Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 211 van de 233 EersteEerste ... 111161201209210211212213221 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.101 tot 2.110 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #2101
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul76 Bekijk Berichten
    Inderdaad veel geluk gehad! De huurauto is gereserveerd voor september via alamo.com incl gratis upgrade via coupon code. Veel sites vergeleken, maar dit is voor ons de beste aanbieding. Nu kunnen we verder met de voorpret met het uitzoeken van de precieze route!
    Welke coupon code heb je gebruikt als ik vragen mag? Ik wil ook graag boeken bij Alamo.com

  2. Top | #2102
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Via google gezocht op coupon codes voor alamo.com en toen op de site retailmenot.com uitgekomen. Ik heb de code AU5059ODT gebuikt. Wel inderdaad aangegeven dat ik uit nederland kom ivm verzekeringen, zoals Njit terecht vroeg. Verder NIET ingelogd als Alamo Insider, want ook dan moet je weer goed opletten op de verzekeringen. Van alamo.com heb ik ook begrepen dat het insider-programma vooral voordeliger is voor amerikanen.

  3. Top | #2103
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mimi7475 Bekijk Berichten
    Klopt, deze prijs zie ik nu ook staan. Ik had vorige week al gereserveerd maar ik kan hem nog annuleren. Het was meer een vraag of het een redelijke prijs is of dat er wellicht een goedkoper alternatief is.
    Dat is een zeer redelijke prijs. Vergelijk hem maar eens met een andere willekeurige aanbieder, dan zie je het vanzelf.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #2104

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Bedankt Ta2 Gerrit!

  5. Top | #2105

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Heb ook ff gekeken voor onze reis op Alamo Brits.
    Miami-Miami 14mei - 28mei

    Moet je bij de opties ook Personal accident ins/effects cvg en Roadside plus aanduiden of ben je hiervoor op een andere manier verzekerd?

  6. Top | #2106
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Beide verzekeringen zijn geen vereiste, of je deze afsluit is een eigen keuze.
    Verzekering tegen persoonlijke ongevallen zit vaak al in je reisverzekering, als je zelf een wiel kunt wisselen en niet op regelmatige basis je autosleutels verliest is roadside assistance ook niet nodig.
    Genoeg over te vinden op dit forum denk ik.
    Laatst gewijzigd door KevinB; 06-02-19 om 19:16.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  7. Top | #2107
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wil je persé roadside assistance erbij dan kun je dat beter doen via deze site:
    http://www.enhancedroadsideassistance.com/
    Goedkoper dan via de verhuurder.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #2108
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Als je via Alamo.nl boekt dan zitten standaard de verplichte verzekeringen bij toch?

  9. Top | #2109
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    Als je via Alamo.nl boekt dan zitten standaard de verplichte verzekeringen bij toch?
    Die verplichte verzekeringen zijn niet voor niets verplicht, zonder verzekeringen krijg je geen huurauto mee. Via Alamo Brits bijvoorbeeld met fully inclusive pakker en bij andere brokers kan je zelfs het Giold pakket bijboeken en dat is inclusief fuel service (leeg terugbrengen) en 3 extra bestuurders. Het verschil met Alamo.nl is overduidelijk de prijs. Vergelijk maar even tussen Alamo.de, Alamo Brits en Alamo.nl. En dan schrik je wat je hier moet betalen.

  10. Top | #2110
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Die verplichte verzekeringen zijn niet voor niets verplicht, zonder verzekeringen krijg je geen huurauto mee. Via Alamo Brits bijvoorbeeld met fully inclusive pakker en bij andere brokers kan je zelfs het Giold pakket bijboeken en dat is inclusief fuel service (leeg terugbrengen) en 3 extra bestuurders. Het verschil met Alamo.nl is overduidelijk de prijs. Vergelijk maar even tussen Alamo.de, Alamo Brits en Alamo.nl. En dan schrik je wat je hier moet betalen.
    Hmm. Als ik de britse, duitse en nederlandse site bekijk en bij allemaal dezelfde auto met Gold kies kom ik ongeveer op hetzelfde bedrag uit. Zo'n groot verschil is het dus niet....
    21-6-2019-28-06-2019 Economy (EDAR) kom ik bij de britse op 204,15 pond uit (233 euro), op de duitse op: 252,- en op de nederlandse op 258 euro ( of 267 dollar = 233 euro) als ik daar betaal.

    Bedoelde eigenlijk: Als ik op Alamo.nl het Gold pakket kies dan heb ik als ik bij disney car care Alamo de wagen kom ophalen geen zaken die er dan nog bijkomen toch?
    Laatst gewijzigd door daveytje; 10-02-19 om 19:25.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •