Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 214 van de 214 EersteEerste ... 114164204212213214
Resultaten 2.131 tot 2.140 van de 2140

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

1. Top | #2131
    Stamgast Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018

Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

Niet helemaal waar. National boekt niets (ook geen reservering op je CC, dus je hebt gewoon de beschikking over je volledige geauthoriseerde bedrag) totdat je de auto weer inlevert. Als je eventueel over tol wegen hebt gereden wordt toll by plate achteraf nog separaat in rekening gebracht en afgeschreven.
    If it ain't Dutch it ain't much

2. Top | #2132
    Stamgast
    Ingeschreven
    Dec 2013

Het gaat hier over Alamo waar Romyvn de auto heeft gehuurd, niet over National.
    Bij National betaal je alles pas bij het inleveren van de auto en later evt. de tol.
    Maar dat doet er hier niet toe toch?
    Laatst gewijzigd door KevinB; 01-03-19 om 23:04. Reden: spelvaut
    Florida
    2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2020 booked
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019

3. Top | #2133
    Ingeschreven
    Mar 2018

Wel als Romyvn verstandig is en ook een boeking doet via national, sowieso goedkoper en minder ingewikkeld dan bij Alamo (bv standaard meerdere bestuurders, vrije keus, geen gezeik aan balie en aantoonbaar een lagere prijs).

@romyvn stuur ff PB als je hulp nodig hebt voor je national reservering. Ik help je graag.

4. Top | #2134
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017

Hoi Terpies, bedankt voor je hulp! Ik ga even alles bestuderen en als ik er niet uitkom dan stuur ik je inderdaad even een pb! :-) ik begrijp al dat je je eerst moet aanmelden ergens voor... ik ga me even in dat national verdiepen :-)

5. Top | #2135
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Wel als Romyvn verstandig is en ook een boeking doet via national, sowieso goedkoper en minder ingewikkeld dan bij Alamo (bv standaard meerdere bestuurders, vrije keus, geen gezeik aan balie en aantoonbaar een lagere prijs).

@romyvn stuur ff PB als je hulp nodig hebt voor je national reservering. Ik help je graag.
    Terpies: aub een beetje on-topic. Het is niet nodig om in een Alamo topic steeds te hameren op National.

6. Top | #2136
    Ingeschreven
    Mar 2018

Ik geef aan wat de minder aangename zaken zijn bij Alamo, dat is toch on-topic? Of mag je hier alleen maar posten als je razend enthousiast over Alamo bent? Ik probeer alleen aan te geven dat Alamo best klant onvriendelijk is, zeker als je via een broker/tussenpersoon boekt kun je ook nog eens voor onaangename verrassingen komen te staan (geen standaard skip the counter, geen volledige restitutie bij annuleren, geen standaard meerdere bestuurders).

ik wijs iemand die nog nooit in de US een auto gehuurd heeft op de nadelen, of mag ik dat niet aangeven?

7. Top | #2137
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Uiteraard mag je dat. Maar je kan ook overdrijven... Dus bij deze.

Dit is het Alamo topic. Het is niet nodig om elke post te verwijzen naar de nadelen van dit bedrijf. Dit wordt dan ook als Off-topic beschouwd en verwijderd
    Laatst gewijzigd door Njit; 04-03-19 om 09:31.

8. Top | #2138

Heb het proberen terug te zoeken, maar krijg het niet meteen gevonden.

Ik heb een boeking gemaakt via American Vacation, deze is via het confirmation nummer gewoon zichtbaar op de website van Alamo.(trouwens alleen aan te passen of te annuleren via telefoon, niet via de website. Is dit altijd zo?).
    Nu wil ik al in gaan checken en gebruik maken van skip the counter. Als ik dat doe, is aanpassen of annuleren dan niet meer mogelijk?

9. Top | #2139
    Stamgast
    Ingeschreven
    Dec 2013

Aanpassen kan eigenlijk niet en komt neer op annuleren en opnieuw boeken tegen de op dat moment geldende prijs.
    Na online check in en skip the counter kun je gewoon annuleren, pre- of postpaid maakt niet uit.
    Uiteraard heb je met annuleren wel de voorwaarden te maken, maar geruime tijd van tevoren annuleren geeft geen problemen (al diverse malen gedaan)
    Je hebt wel kans dat je een tijdje op je terugbetaling moet wachten.
    Niet vooruit betalen dus maar kiezen voor pay later
    Laatst gewijzigd door KevinB; 13-03-19 om 16:10.
    Florida
    2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2020 booked
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019

10. Top | #2140

Heb sowieso gekozen voor pay later. Dacht onthouden te hebben van de vorige keer dat ik na checkin/skip the counter niet meer kon annuleren maar dat heb ik dus verkeerd begrepen.

Forum Rechten