Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 64 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #501
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Bij mij zijn de tijden niet veranderd, dus daar kan het niet aan liggen, tenminste, bij mij dan.
    Wekelijks maar even inloggen tot vertrek
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #502
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Had ik bij Delta ook voor mijn afgelopen reis in mei. Vluchttijden bleven hetzelfde maar wel 4 keer van onze stellen gemikt. Heb ze steeds weer terug gezet. Heb het om de dag bekeken.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  3. Top | #503
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Kan ik ook wel doen, om de dag, elke keer denk je dan toch aan de komende vakantie dus geen straf
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #504
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik zou even bellen met United op Schiphol. Daar kun je dit melden en ze zijn meer dan bereid je te helpen. We hebben dit zelf vorig jaar aan de hand gehad in verband met een vluchtwijziging. En zijn toen prima geholpen.

  5. Top | #505
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Bedankt voor de tip, ik ga het even in de gaten houden en dan even contact met ze opnemen als er weer wat veranderd (of om te kijken of ze kunnen helpen om toch 2 x2 achter elkaar te zitten ipv 4 op een rij )

  6. Top | #506
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ga ik toch ook even doen, mocht het weer veranderd zijn. Dan bel ik ze even.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #507

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik heb even een vraag over de toegestane bagage . Wij vliegen met 2 volw 1 kind en 1 baby.
    Vandaag heb ik gebeld met united want ik wilde weten of ik bagage bij elkaar mag voegen. Dat mag dus niet.
    Maar de beste Amerikaanse mevrouw gaf aan dat wij allemaal 23 kg mee mogen. Dus ook de baby. Toen ik vroeg of
    dat wel klopte zei ze dat ik het in de voorwaarden terug kan vinden. Alleen kan ik dit niet vinden.
    Dus ook maar even met vliegwinkel.nl gebeld. En ook daar zeiden ze dat het ik de boeking staat 4x 23 kg. Ook gaf ik aan dat op mijn papieren 3x23 en 1x10 staat. Maar dat was fout. Het is 4x23. Nu wil ik weten of iemand hier ervaring mee heeft. Want als ik straks op de luchthaven sta met 4 koffers en het is niet zo. Ben ik niet blij natuurlijk. Ook nemen we een kinderwagen mee. Ik hoor graag ervaringen.

  8. Top | #508
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    23 kg per zitplek in economy dus als je voor de baby een zitplek hebt is het 4x 23 kG. Als de baby op schoot zit is het een lager gewicht wat je voor de baby mee mag nemen.

    Daarnaast heb je nog je handbagage per persoon 1 trolley/tas en daarnaast een personal item zoals een tablet, handtas, laptop, ....

  9. Top | #509

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    De baby zit op schoot, dat heb ik ook tegen beide dames verteld. Ik dacht ook voor de baby 10 kg.
    Ik heb voor de baby 83 euro betaald. Maar allebei geven ze aan dat ik ook voor de baby 23 kg mee mag nemen.
    Maar ik vind het zo vreemd. En anders ga ik nog een keer bellen of ze dat dan even op mijn tickets willen aanpassen mocht dit echt zo zijn.

  10. Top | #510
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Dit is wat ik zie op de site van United:
    Checked baggage allowance for children

    The standard checked baggage allowance applies to children with purchased tickets, including infants traveling internationally on 10 percent of an adult fare. If a child’s baggage allowance is exceeded, the excess will become part of the fare-paying adult's baggage allowance. All standard checked baggage restrictions and service charges apply.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •