Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 198 van de 233 EersteEerste ... 98148188196197198199200208 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.971 tot 1.980 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1971

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Maakt niet uit welke vlucht er staat kijken ze niet naar. Wij zijn al eens, bij Alamo, een dag later in de garage gekomen wegens vertraging van de vlucht. Betaald hadden we al het enige wat ze melde was: maakt niet uit we passen het contract aan van een dag later t/m de einddatum. Nee we kregen geen geld retour maar verder werd er totaal geen probleem van gemaakt. Volgens mij gaan ze alleen vragen stellen als je echt veel eerder komt dan aangegeven, dus uren.

  2. Top | #1972
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ok, duidelijk dan laat ik het voorlopig staan zo

    Had ze nog een bericht gestuurd (via contact form op de site) maar blijkbaar was dat toch niet bij de goeie afdeling

    Due to a possible change in rates we are unable to modify a prepaid reservation.

    No need to worry.

    You are able to update the rental by contacting the booking agency. They will be able to modify your reservation.

    Please let me know if I can be of further assistance. Have a wonderful day!

  3. Top | #1973
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik wilde ook onze huurauto boeken via de veel gebruikte link hier maar is nu ineens veel duurder geworden. Tijdje terug zou een midsize suv voor 16 dagen 472 euro hebben gekost (had 'm toen gelijk moeten boeken natuurlijk). Nu is de midsize niet meer beschikbaar en standaard suv kom ik op 662 euro (goldpakket incl. gratis tank en extra bestuurders).

    Ik zie nu wel een andere aanbieding via alamo (uk), namelijk 10% korting en gratis bestuurder met brit guide. Echter kan je niet het goldpakket kiezen. Het gaat dan om het fully inc. pakket.
    Ik kom hiermee voor een standaard suv voor 16 dagen op 479 euro. Lijkt mij ook een mooie deal. Helaas geen gratis tank en goldpakket maar hebben we wel een standaard suv ipv midsize suv.

    Twijfel nog wel omdat bij de voorwaarden staat dat je een kopie van de brit guide moet kunnen tonen bij ophalen van de auto. En is het fully inc. pakket goed genoeg qua verzekeringen etc.?

    Ze hebben ook nog een andere korting van 10% met Viator. Dan kan je wel het goldpakket kiezen. Maar dus zonder extra bestuurder.

  4. Top | #1974
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @kimm82: welke periode zoek je en welke locatie? Als je een aanbieding tegenkomt kun je zonder problemen gelijk boeken, want je kunt tot 24 of 48 uur van te voren kosteloos annuleren bij Alamo. Hoeveel bestuurders heb je nodig, en wat bedoel je met fully inc. pakket? Brits guide heeft nog nooit iemand bij mijn weten naar gevraagd....heb overigens wel eens gehoord dat sommige mensen hem wel aangeschaft hebben, maar kan me niet voorstellen dat ze er naar gaan vragen.
    If it ain't Dutch it ain't much

  5. Top | #1975
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik zoek voor 5 tot 21 mei.
    5 mei ophalen Miami airport
    21 mei inleveren Orlando Sanford
    1 extra bestuurder (eigenlijk rij ik nooit. Denk alleen altijd, stel mijn man breekt zijn teen of is ziek dan moet ik mogen rijden)

    Lijkt mij ook niet dat ze naar dat boekje gaan vragen. En anders ben ik die gewoon vergeten.

    Heb het nog eens vergeleken en volgens mij is het enige verschil met gold de gratis bestuurders en gratis volle tank.
    Maar met dat fully inclusive pakket via de brits guide aanbieding heb ik nu dus ook een gratis bestuurder. Ik betaal dan dus 478 euro.
    En als ik kies voor de 10% korting met Viator betaal ik 557 euro maar dan ook een gratis volle tank. Dus een volle tank voor 79 euro. Nee, dan tanken we zelf wel. Ga hem zo gelijk vastleggen als mijn man thuis komt.

  6. Top | #1976
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    https://www.uscarhire.com/

    Intermediate SUV €567 (incl "gold") of €484 met "silver"
    https://www.uscarhire.com/hiretypes.aspx

  7. Top | #1977
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @kimm82:
    Via National betaal je voor een EC executive aisle boeking (inclusief couponcode NDA2324BR) $500,61 oftewel € 405 (inclusief 2e bestuurder gratis).

    Je kunt dan op de EC aisle zelf een auto uitzoeken. Als je echt zeker wilt weten dat je een SUV hebt, zou je een extra boeking kunnen doen voor een SUV, en als er niets bijstaat in de aisle (wat ik me niet kan voorstellen) neem je wel je geboekte klasse SUV mee. Een Standard SUV kost dan $651,86 oftewel €528,01.

    Lijkt me absoluut een betere deal dan met Alamo, want een midsize SUV staat altijd wel in een van de aisles.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 10-04-18 om 17:29.
    If it ain't Dutch it ain't much

  8. Top | #1978
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik denk dat ik misschien in de link heb gekeken van de reisbranche korting. Daar kan je namelijk nog wel een midsize suv huren en zou 463 euro kosten (goldpakket).
    Maar ja, ook dan is het een risico want wij werken niet in de reisbranche. Of zullen ze erin trappen als mijn man zijn Nationale Nederlanden pas laat zien. Klinkt best toeristisch toch 'National Netherlands' Haha, nee ik denk dat ik dan toch liever de smoes van het vergeten reisboekje gebruik.

    @Terpies. Heb even gekeken op site van National. Ik kom op 1000 dollar voor een standaard suv. Zie niks over zelf kiezen in een executive aisle. Heb ook altijd bij Alamo geboekt (1 keer bij Hertz) dus lekker vertrouwd.

  9. Top | #1979
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    423

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Tja...in het National topic op dit forum staat redelijk eenvoudig uitgelegd hoe je lid kunt worden van hun loyaliteitsprogramma Emerald Club.

    Maar als je tevreden bent over Alamo en liever meer betaalt omdat je daar altijd boekt...ga je gang...ik vergelijk liever, en de prijs die ik je in mijn post noemde is ook voor jou eenvoudig zelf te boeken.
    If it ain't Dutch it ain't much

  10. Top | #1980
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Berichten
    97

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Kun je een pay on location ook nog aanpassen in pre-paid? Voorheen was dit goedkoper maar nog niet gekozen omdat ik kon cancellen uiteraard.
    Nu vertrekken wij over 1,5 week en ga ik niet zo snel meer wisselen. Ik kan na inloggen alleen niet wisselen van betaalmethode volgens mij.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •