Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 144 van de 233 EersteEerste ... 4494134142143144145146154194 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.431 tot 1.440 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #1431
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Alamo brits nog wel of niet meer te gebruiken?

    Ik zag inderdaad bij het checken voor de vakantie 2016 dat ze nu een Brits rijbewijs vragen. Heb er jaren gehuurd en nooit problemen gehad. Ook voor de vakantie van dit jaar heb ik via hun gehuurd en toen stond het er nog niet. Ik neem aan dat het geen probleem is. Heb wel voor de zekerheid een Brits Guide gekocht want er stond dat ze daar ook om vragen. Zal er in de toekomst maar niet meer boeken om problemen te voorkomen, maar vind het wel zonde want het scheelde altijd heel veel geld. Mede omdat je gratis extra bestuurders optie erbij krijgt.


  2. Top | #1432
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Heeft iemand al eens via Alamo trade geboekt?

    http://www.alamo.co.uk/trade

    Heeft iemand dit al eens geboekt?
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  3. Top | #1433
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Heeft iemand al eens via Alamo trade geboekt?

    Op het AA forum is daar al een veel over geschreven.
    Blijft een risico als je niet in de reiswereld werkt.

  4. Top | #1434

    Standaard Re: Heeft iemand al eens via Alamo trade geboekt?

    Ben hier ook wel benieuwd naar. Ook in AA forum alles doorploegd, net als flyertalk en thedibb. Expert ter zake "Bedeve" geeft hier altijd zeer gerichte informatie rond, maar blijft in de verhitte forumdiscussie (op flyertalk) met een ander lid vaag mbt het TRADE contract in relatie tot de verzekeringen. Aangezien je onmiddellijk de skip the counter formaliteiten kan invullen, zal je aan de balie sowieso geen vragen krijgen en ga je gewoon door naar de booth. Maar wat indien je effectief schade hebt...

    Heeft er iemand zicht op het effectief afgesloten contract met Alamo onder deze trade optie? Staat deze vereiste (UK travel staff) vermeld? Bij Brits heb je nu ook een UK license nodig, maar toch lijken weinigen zich hier iets van aan te trekken. In het verleden heb ik dit contract al vaak gebruikt trouwens, en steeds via de balie zonder boek door.

    Trade blijkt immers voor ons de goedkoopste manier in vgl met de National EC, Brits, Lufthansa of Cardelmar.

  5. Top | #1435
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Heeft iemand al eens via Alamo trade geboekt?

    Als je het risico durft te nemen, kun je het doen. Als bij schade blijkt dat je niet gerechtigd was om onder die specifieke contract id te boeken, zou het wel eens lastig kunnen worden. Ik denk dat het meekrijgen van de auto aan de counter of exit booth geen probleem is, maar rijdt je de wagen per ongeluk total loss...

  6. Top | #1436

    Standaard Re: Alamo brits nog wel of niet meer te gebruiken?

    Een Brits rijbewijs wordt genoemd op een Britse website.
    Da's gek.
    Oh, ik heb geen Brits rijbewijs kan ik dan wel...
    Oh weh stel je voor dat zo iemand bij de balie zegt dat het niet mag....
    Wat een angsten
    Gelukkig is er iets nieuws gevonden om te zorgen dat ook jij en ik bij het afnemen van diensten aan de houders van een Brits Rijbewijs gelijkwaardig zijn.
    Dat heet Europa !
    Leuk he !
    in het midden-oosten en in afrika hadden ze er al eerder over gehoord, maar hier onder de Floridagangers is het nog niet zo bekend
    Laatst gewijzigd door bedeve; 19-09-15 om 00:02.

  7. Top | #1437
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Net terug van vakantie in USA, had een auto geboekt bij Alamo via usareisen.de.
    Van te voren ingecheckt op de alamo website, kon daardoor zo doorlopen in Atlanta airport om mijn auto op te halen. Auto uitgezocht, Ford Edge SUV. naar loket gereden en credit card en rijbewijs afgegeven en kon naar buiten rijden zonder contract, was niet nodig omdat ik toch al ingecheckt was. Dus stond binnen 5 minuten buiten de garage met mijn auto. Is de snelste manier die ik ooit gehad heb.

  8. Top | #1438
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Wilden net kijken op de alamo.co.uk/brits site toen ik deze pop up melding kreeg:

    Please tick this box to acknowledge this offer is for readers of the Brits Guide book only. You will be requested to present your book to qualify for the price quoted. Prices given on this website are only applicable to holders of a UK driving licence and are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses. Full terms and conditions can be found on the following page.

  9. Top | #1439
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Klopt, is tegenwoordig. Zolang je maar een Europees rijbewijs hebt is het goed. Tja, en die brits guide is nog nooit bij iemand naar gevraagd.

  10. Top | #1440
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    We hadden dit jaar ook een auto bij hun geboekt ging allemaal perfect. Direct naar de garage even bij de slagboom tekenen en rijden maar. Alleen toen ik dat boekten kwam deze popup niet. Vandaar mijn verbazing nu



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •