je verkeerd. Als je bij Alamo UK boekt dan reken je in britse ponden af. Mocht je annuleren en ergens anders boeken dan krijg je het bedrag ook weer in ponden terug. Maar de britse pond wil nog wel eens schommelen tov de Euro.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #1127
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    54

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    OK, ik begrijp het, dank je wel voor je antwoord. Vind het wel moeilijk om het juiste tijdstip te vinden om te boeken.Boek je nu, of wacht je af??? Moeilijk hoor

  8. Top | #1128
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    wij boeken de auto meestal ook pas ergens in januari (als we mei/juni vertrekken).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #1129
    Regelmatige Bezoeker Ciska's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    bodegraven
    Berichten
    16

    Standaard Alamo insider

    Ik heb een alamo insider kaart nu wil ik online inchecken heb via american vacations mijn boekingsnummer gekregen maar dat lukt niet hij blijft zeggen the bookingagent need at least two caracters maar ik kan dit nergens invullen. Heeft iemand ervaring met online inchecken als je via een agent de auto geboekt hebt?

  10. Top | #1130

    Standaard Re: Alamo insider

    Ciska,
    Zover ik weet lukt dit ook niet via een derde boekingsbureau zoals AV. Je kan met inside alleen gebruik maken als je via Alamo direct boekt.
    Weet trouwens niet of dit ondertussen veranderd is maar Alamo Insiders met een Nederlands rijbewijs mogen officieel zo niet doorlopen.
    Jij hebt een boekingsnummer vanuit AV gekregen en dat is net even anders dan van Alamo zelf. Je kan dan bv. ook niet zo maar bij de Kiosk gaan. Die geeft dan ook aan dat je naar de balie moet. Volgens mij zit het voor jou deze reis met AV er niets anders op dan langs de balie te gaan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •