Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 209 van de 233 EersteEerste ... 109159199207208209210211219 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.081 tot 2.090 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #2081
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ok bedankt. Het verzekeringspakket is dus vanuit de voorwaarden Alamo. Dat vacation at sea is ook zo'n partner, maar inderdaad staat er in de voorwaarden dat het bestemd is voor mensen die werkzaam zijn in de reisbranche en je op verzoek je dat moet kunnen aantonen. Eigenlijk is deze site die vele malen goedkoper is, zij hebben zo'n 35 procent korting geloof ik, is er bij mijn weten al lange tijd. Ik heb het nooit aangedurfd om na een lange reis gezanik te krijgen bij het ophalen van je auto. Dus, maar het scheelt aardig.
    Begrijp ik het overigens goed dat bij Gold het brandstofbeleid vol ophalen en leeg terug geldt? Rentalcars hanteert 300 dollar voor diefstal en schade. Heb daar overigens altijd probleemloos kunnen boeken.

  2. Top | #2082
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Fuel service (vol mee, leeg terug) is bij de genoemde links standaard, master is met 1 bestuurder, gold is met 3 bestuurders. Er is ook een master gps, in die prijs zit ook de huur van een navigatiesysteem (niet doen, te duur)
    Eigen risico voor schade aan de auto of diefstal van de auto heb je nooit in de VS mits je de juiste verzekeringen er bij hebt (CDW & EP, ook onder wat andere afkortingen bekend)
    Diefstal úit de auto valt niet onder die dekking.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  3. Top | #2083
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Ok bedankt. Het verzekeringspakket is dus vanuit de voorwaarden Alamo. Dat vacation at sea is ook zo'n partner, maar inderdaad staat er in de voorwaarden dat het bestemd is voor mensen die werkzaam zijn in de reisbranche en je op verzoek je dat moet kunnen aantonen. Eigenlijk is deze site die vele malen goedkoper is, zij hebben zo'n 35 procent korting geloof ik, is er bij mijn weten al lange tijd.
    Zelf boeken we meestal bij https://partners.rentalcar.com/sunpromotions/. Zij bieden 40%. Ook hier moet je kunnen aantonen dan je in de reisindustrie werkzaam bent. Gelukkig geen probleem aangezien mijn vrouw dat is.
    In de praktijk hebben ze er overigens nog nooit naar gevraagd. Maar we hebben visitekaartjes mee 'just in case'.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #2084
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb hier net een proef reservering gemaakt, maar voor mijn periode zijn ze ipv 40% goedkoperr juist bijna 30% duurder dan National.
    If it ain't Dutch it ain't much

  5. Top | #2085
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Ik heb hier net een proef reservering gemaakt, maar voor mijn periode zijn ze ipv 40% goedkoperr juist bijna 30% duurder dan National.
    Heb je aandelen ofzo?
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  6. Top | #2086
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Er is niet zoiets als Dé Goedkoopste aanbieder. Hangt af van datum, lokatie en soort auto. En kan ook nog per dag verschillen. Daarom vergelijk ik ook altijd meerdere aanbieders..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #2087
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Heb je aandelen ofzo?
    Hoezo? Ik geef alleen aan dat ze voor mijn periode ondanks de ‘zogenaamde’ extra korting van 40% niet goedkoper zijn dan mijn huidige reserveringen, en ik heb meerdere reserveringen staan, niet alleen bij National, maar ook bij Hertz en Avis... ter plekke kan ik dan altijd nog bepalen welke verhuurder de beste deal geeft.

    Voor jou misschien ook een goede tip?
    If it ain't Dutch it ain't much

  8. Top | #2088
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb voor 2 vakanties 7 reserveringen zowel bij National als Alamo (Brits en American Vacation)
    De laagste prijs zoeken kan je echt wel aan mij overlaten.
    Alleen die laagste prijs is echt niet altijd te vinden bij National.

    bijv via de link van Njit hierboven TPA 19-4 tm 4-5 Full size suv €720,- , National met Visa Canada $1022,- (kan vast nog wel $20,- met een code)
    En met op tijd boeken heb ik bij Alamo Brits €660,- betaald
    Laatst gewijzigd door KevinB; 21-01-19 om 22:40.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  9. Top | #2089
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Weet iemand of en waar de voorruit, banden en bodem zijn verzekerd bij Alamo? Eerst ging ik er vanuit dat dit onder roadside protection plus zou vallen, maar dit is alleen maar hulp (om bijvoorbeeld de band te vervangen als ik het goed begrijp). Over de voorruit en bodem lees ik nergens wat.

  10. Top | #2090
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    1. Banden wordt je geacht zelf te wisselen in geval van een lekke band. Daarna kun je de auto kosteloos omruilen op een Alamo locatie.
    2. Bij ruitschade kun je de auto ook kosteloos omruilen. Mocht je niet meer kunnen rijden dan sturen ze een sleepwagen om je naar een Alamo locatie te brengen.
    3. Bodemschade heb je normaal gesproken nooit tenzij je offroad gaat rijden. Maar dit mag sowieso niet met een huurauto.

    Met 1 en 2 persoonlijke ervaring. Ruit een keer stuk gehad door een ongeluk met een hert. Dan kun je echt niet meer verder rijden. Verder prima opgelost door Alamo.





    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •