Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 227 van de 233 EersteEerste ... 127177217225226227228229 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.261 tot 2.270 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #2261
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ik had oorspronkelijk bij Avis geboekt, goede prijs gekregen voor een Standard Elite SUV. Mijn vader had hetzelfde geboekt, maar die was toch wat minder tevreden geweest. Auto was nog vies geweest, niet helemaal vol getankt etc.

    Maanden gewacht en nergens een goede prijs gezien, durfde niet via Brits te boeken ivm Brexit en kreeg een paar weken geleden opeens een mailtje van Expedia met een andere aanbieding. Toch nog maar eens naar de huurautos gekeken en via Alamo een mooie aanbieding gezien. Nog grotere auto mét additional driver voor maar een beetje meer. Na inloggen bleek hij zelfs nog goedkoper dan eerst te zijn, inclusief additional driver en uitgebreid verzekeringspakket. Daar word ik blij van

  2. Top | #2262
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Hoezo durfde je niet te boeken bij Brits via de Brexit?
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  3. Top | #2263
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Omdat Brits bij het boeken expliciet vermeldt dat je een UK drivers license moet hebben. Toen ik vorig jaar boekte, was mij niet duidelijk genoeg hoe dat nou zat met Brexit (aangezien dat midden in mijn vakantie valt).
    De expedia prijs die ik nu betaal is echter flink lager dan wat ik via Brits zou betalen.

  4. Top | #2264
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Maar de Brexit heeft toch helemaal niets te maken met je autohuur? Wellicht zie ik het verkeerd hoor. Maar Alamo/brits is gewoon je tussenpersoon, je huurt gewoon bij Alamo, of welke maatschappij je dan ook bij huurt. Heb zelf weleens bij Alamo/Brits gehuurd en verliep probleemloos. Zelfs een aanrijding gehad toen, allemaal netjes opgelost.

    Afijn, zie Happytours veel voorbij komen. Ook weer eens gecheckt, en zag dat ik nu voor hetzelfde tarief als een Economy auto bij Autoeurope een
    IFAR TOYOTA RAV4 OR SIMILAR kon huren, ook weer via Alamo. Dus boeking bij Autoeurope geannuleerd en deze geboekt. Heb niets met grote auto's maar dacht doe eens gek.


    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #2265
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Maar de Brexit heeft toch helemaal niets te maken met je autohuur? Wellicht zie ik het verkeerd hoor. Maar Alamo/brits is gewoon je tussenpersoon, je huurt gewoon bij Alamo, of welke maatschappij je dan ook bij huurt. Heb zelf weleens bij Alamo/Brits gehuurd en verliep probleemloos. Zelfs een aanrijding gehad toen, allemaal netjes opgelost.

    Afijn, zie Happytours veel voorbij komen. Ook weer eens gecheckt, en zag dat ik nu voor hetzelfde tarief als een Economy auto bij Autoeurope een
    IFAR TOYOTA RAV4 OR SIMILAR kon huren, ook weer via Alamo. Dus boeking bij Autoeurope geannuleerd en deze geboekt. Heb niets met grote auto's maar dacht doe eens gek.

    .
    Mij ging het er om dat ie bij het boeken expliciet om een UK Drivers License vraagt. Ik heb daar zelf ook al vaak geboekt, maar ik las daar toch wel veel twijfel en "wat als" over op andere amerika-fora.
    Avis was al goedkoper, maar via Expedia heb ik de auto nu nog goedkoper. Dat scheelde me bijna 100€ met brits.

  6. Top | #2266
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Maar de Brexit heeft toch helemaal niets te maken met je autohuur? Wellicht zie ik het verkeerd hoor. Maar Alamo/brits is gewoon je tussenpersoon, je huurt gewoon bij Alamo, of welke maatschappij je dan ook bij huurt. Heb zelf weleens bij Alamo/Brits gehuurd en verliep probleemloos. Zelfs een aanrijding gehad toen, allemaal netjes opgelost.

    Bij Disney Ierland wordt expliciet aangegeven dat er bepaalde opties mogelijk zijn na een Brexit zoals: Reservering kan zo doorgaan of het kan niet meer voor dezelfde prijs en dan kan er max 10% bijkomen of de hele reservering wordt geannuleerd. Dus kan snappen dat dat bij alamo ook zo kan werken.

    AL is de pagina bij disney niet meer online zie ik..

    http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=nl

    Bij Alamo staat het volgende:

    Upon the United Kingdom leaving the European Union (EU) the requirements for UK Driving licence holders driving in EU member states may change.
    Please check requirements before travelling.
    Government advice may be found at https://www.gov.uk/guidance/prepare-...u-after-brexit
    Laatst gewijzigd door daveytje; 21-10-19 om 13:23.

  7. Top | #2267
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Ah ok, duidelijk!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #2268

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Goedendag allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik vertrek over twee weken naar Miami voor een korte rondreis door Florida. We hebben een fullsize SUV gehuurd bij Alamo die we ophalen op het vliegveld in Miami. Ik heb nu voor de eerste keer online ingecheckt en de skip the counter gegevens ingevuld volgens de handleiding hier op het forum. Het e ticket hiervan heb ik ontvangen. Daarop staat skip the counter, skip the kiosk go directly to your vehicle. Nu heb ik ook twee keer een fullsize SUV gehuurd in Los Angeles, alleen door moesten we ons toch even melden bij een greeter en kregen we van hem of haar de sleutel van een auto in de Fullsize SUV rij. de meeste overige klassen hadden de sleutel in het contact zitten en kon je zelf een keuze maken. Weet iemand hoe dit werkt bij Alamo op het vliegveld van Miami? dit ook in combinatie met Skip the counter? Is het daar wel mogelijk zelf een auto uit te kiezen uit de fullsize SUV rij of krijgen we er een toegewezen? Alvast bedankt!

  9. Top | #2269
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    In Miami werkt het op dezelfde manier (ook als je skip the counter hebt gedaan) , de greeter geeft je een sleutel.
    De keren dat ik op MIA een auto heb opgehaald was het er hectisch en kreeg in na het tonen van het papiertje met de barcode een sleutel in mijn handen geduwd. Bevalt de auto niet, vraag je gewoon om een andere.

    Veel plezier!

    edit: alleen bij de full size suv’s zat de sleutel niet in het contact.
    Laatst gewijzigd door KevinB; 27-10-19 om 22:51.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  10. Top | #2270
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Onze ervaring op MIA is dat de sleutel gewoon in het contact zit.
    ook voor de full size SUV.
    Vorige zomer nog een ford expedition mee genomen met de sleutel in het contact.
    Wel geen STC gedaan maar maakt volgens mij niet veel uit
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •