Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 159 van de 233 EersteEerste ... 59109149157158159160161169209 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.581 tot 1.590 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1581
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Dit jaar in november wagen gehuurd via rentalcars. Ophalen in MCO en terug naar MCO. Suv midsize.

  2. Top | #1582
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Zit al een paar dagen uscarhire.com in de gaten te houden voor onze vakantie in oktober/november. De prijs ligt deze week rond de 400 euro voor de goedkoopste optie via Alamo, met een Silver Inclusive pakket.

    Vannacht verscheen er ineens een nieuwe optie voor 55 euro! voor 16 dagen MET gps, in een Silver Basic pakket. 10 minuten later was deze optie weer weg, maar gelukkig had ik m nog op een extra scherm openstaan en geboekt. Vanochtend een bevestiging gekregen van uscarhire met ophaalvoucher voor bij Alamo bij aankomst.

    Toch ben ik nu enorm huiverig dat wanneer we aankomen in oktober allerlei extras verplicht erbij moeten nemen.

  3. Top | #1583
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Reuter Bekijk Berichten
    Vannacht verscheen er ineens een nieuwe optie voor 55 euro! voor 16 dagen MET gps, in een Silver Basic pakket. 10 minuten later was deze optie weer weg, maar gelukkig had ik m nog op een extra scherm openstaan en geboekt. Vanochtend een bevestiging gekregen van uscarhire met ophaalvoucher voor bij Alamo bij aankomst.
    Geweldig goed gedaan jochie.

  4. Top | #1584
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Wij hebben de online check-in en skip the counter gedaan op de dag van boeking en we gaan pas op 7 maart 2017. Je moet wel een confirmation number hebben van Alamo (alleen de cijfers gebruiken en iet "count" erachter). Ik heb alles gedaan volgend de Duitse uitleg. Dus eerst inchecken en vooral NIET afsluiten maar gelijk in je adresbalk deze link invoegen:

    https://www.alamo.com/en_US/car-rent...in/bypass.html
    Dan zou het moeten lukken.
    Je insider gegevens zijn niet nodig.
    Succes.

    Nou heb ik online ingecheckt maar het lukt mij niet om op de bewust site te komen voor skip the counter. En je raad het al ik ben per ongeluk niet meer op de online check pagina. Ik heb de online check gegevens wel geprint. Is er dan helemaal geen mogelijkheid meer om skip the counter te doen?
    http://brandsmaatjes5.blogspot.com/

    2016 en 2014 Florida
    2012 Rondreis Las Vegas- Los Angeles- San Francisco



  5. Top | #1585
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Gewoon nog eens naar de online check-in pagina gaan en je gegevens opvragen en dan, vóór het afsluiten, die andere link in je adresbalk plakken. Was mij ook gebeurd en had het zo opgelost.
    Succes!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #1586
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Vorig jaar had ik ook skip de counter, helemaal blij. Echter bij Alamo aangekomen zonder pardon naar de balie gedelegeerd. Ik snapte er niets van. Ging gelukkig wel soepeltjes, deze keer niet nog wilt u dit of wilt u dat. Maar snappen hoe dit kwam, nee.. Was overigens in Miami.

  7. Top | #1587
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Reuter Bekijk Berichten
    Zit al een paar dagen uscarhire.com in de gaten te houden voor onze vakantie in oktober/november. De prijs ligt deze week rond de 400 euro voor de goedkoopste optie via Alamo, met een Silver Inclusive pakket.

    Vannacht verscheen er ineens een nieuwe optie voor 55 euro! voor 16 dagen MET gps, in een Silver Basic pakket. 10 minuten later was deze optie weer weg, maar gelukkig had ik m nog op een extra scherm openstaan en geboekt. Vanochtend een bevestiging gekregen van uscarhire met ophaalvoucher voor bij Alamo bij aankomst.

    Toch ben ik nu enorm huiverig dat wanneer we aankomen in oktober allerlei extras verplicht erbij moeten nemen.
    Helaas is onze auto-boeking zojuist geannuleerd. De prijs van 55 euro was een fout in het systeem van Alamo en ze kunnen het niet voor deze prijs verhuren. We gingen er eigenlijk al vanuit, maar toch jammer natuurlijk...

  8. Top | #1588
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Reuter Bekijk Berichten
    Helaas is onze auto-boeking zojuist geannuleerd. De prijs van 55 euro was een fout in het systeem van Alamo en ze kunnen het niet voor deze prijs verhuren. We gingen er eigenlijk al vanuit, maar toch jammer natuurlijk...

    Wat jammer, hoe hebben ze je dat laten weten?

  9. Top | #1589
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Wat jammer, hoe hebben ze je dat laten weten?
    We hadden geboekt via uscarhire.com. We waren vergeten onze vluchtnummer en de Enchanced Roadside Assistance toe te voegen, dus we hadden gemaild met de info om dat toe te voegen. Dat was geen probleem zei ze en ze zou het doorsturen naar Alamo, voor een nieuwe voucher. Die zullen toen wel in het systeem gekeken hebben en gezien dat het niet klopte en geannuleerd. Uscarhire heeft dit weer aan ons laten weten. Aan de ene kant, liever nu dan wanneer we daar staan en ineens $500 bij moeten betalen.

    De prijs die ik nu zie is 380 euro en dat vond ik eigenlijk al een mooie prijs voor 16 dagen, maar 55 was natuurlijk leuker geweest...

  10. Top | #1590
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik heb nog niks gehoord van National, en er zijn al meerdere mensen die hem zonder problemen hebben afgehaald.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •