Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 229 van de 233 EersteEerste ... 129179219227228229230231 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.281 tot 2.290 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #2281
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Beetje onnodige bangmakerij.

    De enige voorwaarde die van dit stukje van toepassing is dat je een EUROPEES rijbewijs hebt. In Europa is er vrij verkeer van goederen. Men mag jou niet beperken om in de rest van Europa iets te kopen.
    Je mag dit product alleen niet kopen als je een AMERIKAANS rijbewijs hebt.

    "Prices given on this website are only applicable to holders of a UK driving licence and are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses. Free additional driver offer valid on all car types and any length of rental. Additional driver must be aged 25 or over. Cannot be combined with any other offer. Standard terms and conditions apply. Terms and Conditions are subject to change at any time without notice. Please contact Alamo for more details. You will be requested to present your copy of the Brit Guide in order to qualify for your rental at time of pick up."

    De enige voorwaarden die daadwerkelijk gelden zijn de Rental Agreement Terms and Conditions die je op de boekingspagina kunt terugvinden. Daarin staat er niks over een UK License of een boekje.
    In ben benieuwd of deze manier van boeken na de Brexit nog mogelijk is , iemand overigens recent nog ervaringen met https://www.alamo.co.uk/partners/members/brits/ ??
    At the moment on a roadtrip through Texas

  2. Top | #2282
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    In ben benieuwd of deze manier van boeken na de Brexit nog mogelijk is , iemand overigens recent nog ervaringen met https://www.alamo.co.uk/partners/members/brits/ ??
    Ja ik vond ze duur geworden. Lang niet zo goedkoop meer als voorheen, via Sun Promotions nu een stuk voordeliger.

  3. Top | #2283

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Ja ik vond ze duur geworden. Lang niet zo goedkoop meer als voorheen, via Sun Promotions nu een stuk voordeliger.
    Ik wil je danken voor deze tip, heb gemaild met sun promotions omdat ik geen recensies e.d. kon vinden over deze partij, hun antwoord was dat boeken via hun alleen mogelijk was voor reisorganisaties.
    Na een paar dagen toch maar gewoon online geboekt via link sun promotions alamo, je doet dit dan rechtstreeks bij Alamo en krijgt een reseveringsnummer wat skip the counter e.d. mogelijk maakt.

    Scheelde hoop centjes, misschien mag het niet maar soms moet je het gewoon doen.

  4. Top | #2284
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Iemand enig idee waar ik het wachtwoord van de WiFi in de wagen kan vinden?

    zijn momenteel in Cape Coral en hebben een Chevrolet Tahoe “gekregen” van salami met wifi maar moet dus een wachtwoord ingeven.
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  5. Top | #2285
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    https://youtu.be/45RYojYem1Y

    zit in het menu verstopt
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  6. Top | #2286
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Ja ik vond ze duur geworden. Lang niet zo goedkoop meer als voorheen, via Sun Promotions nu een stuk voordeliger.
    Ik was bij Alamo Brits toch goedkoper uit dan Sun Promotions. Een paar dagen geleden geboekt.
    Ook meteen skip de counter gedaan. Was wel regio Las Vegas.

  7. Top | #2287
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2018
    Locatie
    Bonaire
    Berichten
    9

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik ben geïnteresseerd in je ervaringen. Ik werk niet bij een reisbureau maar zou ook graag op deze manier willen boeken

  8. Top | #2288
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buddybonaire Bekijk Berichten
    Ik ben geïnteresseerd in je ervaringen. Ik werk niet bij een reisbureau maar zou ook graag op deze manier willen boeken
    Mijn vrouw is wel werkzaam in de reisbranche. Heb meerdere malen via SunPromotions geboekt. In de praktijk vragen ze nooit naar bewijs bij het inchecken. Maar dat wil niet zeggen dat ze bij problemen het niet kunnen checken.
    Dat is dus een risico wat je zelf zal moeten inschatten.

    Idem met Alamo Brits. De site geeft aan je een UK rijbewijs moet hebben en een boekje moet kunnen laten zien. In al die keren dat ik daar geboekt heb is er nog nooit naar gevraagd.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #2289
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Tips gevraagd! Ik huur altijd Economy, heb niet zoveel met auto's zeg maar, maar heb nu voor dezelfde prijs een SUV.
    En laat ik eens gek doen en in een grotere auto gaan rijden.
    Eerst een intermediate dacht ik, nu met gratis opgrade naar Standard SUV, Ford Edge or similar.
    Wat voor auto moet ik nemen???? Als ik daar sta in de garage heb ik geen idee natuurlijk haha.
    Wat is zeg maar de mooiste/beste in deze klasse?

    Bedankt alvast!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #2290
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik zou de Ford Edge (of nog liever: de Ford Explorer, mijn favoriet in de US!) nemen (als die er staat). Als je alternatieven wilt is ook een Jeep (Grand) Cherokee een aanrader.
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •