Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 49 van de 64 EersteEerste ... 39474849505159 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #481
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laanvdj Bekijk Berichten
    iemand hier ervaring met de clubpassen?
    Als ik met United vlieg gebruik ik dan ook altijd de United Lounge (Ik heb al jaren De United Club lounge pasje).
    Het voordeel is voornamelijk de rust...
    Eigenlijk is alles daar gratis. Verder kunnen ze bij vertragingen grote hulp bieden met omboeken enz.
    De prettigste lounge is voor mij de Chicago Lounge. Tegenwoordig hebben ze ook betere WiFi.
    Schiphol heeft geen United Club, daar gebruik ik altijd de Pivium Lounge.
    Ik moet wél zeggen dat tegenwoordig de BA lounge écht veel beter is, veel luxer en met beter eten en drinken.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #482
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Een layover van 3 uur op de heenreis. Daar zit dus ook immigratie, douane en controle daarna nog bij in? Ik weet niet hoe veel tijd er dan nog over blijft om te genieten van die lounge.
    Wij hebben iets van 2.40u overstap en ik ga er vanuit dat we nog redelijk wat tijd kwijt zijn voor we boven in de hal staan om naar de volgende gate te gaan. Meestal is er nog even tijd om ergens wat eten/drinken te halen en dan richting de gate.

  3. Top | #483
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laanvdj Bekijk Berichten
    nu ga ik nog de united club passen aanschaffen via EBay , als dit lukt.
    Is dat dan legaal om van die clubpassen via eBay te kopen?

  4. Top | #484
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Waarom zou het dat niet zijn?
    Iemand had dit hier of op een ander forum gepost, dus ben gaan zoeken. En ze staan er met bosjes op.
    Ik heb er inmiddels twee aangeschaft voor $20, zullen we snel genoeg weten of het werkt of niet.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-03-16 om 02:37. Reden: q

  5. Top | #485
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laanvdj Bekijk Berichten
    Wij hebben het toch maar gedaan. Maar waar moet ik nu inchecken? Staat het aangegeven ?
    Het staat altijd keurig aangegeven, zowel bij de incheckbalie als op de monitoren bij de gate



    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #486
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Thanks Penpe

  7. Top | #487
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Laatste vlucht met de 767 was de elektronica aan het spoken. Lampen aan en uit, we zaten in het midden. Gingen ze de boel resetten. Deden mijn knoppen niets meer en kon ik geen films meer kijken op het schermpje (3 uur in de vlucht) en mijn vrouw kon dus niet meer lezen op haar e-reader. OK, de stoelen zaten ook wat gammel in elkaar en waren toe aan vernieuwing. Even klagen bij United en ieders 5000 miles erbij vanwege de problemen. Op die manier en met Rocketmiles, gaan we toch wel héél snel richting de gratis vliegtickets. Mag wel vaker zoiets fout gaat tijdens de vlucht.

    Eigenlijk heb ik nog nooit Delta en American Airlines etc geprobeerd naar Amerika. Alleen wel jammer dat ze nog steeds oude 767's inzetten. Je had ze met schermpje die kon kantelen, dat heb ik al jaren niet meer gezien. Gelukkig wel WiFi aan boord, dus
    ik kon de tijd nog wel wat doden. Hoe dan ook, de servicegerichtheid van de Amerikanen is gewoon heel erg goed!

  8. Top | #488
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Oei, klinkt niet goed. Wij vliegen ook met een 767. Kunnen voor de heenvlucht wel geen stoelen meer vastleggen daar economy helemaal vol zit. Ben benieuwd waar ze ons gaan plaatsen, als we maar naast elkaar kunnen zitten. Ik heb een ereader met verlichting en mijn man dowload het laatste seizoen van house of cards op zijn tablet. Is er wel een mogelijkheid om op te laden?En wat betaal je voor WiFi?
    Laatst gewijzigd door laanvdj; 31-03-16 om 20:56.

  9. Top | #489
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Hallo als je vlucht 947 naar Washington hebt kun je niet opladen in het vliegtuig. Wij hebben meestal deze vlucht en ik heb een 5200 mAh batterijlader bij me. Die gebruik ik voor mijn Seagate Wireless harde schijf als het nodig is. Ik kan er ook onze iPad's mee opladen als het nodig is. Werkt perfect. Misschien is dit een idee voor jullie?

  10. Top | #490
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Idd 947, we hebben allebei een batterijlader. Deze maar opladen voor het geval we ze nodig hebben.
    thx��



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •