Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 64 EersteEerste ... 242505152535462 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #511
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Zijn er nog recente ervaringen met United Airlines???

    We kijken namelijk naar onderstaande vlucht....

    http://www.momondo.nl/flightsearch/?...paign=Symbaloo

  2. Top | #512
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Uit betrouwbare bron (van een zeer veel vlieger): United is de laatste jaren erg achteruit gegaan. Vroeger was het een goede maatschappij,
    maar er is teveel bezuinigd. Vaak oude vliegtuigen met schermpjes in het gangpad. Nieuw beleid is geen schermpjes meer; de bedoeling is
    dat je gebruik maakt van je eigen device.

  3. Top | #513
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    United is een prima maatschappij om mee te vliegen ik vlieg dit jaar voor de 5e keer met ze en altijd naar tevredenheid. Ze hebben een erg goed op tijd record en erg vriendelijk personeel , ik heb nog nooit een overhead televisie gezien altijd entertainment op eigen scherm gehad. Het enige eventuele minpunt is dat de films op een cyclus draaien en je niet zelf kan kiezen , echter zou ik persoonlijk nooit mijn keuze laten afhangen van eventueel wat mindere entertainment.

  4. Top | #514
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marie-Anne Bekijk Berichten
    Uit betrouwbare bron (van een zeer veel vlieger): United is de laatste jaren erg achteruit gegaan. Vroeger was het een goede maatschappij,
    maar er is teveel bezuinigd. Vaak oude vliegtuigen met schermpjes in het gangpad. Nieuw beleid is geen schermpjes meer; de bedoeling is
    dat je gebruik maakt van je eigen device.
    De afgelopen 8 jaar iets van 18x met United naar Orlando gevlogen dus ben een redelijke frequent-flyer. Op zich heb ik niet het idee dat ze erg achteruit zijn gegaan en mijns inziens nog steeds een goede maatschappij met een goede punctualiteit mbt de verttrektijden. Een aantal vluchten van/naar Amsterdam wordt inderdaad met 'verouderde' toestellen uitgevoerd, maar hebben toch altijd schermpjes in de stoelen. Inderdaad zitten er in de nieuwe toestellen die worden ingezet op de binnenlandse vluchten geen schermpjes meer in de stoelen maar moet/kun je gebruik maken van je eigen device. Mij beviel dat in iedergeval prima, dus....



    De prijzen die zij tegenwoordig rekening voor de EconomyPlus rekenen zijn wel belachelijk hoog geworden. Zo kwam er voor ons bovenop de ticketprijs van 580 Euro een toeslag van 450 Euro dus helaas uit moeten gaan kijken voor een andere 'carrier'. We vliegen volgende week naar Orlando met Virgin Atlantic, betaalden bij hun een ticketprijs van 540 Euro , incl de upgrade naar extra beenruimte dus een mooie deal. Maar als United 'addict' gaat dit voor mij toch een vreemde ervaring worden.....
    At the moment on a roadtrip through Texas

  5. Top | #515
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wij zijn afgelopen zomer met United gevlogen: binnenlandse vluchten binnen de VS en terug naar Amsterdam (heen met Lufthansa).
    Wij waren niet kapot van de vluchten met United. Vorige jaren met Delta gevlogen en dat vonden wij qua service en toestellen (bij United oude toestellen) stukken beter. Op de vlucht van Washington naar Amsterdam geen personal entertainment systeem alleen een klein schermpje waar ze de hele vlucht dezelfde film herhaalden.
    Daarbij hadden wij op onze vlucht van LA naar Oahu een vertraging van 12 uur (!!). We zijn nog steeds met United "in gevecht" om kosten vergoed te krijgen die we daardoor gemaakt hebben maar dat gaat vast goed komen.
    Volgende keer kies ik toch weer voor Delta.
    De vlucht van Lufthansa vonden wij dan wel weer goed vanuit Frankfurt.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  6. Top | #516
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Oke het blijft dus toch ook wel weer erg persoonlijk hoe en wat. Qua vertragingen kan een maatschappij er ook niet altijd zelf wat aan doen dus ja da is pech of geluk. We zullen het eens goed op een rijtje zetten. Afgelopen 2 jaar met Air Berlin gevlogen en dat was erg goed.....

  7. Top | #517

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Als je Air Berlin erg goed vind gaat United je niet tegenvallen.
    Overigens hebben maar weinig maatschappijen op hun zogenoemde korte vluchten eigen schermpjes.



  8. Top | #518
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    We vliegen volgende week naar Orlando met Virgin Atlantic, betaalden bij hun een ticketprijs van 540 Euro , incl de upgrade naar extra beenruimte dus een mooie deal. Maar als United 'addict' gaat dit voor mij toch een vreemde ervaring worden.....
    Wáár hebben jullie de overstap?
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #519

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik neem aan London?



  10. Top | #520
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Volgens mij vliegt Virgin ook vanaf Manchester.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •