Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 64 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #71
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanibel Bekijk Berichten
    Tijdens het inchecken moet je op de oude site alle gegevens nog invullen(paspoort gegevens etc.), dat is nu niet meer nodig, hij haalt deze op uit je instellingen.
    Welke instellingen bedoel je hiermee:?:

  2. Top | #72
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Welke instellingen bedoel je hiermee:?:
    Ik bedoel hiermee o.a. Paspoort nummer, aanmaak datum, verval datum.
    Vroeger moest je dat nog allemaal invullen.
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  3. Top | #73
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik vraag me af waar hij dat weghaalt? Uit je milageplus account? Want tijdens het inchecken moest ik nog alles invullen. Op de terugweg was het al wel ingevuld, maar dat lijkt mij ook zeer logisch.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  4. Top | #74
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Die gegevens moet je dan al wel ingevuld hebben in bijv. je Milageplus account en aangeven dat je die gegevens bewaard/opgeslagen wil hebben, anders werkt dat niet.
    Maar dat is dan eenmalig, dus is het wel wat makkelijker geworden t.o.v. voorheen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #75
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Zo, ik heb even gemist dat je nu 20 dollar meer mag betalen voor een 2e tas.
    Ik vond 50 dollar al aardig aan de prijs (vergeleken met gratis, voorheen), maken ze het nog even 40% duurder!
    Nouja, nog meer kopen dus in Florida om die 70 dollar gerechtigd te maken. :mrgreen:

    En fijn dat ik eerst moet bellen voor ik online in kan checken omdat er wat veranderd is.
    Het vliegtuig zal wel 1 minuut eerder vertrekken ofzo. Online inchecken is nu onmogelijk zonder te bellen... United wordt slechter, ook die 3x3x3 of 3x3 stoelindeling bevalt me niet. Jammer.
    Eens even zien of ik nu United NL ga bellen of naar die lui in India die alles zogenaamd begrijpen.

    edit; pff ik wordt doof van die muziek.. enorm schel en hard (ja, telefoon staat op het laagste streepje) en kans op een uur wachttijd of meer. Ik ga mooi even wat anders doen en het straks weer proberen. Leuk zo'n merger.

  6. Top | #76
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Waarom moet je bellen? Zowel op de heenweg als de terugweg niet hoeven doen. Ondanks dat we op de terugweg een extra koffer hadden (aangemeld en betaald bij on-line inchecken).
    Laat maar, te snel over het "omdat er wat veranderd is" heen gelezen. :|
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  7. Top | #77
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Je hoeft niet online in te checken, maar ik vind het altijd wel makkelijk.
    Eveneens als je een 2e tas wilt inchecken (dat is online meen ik goedkoper dan op het laatste moment?). Maar die gaat plat mee in een koffer heen, en vol terug. :mrgreen:

  8. Top | #78
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Zo, nu wat sneller contact. De beste man had wat dingen aangepast op het reserveringsnummer, maar ik zou als nog niet online kunnen inchecken. Nouja, dan morgen gewoon maar naar Schiphol. Hij gaf wel aan dat als ik terug niet online in kon checken, de prijs van een 2e koffer gewoon 70 dollar blijft en er dus geen verschil is tussen online aangeven of pas op het vliegveld bij het inchecken.

  9. Top | #79
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik log net in op mijn mileage plus account en nu zie ik dat we allemaal een nieuw nummer hebben gekregen. Het is van een 11 cijferig nummer nu 8 tekens geworden. Op zich niet erg natuurlijk maar ik heb net van de week een poos met TAP Portugal aan de lijn gehangen om al onze gegevens door te geven. Paspoort nummers en UA mileage plus nummers. (heel onhandig dat dit bij TAP niet online kan)
    Heb dus onze oude nummers doorgegeven. Zou dit nou automatisch goed komen? Kan er niet echt wat over vinden op de United site.

  10. Top | #80
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik denk het niet (alhoewel geen ervaring), omdat United echt naar nieuw systeem van codes is overgegaan. Ik zou het echt weer laten aanpassen hoor ! Anders is er grote kans dat je niets krijgt en er achteraf weer achteraan moet.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •