Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 64 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #51
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ook Continental heeft die spelletjes in de 757 zitten, waarbij je wel moet rammen op schermen. Even is niet erg, maar als iemand dat constant doet als je wil slapen, dan kijk je wel even boos achterom als ze na paar keer vragen nog niet stoppen. Bij de 777 van KLM ging wel alles via de afstandsbediening, wat toch een stuk fijner werkt, en minder hinderlijk.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  2. Top | #52
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    De 'premier benefits voor de diverse status levels' zijn bekend gemaakt.
    De silver members kunnen nog maar 1 koffer gratis meenemen in plaats van 2 . De Gold, Platinum en 1K members kunnen 3 bags van elk 32 kg gratis meenemen. :shock:
    Verder lijkt het dat de silver members alleen bij check in toegang krijgen tot E+ in plaats van, zoals nu, bij de boeking. Hier staan alle voorwaarden op een rijtje.

  3. Top | #53
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    30

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Dat zat er aan te komen, de 777 worden omgebouwd naar een 3-3-3 configuratie. Maar ik zie ook grotere schermpjes. :-)
    Wij gaan in juni met Air France terug. Stond eerst op een 747 maar is nu gewijzigd naar 777-300. Die hebben een 3-4-3 indeling :shock: Zal lekker krap zijn dan.

  4. Top | #54
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    wij hebben plots andere plaatsen gekregen blijkt onze goeie ouwe 777 een update gekregen te hebben met de eerst 2 -5-2 nu 3-3-3 .
    Je kunt je stoelnummers toch weer aanpassen, of heb je dat al gedaan?

    Voor wie niet met z'n drietjes op een rij wil zitten: op rij 31 zit je met z'n tweetjes naast elkaar in de economy. Maar wel naast de lavatories...En in Economyplus heb je op rij 20 ook nog 2 stoelen naast elkaar...



  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Die 3-3-3 heb ik mee gevlogen maar dan met Continental, erg relaxed. Nu (nog) wel erg mooi van binnen. Vond de stoelen ook relaxed vergeleken met de oudere toestellen. Wat ruimer vond ik.

  6. Top | #56
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    We zijn nog aan het twijfelen om economy pluss te boeken. Aan de toiletten zitten spreekt mij ook niet direct aan :-)

  7. Top | #57
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Je kan toch ook in het midden Economy plus gaan zitten. Dan heb je geen lat van de toiletten.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #58
    Newbie donkey's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik ben de laatste tijd niet meer zo tevreden over United omdat ze zo maar vluchten schrappen en je zelf heel veel moeite moet doen om nog een beetje redelijk vluchtschema te krijgen.
    Maar nu is het helemaal een puinhoop. Ze hebben de website vernieuwd door de merger. En ook alle mileageplus accounts gemigreerd.
    Ik ben dus mijn lifetime flight miles kwijt:sad: Ik heb maar een mail gestuurd om deze weer terug te krijgen.
    Ook kun je geen abonnementen meer nemen op eco + en premier baggage.
    :cry: Het wordt nu allemaal veel te duur..

  9. Top | #59
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Deze melding stond zaterdag al op Facebook :

    .."..As we communicated last week, miles may not be viewable immediately in MileagePlus accounts after our system cutover. We’ve begun the process of updating account balances. Premier members and members who linked their accounts should see accurate balances within 24 hours. Others may take longer, but generally within 48 hours of initial login.."..

    Omdat onze Premier Silver dit weekend afliep hebben wij vrijdagnacht nog snel onze stoelen op EconomyPlus gezet, wat overigens gewoon lukte. Echter voor de vlucht AMS > IAD lukte dit niet online om dat dat een Continental vlucht is. Daar ga ik deze week nog ff over bellen :-s


    Ook bij ons staat overigens de Mileage Balance nog op '0'...
    Laatst gewijzigd door PENPE; 05-03-12 om 19:16.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #60
    Newbie donkey's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Mijn mileage balance klopt gelukkig nog. En ik was premier en nu silver member. Dat klopt volgens mij ook niet:?
    Maar je kunt op de beginpagina inloggen met confirmation nr van je vlucht + achternaam.
    Dan kun je je stoelen kiezen, ook van de "oude" continental vluchten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •