Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 164 van de 233 EersteEerste ... 64114154162163164165166174214 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.631 tot 1.640 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1631
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt voor de tip Fitzroy. Scheelt inderdaad iets. Maar nog steeds over de € 900 voor 20 dagen een Intermediate SUV. Vind ik nog steeds erg veel geld......vooral als je bedenkt dat de prijzen in Florida € 150 lager liggen.
    Alamo brits had ik ook geprobeerd. Nog duurder als ponden variant van uscarhire.....en vervelende daarvan vind ik dat je niet meer kan annuleren. Althans niet zo makkelijk als bij uscarhire.
    Heb overigens echt alle sites geprobeerd, ook de Duitse varianten. Misschien dat ik me er maar bij neer moet leggen dat Georgia veel duurder is dan Florida. Of hopen dat er de komende maanden nog een aanbieding voorbij komt?

  2. Top | #1632
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wat is er lastig aan annuleren bij Brits? Kan gewoon online met 2 klikken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #1633
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Helemaal gelijk Njit. Ik was er toch van overtuigd dat dit niet mogelijk is.........geen idee hoe dat in mijn hoofd terecht is gekomen?
    Het fijne van uscarhire vind ik wel dat je een kleine aanbetaling doet en dat je daarmee de dan geldende huurpijs vastlegt.

  4. Top | #1634
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Als je op Alamo.com probeert te annuleren met een Brits boeking dan staat er dat je moet bellen. Wellicht dat je dat in je hoofd had? Maar gewoon de link onderaan de mailbevestiging van Brits gebruiken..

    Ik heb al compleet betaald bij Brits. Krijg je ook ietwat korting mee. Enige nadeel met Brits is dat je in Ponden betaald. En als je annuleert dan kun je negatief koersverschil hebben.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #1635
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt voor het meedenken Njit.

    Nu toch maar via uscarhire een suv vastgelegd voor de laagste prijs die ik heb kunnen vinden. Aanbetaling van £ 25 en de komende tijd gewoon blijven checken. Misschien dat er nog iets voorbij komt.

  6. Top | #1636
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Even een vraagje er zijn hier wat mede forummers die via de britse alamo boeken , ik wou dat ook doen maar er staat dat je een engels rijbewijs moet hebben. Is dat echt verplicht en word hierna gevraagd bij het opikken in Orlando international. Alvast bedankt voor de reacties.

  7. Top | #1637
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nee en Nee.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #1638
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ok ga ik gewoon boeken , dankjewel voor de snelle reactie.

  9. Top | #1639
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    via uscarehire zijn wij bezig met het boeken van een auto. Nu wordt er gevraagd of we er wegenwacht bij willen voor 35 euro.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Is dit nodig of wordt je zo en zo wel geholpen? Er staat geloof ik bij dat dat hoge kosten geeft als je niet verzekernd maar ik ben benieuwd naar jullie mening..........

  10. Top | #1640
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Heeft niemand ervaring met bovenstaande?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •