Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 165 van de 233 EersteEerste ... 65115155163164165166167175215 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.641 tot 1.650 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1641
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hallo, volgens mij is dat Roadside assistance. Als je lid bent van de ANWB kun je in Amerika terecht hij de AAA. Wij nemen het er nooit bij.
    Dit staat op de AAA website en is ook geldig voor ANWB leden.

    If visiting for 90 days or less, you are entitled to BASIC Emergency Roadside Assistance to include:


      • Towing an eligible vehicle at least three (3) miles in any direction from point of disablement, or back to the responding facility, free of charge. Additional mileage charges will be at the member’s expense and will not exceed prevailing rates of the region. Towing shall be provided for light-duty trailers, excluding fifth wheel trailers, being towed at the time of disablement. At the Club’s discretion, members may be required to pay for towing the trailer.
      • The vehicle will be extricated or winched when it can be safely reached from a normally traveled road or established thoroughfare. If special equipment, more than one truck, or more than one person is required, the associated cost may be at the member’s expense.
      • Charges for flatbed service requested by members, when not required by the AAA Towing Manual, may be passed on to the member. Flatbed service charges are not applicable if a flatbed is required due to accident damage or if it is the contractor’s primary service vehicle.
      • Mobile battery service/jump starting and/or temporary adjustments.
      • Flat tire service including changing a flat tire when an inflated, serviceable spare is available.
      • A limited supply of fuel will be delivered to a member’s disabled vehicle, enabling the member to reach the nearest service station. Members may be charged up to the current pump price for the fuel.
      • Lockout and key service; If the key that operates or provides access to the passenger compartment of the vehicle is lost, broken, or the service provider cannot gain entry, the Club shall provide locksmith service up to $50, or reimbursement of commercial locksmith service up to $50. If necessary, the Club also will provide tow service. Members are entitled to up to $50 worth of locksmith service at the scene, exclusive of any charges for en-route mileage.
    Laatst gewijzigd door Fleurida; 03-11-16 om 18:44.

  2. Top | #1642
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    Hallo, volgens mij is dat Roadside assistance. Als je lid bent van de ANWB kun je in Amerika terecht hij de AAA. Wij nemen het er nooit bij.
    Dit staat op de AAA website en is ook geldig voor ANWB leden.

    If visiting for 90 days or less, you are entitled to BASIC Emergency Roadside Assistance to include:

    @Fleurida, allemachtig. Dit heb ik nooit geweten.
    Moet er bij vertellen dat ik al vele jaren geen lid ben van de ANWB.
    Maar in het verre grijze verleden, toen ik wel lid was, maakte ik wel gebruik van de AAA voor kaarten e.d.
    Nooit geweten dat ze mij ook zouden helpen met pech onderweg.
    Moet er ook bij vertellen natuurlijk dat je vroeger geen aparte verzekering hoefde af te sluiten voor Road ass.

    Ik ben nu lid van de AAA op een ietshoger niveau.

    Maar bedankt voor de tip.
    We krijgen vaak genoeg bezoekers uit Nederland die langskomen met een huurauto.
    Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)

  3. Top | #1643
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @fleurida bedankt voor de uitleg! Helaas (in dit geval dan) hebben wij een lease auto en zijn dus geen lid van de ANWB.
    Dan misschien toch maar voor de zekerheid Roadside assistance erbij nemen..( was idd dat)

  4. Top | #1644
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ook met een leaseauto kan je lid worden van de ANWB, kost je iets van EUR 20 per jaar.
    Je gaat wellicht ook wel eens prive weg met de leaseauto voor bijv. weekendje weg of vakantie in Europa.
    Bijv. reisgidsen, kaarten, kleding enz.
    Ook voor fietsers, wandelaars e.d. bieden zij veel.

  5. Top | #1645
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjkd Bekijk Berichten
    Heeft niemand ervaring met bovenstaande?
    Hoi rjkd,

    Wat ze je aanbieden is niet gewoon 'wegenwacht'. Als jou huurauto onder het rijden kapot zou gaan of je krijgt een ongeval dan bel je de verhuurmaatschappij en dan komt er gewoon iemand je helpen/afslepen.

    Het optionele Roadside Assistance pakket is vooral bedoeld om je in te dekken tegen de volgende zaken:

    - Sleutel in de auto laten liggen en jezelf vervolgens buitensluiten.
    - Sleutel verloren.
    - Niet op tijd tanken en zonder benzine komen te staan.
    - Een defect wat je zelf hebt veroorzaakt (bijv. starthulp als je de lampen aan hebt gelaten).
    - Lekke band vervangen.

  6. Top | #1646
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @alexFL bedankt voor de toelichting. Dan is het misschien toch niet zo noodzakelijk als ik dacht ...
    @knaapje ik wist niet dat dat kon maar ik heb het in nederrlandceigenlijk helemaal niet nog dus zal ik dit niet zo snel doen..

  7. Top | #1647
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    ................@knaapje ik wist niet dat dat kon maar ik heb het in nederrlandceigenlijk helemaal niet nog dus zal ik dit niet zo snel doen.. ...............


    Haal je niet de Wegenwacht en de ANWB door elkaar?

  8. Top | #1648
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bij mij is alles geregeld door het werk. Ik ben privé helemaal nergens lid van. Ik betaal een bepaald bedrag eigen bedragen en daar is alles voor geregeld door de leasemaatschappij

  9. Top | #1649
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    In 2013 hebben we een auto gehuurd via alamo.co.uk/brits. Dat was toen helemaal geen probleem. Nu wordt er gevraagd om een UK driving licence en een boek dat je daadwerkelijk moet laten zien om te bewijzen dat je 'lid' bent. Ervaringen?

    De huurprijzen zijn trouwens flink gestegen sinds de laatste keer dat we geweest zijn. Even schrikken!

  10. Top | #1650
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Volgende week benieuwd wat we gaan krijgen van huurwagen bij Alamo. Standaard SUV. GMC terrain oid.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •