Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 212 van de 233 EersteEerste ... 112162202210211212213214222 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.111 tot 2.120 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #2111
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    Hmm. Als ik de britse, duitse en nederlandse site bekijk en bij allemaal dezelfde auto met Gold kies kom ik ongeveer op hetzelfde bedrag uit. Zo'n groot verschil is het dus niet....
    21-6-2019-28-06-2019 Economy (EDAR) kom ik bij de britse op 204,15 pond uit (233 euro), op de duitse op: 252,- en op de nederlandse op 258 euro ( of 267 dollar = 233 euro) als ik daar betaal.

    Bedoelde eigenlijk: Als ik op Alamo.nl het Gold pakket kies dan heb ik als ik bij disney car care Alamo de wagen kom ophalen geen zaken die er dan nog bijkomen toch?
    Nee dan komt er niets meer bij, behalve als je nog extra roadside assistance bij zou willen boeken.

  2. Top | #2112
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    Hmm. Als ik de britse, duitse en nederlandse site bekijk en bij allemaal dezelfde auto met Gold kies kom ik ongeveer op hetzelfde bedrag uit. Zo'n groot verschil is het dus niet....
    21-6-2019-28-06-2019 Economy (EDAR) kom ik bij de britse op 204,15 pond uit (233 euro), op de duitse op: 252,- en op de nederlandse op 258 euro ( of 267 dollar = 233 euro) als ik daar betaal.

    Bedoelde eigenlijk: Als ik op Alamo.nl het Gold pakket kies dan heb ik als ik bij disney car care Alamo de wagen kom ophalen geen zaken die er dan nog bijkomen toch?
    Als ik op Alamo brits kijk dan kost een Economy car voor deze periode en afhaallocatie 149,50 GBP, ongeveer 170 euro

  3. Top | #2113
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Als ik op Alamo brits kijk dan kost een Economy car voor deze periode en afhaallocatie 149,50 GBP, ongeveer 170 euro
    Kijk ook eens bij Americanvacations, daar was het voor ons nog goedkoper. (2 wkn in juli SUV voor 450 euro incl. gold)

  4. Top | #2114
    Regelmatige Bezoeker jabo's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    30

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @ Njit: Moet je bij het boeken via sunpromotions kunnen aantonen dat je werkzaam bent in de reisindustrie, of zoals je schrijft visitekaartje ter plaatse tonen.
    Alvast dank voor beantwoording ! Grtz. Jabo

  5. Top | #2115
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @Jabo: ze hebben ons er nog nooit naar gevraagd. Maar desgevraagd kan mijn vrouw aantonen dat ze werkzaam is in de reisindustrie (met een visitekaartje). Maar is hetzelfde als Alamo Brits. Daar staat ook dat je een UK rijbewijs moet hebben maar daar vragen ze ook nooit naar
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #2116
    Regelmatige Bezoeker jabo's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    30

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @Njit, bedankt voor de reactie. Ik ben wel werkzaam geweest in de reisindustrie, maar geniet nu van m'n pensioen. Maar een visitekaartje van m'n "oude" werkgever heb ik nog wel. Zal dit voor alle zekerheid maar bij de reispapieren steken.

  7. Top | #2117
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Voor €5 kun je prima zelf online via diverse sites visitekaartjes laten maken, met daarop wat je maar wilt. Lijkt me niet heel moeilijk om dit te regelen voor vertrek.
    If it ain't Dutch it ain't much

  8. Top | #2118
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @Terpies: Je kan van alles maken. Maar het gaat erom of je er problemen mee krijgt bij ongelukken. Ze zouden moeilijk kunnen doen dat je niet aan de voorwaarden hebt voldaan. Zelf denk ik van niet maar ik zal dit niemand actief aanraden die er niet aan voldoet.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #2119
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hallo Allemaal!
    Onze eerste keer naar Florida komt steeds dichterbij :-)
    Ik heb alles geregeld, maar ik begin ineens te twijfelen over de autohuur... of ik het juist heb gedaan (eerste keer dat ik een auto huur)
    Ik heb geboekt bij Alamo, ik heb een Intermediate SUV gekozen (wij zijn met 4, 2 volwassenen en 2 kinderen 11 en 13)
    Ik heb Alamo Gold genomen, verder volgens mij niets...Ik zie wel van alles dat include is
    Mijn vraag... Is het genoeg de Gold verzekering? Of moet ik er nog wat bij nemen...
    Ik lees telkens over vooraf inchecken, dat je de balie kan overslaan. ik zie daar niets over staan? kan dat vanzelf ofzo een dag van te voren?
    Ik neem zelf een tomtom mee, ik lees iets over toll en kastjes enzo… spreekt dat allemaal voor zich als we daar zijn hoop ik?
    alvast bedankt!

  10. Top | #2120
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik zie dat je op 20 april in Miami aankomt en op 3 mei vanuit Orlando (SFB of MCO?) vertrekt.
    ik twijfel of een midsize/intermediate SUV je genoeg ruimte biedt.

    je zou een backup boeking kunnen maken bij National, zodat je in een van de twee aisles zelf kunt kiezen welke auto jullie voorkeur heeft, en of een midsize SUV groot genoeg is, of dat je met enig geluk en lief vragen een grotere (Standard) SUV mee kan krijgen.. een Ford Explorer vragen is over het algemeen geen enkel probleem, en dan heb je een ruime 7-zits Standard SUV waar je met gemak met zijn vieren inclusief bagage in past!

    bij National loop je gewoon naar de auto’s, je hoeft niet via de balie, je hebt al standaard skip the counter, of je vraagt een greeter (de medewerker die in de garage rondloopt).

    Voor de genoemde periode kom ik bij National op een bedrag van $427 voor de keus uit twee rijen (even lid worden als EC Executive member), inclusief alle verzekeringen en extra bestuurders (vergelijkbaar met Alamo Gold).

    Komt deze prijs een beetje overeen met die je nu hebt bij Alamo?

    je kunt dan bij aankomst eerst bij National gaan kijken (zit letterlijk naast Alamo in Miami!), staat er iets leuks dan laat je de reservering bij Alamo vervallen. Staat er echt niks, dan gebruik je je Alamo reservering en vervalt je National reservering automatisch.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 27-02-19 om 21:31.
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •