Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 216 van de 233 EersteEerste ... 116166206214215216217218226 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.151 tot 2.160 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #2151
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    ik had semi vrije keus, de auto’s stonden vooraan bij de greeter en ik mocht uit de 4 auto’s welke er stonden kiezen en kreeg toen de sleutel.
    Het was rustig op dat moment, ik kan mij voorstellen dat bij drukte je geen keuze hebt.
    Dit is alleen bij de duurdere catagorieen
    Welke opties had je, welke modellen ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #2152
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Er stonden geen full size suv’s meer bij Alamo
    Alleen nog 2 Suburban’s en 2 Expeditions Max bij National.
    Ik heb een Expedition Limited Max meegenomen omdat ik nog niet eerder in het nieuwe model had gereden.
    Fijne auto met Sync navigatie en Carplay, wel dorstig ondanks de V6 Ecoboost
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  3. Top | #2153
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Modbreak:
    Het blijft voor sommige Leden lastig om niet steeds Offtopic te gaan over National in het Alamo Topic. Zoals al eerder aangekondigd worden deze berichten zonder pardon verwijderd.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #2154
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Toch nog maar een keer de vraag. Heb meestal gehuurd via Rental Cars/Alamo Sanford. Prima geregeld, al zeggen medewerkers op MCO dat de ,,beste auto's'' op MCO staan in tegenstelling tot SFB. Ik heb regelmatig de auto moeten wisselen door branden waarschuwingslampjes, ruitbreuk en wordt dan prima geholpen, meestal op MCO. Alamo is prima en regelmatig de goedkoopste.
    Ben nog op zoek naar een auto Midsize SUV voor de periode 6 juni t/m 23 juni 2019 met het Goldpakket. Heb gekeken bij American Vacation/Alamo als partner, terwijl SunPromotions/Alamo toch nog weer 35 euro goedkoper is. Het land maakt volgens mij niets uit, wel de voorwaarden om te huren toch, zoals bij VacationatSea/Alamo (aantonen reisbranche)?

  5. Top | #2155
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    426

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    wat voor prijs heb je gevonden?
    Wil je je vraag ook even posten in het algemene autohuur topic dan kijk ik even mee...
    de censuurpolitie is hier nl streng als je iets zegt wat niet in hun straatje past....
    If it ain't Dutch it ain't much

  6. Top | #2156
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dat valt nog wel mee die ,,censuurpolitie''. Respect voor moderatoren is op z'n plaats om een forum met diverse onderwerpen on topic te houden. Niets mis mee.

    Intermediate SUV
    Alamo Gold

    Sunpromotions/Alamo 597
    Rentalcars/Alamo 630
    AmericanVac/Alamo 635

    Periode 6 juni t/m 23 juni 2019 15.00 uur.

    Bij mij weten zijn hier geen restricties van toepassing, louter partners/brokers.
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 07-05-19 om 11:32.

  7. Top | #2157
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Wil je je vraag ook even posten in het algemene autohuur topic dan kijk ik even mee...
    de censuurpolitie is hier nl streng als je iets zegt wat niet in hun straatje past....
    Als je dit al censuur vind dan ben je niet veel gewend Er is je meerdere malen vriendelijk gevraagd om on-topic te blijven.
    Met 11.000 onderwerpen en 188.879 berichten is het wel handig als er een beetje structuur in zit.

    Maar het staat je vrij om een National Emerald Club onderwerp te starten. Wil die zelfs nog wel Sticky maken voor je

    Ik wil je bij deze ook éénmalig op de Huisregels wijzen en dan met name de laatste regel.
    Laatst gewijzigd door Njit; 07-05-19 om 13:19.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #2158
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    426

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Periode 6 juni t/m 23 juni 2019 15.00 uur.
    Zoek je op MCO of SFB? Wat heb je perse nodig van het Gold pakket, waarom je hiervoor kiest?
    Zijn je prijzen in Euro of US Dollar?

    Edit: dit tot nu toe gevonden (als je lid wordt van loyalty program):

    <--- overbodige vergelijking met National/Hertz verwijderd -->

    Prijsverschillen tussen SFB en MCO kunnen aanzienlijk oplopen en de keuze is beperkter (voor zover je die uberhaupt hebt, kans is groot dat auto wordt toegewezen)
    Laatst gewijzigd door Njit; 07-05-19 om 19:50.
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #2159
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Zitten er restricties aan Sun Promotions of American Vacations? Bij VacationatSea moet je kunnen aantonen dat je in de reisbranche werkt, bij anderen moet je weer een ,,tijdschriftje'' overleggen.

    @Terpies: Bedankt voor je zoektocht, mijn vraagstelling was iets anders, maar toch bedankt. Het gaat overigens om SFB en een extra bestuurder/vol-leeg en de prijs is in euro's.

  10. Top | #2160
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    426

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Als jouw prijzen in euro’s zijn zijn het hoge prijzen, qua restricties: je hebt bij een broker geen gratis annulering tot moment van ophalen (maar maximaal 24 of 48 uur van te voren).
    Wat je met mijn gevonden prijzen doet moet je zelf weten, maar dat wordt een dure tank benzine die je ‘gratis’ krijgt.

    overigens is het tijdschriftje wat je bedoelt waarschijnlijk boeken via Alamo Brits...een van de huurvoorwaarden is dat je een UK drivers license hebt, als je die niet kunt overleggen heb je een mogelijk probleem bij schade/ongeval oid.
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •