Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 233 EersteEerste ... 3846474849505898148 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #471
    Regelmatige Bezoeker 126031's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Op http://www.alamo.co.uk/brits lees ik nergens dat een tank benzine inclusief is. Bovendien zijn de prijzen in Britse ponden en niet in dollars. Of zie ik iets over het hoofd?
    Laatst gewijzigd door 126031; 04-04-12 om 20:45. Reden: fqe

  2. Top | #472
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    als je de ponden omrekend kom je wel uit op het bedrag dat werd genoemd. Ik betaal 540 pond (760 dollar) voor 18 dagen full size SUV via dezelfde link.
    Maar inderdaad reken ik niet op een gratis volle tank (wel als ik hem ophaal).

    Wat ik heb begrepen heb is de volgende volgorde van handelingen:
    Eerst moet ik aan de counter betalen met mijn CC voor de gedane reservering (pay on arrival).
    Vervolgens wordt mijn CC belast voor borg (belast, niet afgeschreven).
    Na inleveren van de auto ontvang ik de rekening, die is (als ik hem met een volle tank inlever) als het goed is $ 0,-. Zo niet dan staat de brandstof er direct op.
    Later wordt er via de CC de verreden tol afgerekend.

    plz, correct me if I'm wrong.

  3. Top | #473
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 126031 Bekijk Berichten
    Op http://www.alamo.co.uk/brits lees ik nergens dat een tank benzine inclusief is. Bovendien zijn de prijzen in Britse ponden en niet in dollars. Of zie ik iets over het hoofd?
    Ik heb ook even op deze link gekeken voor een auto huur vanuit Atlanta airport, helaas is hij dan toch duurder (+ $250) dan via vacationatsea.de waar in ieder geval de volle tank nog bij zit.. Misschien is het ook weer afhankelijk in welke staat je huurt en de periode natuurlijk.

  4. Top | #474
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sleepwalker Bekijk Berichten
    als
    Wat ik heb begrepen heb is de volgende volgorde van handelingen:
    Eerst moet ik aan de counter betalen met mijn CC voor de gedane reservering (pay on arrival).
    Vervolgens wordt mijn CC belast voor borg (belast, niet afgeschreven).
    Na inleveren van de auto ontvang ik de rekening, die is (als ik hem met een volle tank inlever) als het goed is $ 0,-. Zo niet dan staat de brandstof er direct op.
    Later wordt er via de CC de verreden tol afgerekend.

    plz, correct me if I'm wrong.

    Unless included in the product, a full tank of gas will be purchased at the time of rental. The service is convenient because the renter does not have to worry about taking time to stop and refuel before returning.
    Nou, een correctie dan maar. In de voorwaarden zie je dat je de tank benzine vooraf betaalt, tenzij de benzine in het pakket zit. De benzine zit niet in het pakket, zie overzicht.

    Je rekent kennelijk vooraf af, dus dat betekent de autohuur vermeerderd met de benzinekosten. Je levert dan de auto zo leeg mogelijk in en je bonnetjes staat bij inleveren op 0,00.

    Collision Damage Waiver Full Included
    Extended Protection Included
    Customer Facility Charge 2.50 Per Day Included
    Airport Access Fee 10% Included
    Tire/battery Fee .02 Per Day Included
    Florida Surcharge 2.00 Per Day Included
    Vehicle License Fee .62 Per Day Included
    Sales Tax Included
    Unlimited Mileage Included
    3 Additional Drivers Included



  5. Top | #475
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wverdonk Bekijk Berichten
    17 dagen fullsize SUV voor 730 dollar, inclusief volle tank (van 80 dollar) en extra rijders.via http://www.alamo.co.uk/brits

    indd Alamo: steeds verrassend, altijd verwarrend, maar goedkoop.
    De vraag is wie voor de verwarring zorgt.....:wink:.

    Je hebt een Jeep Grand Cherokee gereden.....da's iig geen full size SUV maar een standaard SUV. Als je wel een fullsize hebt gehuurd, dan ben je niet echt goedkoop uit....!De vraag is dus welke code er op je reservering en op je huurovereenkomst staat. Wat heb je nu precies gehuurd en wat heb je gereden?

    En voor wat betreft de gratis benzine zou ik dat bonnetje ook wel eens willen zien........je bent namelijk de enige met een volle tank. Het staat niet in de voorwaarden, het staat niet in de reserveringen...rara politiepet.



  6. Top | #476
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Nou, een correctie dan maar. In de voorwaarden zie je dat je de tank benzine vooraf betaalt, tenzij de benzine in het pakket zit. De benzine zit niet in het pakket, zie overzicht.
    inderdaad. dan weet ik waar het op verdiend wordt. wordt van tevoren de 100 literpak aan de SUV volgegooid voor een prijs die dubbel zo hoog is als aan de pomp...

    ben toch tevreden met de prijs. En als ik echter geen 7 zitter meekrijg dan ga ik me daar toch stampij maken...

  7. Top | #477
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    @chippie
    ......Misschien is het ook weer afhankelijk in welke staat je huurt en de periode natuurlijk.
    ............

    Dat is niet misschien,dat is 100% zeker.!
    Probeer maar eens op de site van bijv. USAreisen wat verschillende reserveringen te maken.

  8. Top | #478
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sleepwalker Bekijk Berichten
    wordt van tevoren de 100 literpak aan de SUV volgegooid voor een prijs die dubbel zo hoog is als aan de pomp...
    ...waarom toch zo achterdochtig? Als je de benzine vooraf betaalt, is er helemaal niet zo'n groot verschil met de prijs aan de pomp. Laat het hier maar weten....als het zover is.
    Natuurlijk zijn het commerciele jongens bij Alamo maar het zijn geen oplichters. Als je van te voren geen tank benzine betaalt, dan ligt de benzineprijs bij Alamo een dikke dollar boven de pompprijs. Voor korte ritjes kan het voordeliger zijn om een paar gallon af te rekenen, dan een hele tank.

    De prijzen worden vooraf aangegeven, er hangen prijsaanduidingen bij de kiosk en bij de uitgang, dus er is ook niks geheimzinnigs aan. In 'jouw' constructie betaal je vooraf, dus wat kan het probleem zijn? Ik zou zeggen... niet schreeuwen voor je geslagen wordt ...:wink:.



  9. Top | #479
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Een vraagje onze gps heeft het laten afweten kan ik op mijn bestaande boeking alsnog een gps laten bijboeken en zoja moet ik dan bellen of kan dit ook via de website

  10. Top | #480
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Waar heb je geboekt?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •