Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 207 van de 207 EersteEerste ... 107157197205206207
Resultaten 2.061 tot 2.064 van de 2064

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

1. Top | #2061
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

Een paar vuilniszakken open knippen en erover heen of zwart klusfolie is ook een oplossing.

2. Top | #2062
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Wij hebben al jaren een zwart laken, gekocht bij de Walmart. Dat werkt perfect, vooral als we een rondreis doen.

Mission completed, visited all 50 states

3. Top | #2063
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    @Knaapje: dat nadeel heb je met een Minivan ook. Technisch gezien ben je dan niet verzekerd voor diefstal want je bagage dient in een afgesloten ruimte te zitten. Ook niet als er een afdekhoes bij zit.
    Maar we hebben gelukkig nog nooit iets meegemaakt. En inderdaad, lapje stof erover. Of zoals wij gedaan hebben, een hoeslaken van de zeeman. Zit er elastiek in zodat het goed blijft zitten.
    Wij helaas wel. We waren opweg van het ene hotel naar het andere en zijn overdag gestopt bij een Toysrus in Orlando. We zijn max. 10 minuten weg geweest en ze hadden alle waardevolle spullen uit de auto en koffers gehaald. (SUV met handdoek over de koffers). De verzekering heeft niets uitgekeerd omdat het niet in een afgesloten separate kofferruimte lag. Dus ben je veel onderweg, dan zou ik zeker voor een fullsize gaan.

4. Top | #2064
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wendy1 Bekijk Berichten
    Wij helaas wel. We waren opweg van het ene hotel naar het andere en zijn overdag gestopt bij een Toysrus in Orlando. We zijn max. 10 minuten weg geweest en ze hadden alle waardevolle spullen uit de auto en koffers gehaald. (SUV met handdoek over de koffers). De verzekering heeft niets uitgekeerd omdat het niet in een afgesloten separate kofferruimte lag. Dus ben je veel onderweg, dan zou ik zeker voor een fullsize gaan.
    Tijdens al de keren dat we al in FLORIDA zijn geweest, gelukkig nog nooit meegemaakt. Wat een nare ervaring zeg.... Hopelijk overkomt ons dat nooit. Mag ik vragen hoe jullie dit verder hebben afgehandeld?
    2019 opnieuw richting FL

Forum Rechten