Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 64 EersteEerste ... 33414243444553 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #421
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

    Ik zou in ieder geval zeker wel aandringen op een wijziging van je vlucht. United heeft lijndiensten, en is geen chartermaatschappij volgens mij.

  2. Top | #422
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

    Dank jullie wel, hopelijk komt het goed.ik ga in ieder geval wel aandringen maar wie weet valt het mee en komen ze zelf met een goede optie. Ik had vanavond het idee dat ze bij vliegwinkel.nl zeker bereidwillig waren. Maar het kan nooit geen kwaad om een beetje voorbereid zo'n gesprek in te gaan, toch?

  3. Top | #423
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

    Je kan ook eens navragen bij United waarom je omgeboekt bent. Je hebt dan kans dat United van niets weet en dat dit gedaan is door Vliegwinkel omdat een ticket met 3 uur layover nou eenmaal makelijker verkoopt als een met 8 uur layover.

    Sjon en Bianca

  4. Top | #424
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esther43 Bekijk Berichten
    Even een vraag. Wij vliegen op 01-09-14 van Amsterdam naar Orlando met een overstap in Washington. Overstaptijd was 3 uur en twintig minuten. Ik dacht dat dit een nette overstaptijd was gezien dat we door immigrations moesten. ?
    Dit is ook de gebruikelijke route naar Orlando. Ik krijg ook sterk het vermoeden dat het een actie van Vliegwinkel is en zou even met United in Amerika bellen. Mijn ervaring is dat je bij United in Amerika beter wordt geholpen dan in Nederland. Succes en ben benieuwd wat het resultaat wordt.

  5. Top | #425
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

    Even update: gelukkig helemaal goed gekomen. Volgens vliegwinkel.nl werd oorspronkelijke vlucht van Washington-Orlando door het boekingssysteem niet meer gezien als een combi-vlucht. Dus vandaar dat het ongeboekt was naar een veel latere vlucht. De vlucht bestond nog wel, dus deze hebben ze handmatig weer terug ingeboekt. Dit is nog simpel uitgelegd, was een moeilijk verhaal. Maar de slotconclusie is dat alles weer in de oorspronkelijke vluchttijden terug geboekt is. Dus wij zijn er blij mee. Ook voor de zekerheid nog in het online United systeem gekeken en alles is zoals het eruit ziet weer oké. Dus blij ermee maar wel weer een bevestiging voor mij dat het zeker de moeite loont om bestaande boekingen nu en dan in te zien. Mevrouw van Vliegwinkel.nl wist ook te vertellen dat het goed was dit te doen, omdat indien we er kort voor de reis hier achter gekomen waren er waarschijnlijk niet veel meer aan te doen zou zijn als de vluchten zich veel meer gevuld hadden. Nogmaals ieder bedankt voor reacties en meedenken!

  6. Top | #426
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

    Fijn dat het gelukt is. :-)

  7. Top | #427

    Standaard Re: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

    Graag zou ik van de forumleden info willen m.b.t de hoeveelheid bagage die meegenomen mag worden. Ik hoor verschillende verhalen, de website van United airlines kom ik ook niet 100% uit, dus mijn hoop is op jullie gevestigd.

    Het gezin bestaat uit: man (ik) vrouw en baby/kind (1 jaar op het moment van de vakantie in oktober)
    We vliegen vanaf Schiphol naar Washington, en daarna door naar Miami.

    Het is duidelijk dat man en vrouw beide 1 koffer mogen inchecken (van waarschijnlijk een ruime 20 kilo)
    Maar voor onze kleine snap ik het niet helemaal. Hij heeft dan ook nogal wat nodig. Luiertas, kinderwagen (zo'n smal opvouwbaar ding), autostoel, z'n eigen kleding.

    Hoe ga ik dat nou allemaal meenemen? Mag ik voor hem nou wel of niet iets inchecken? (autostoel zou leuk zijn)
    Wat mag er mee het vliegtuig in? Klopt het dat de luiertas niet als bagage gezien word?

    ik kwam ook deze tekst tegen op de site: Each traveler can bring on board one carry-on bag plus one personal item free of charge.
    Maar mogen 2 personal items dan ook? (is kleiner en minder zwaar zou ik zeggen)

    Vragen vragen, ik hoop dat jullie mij een eind op weg kunnen helpen.
    Dank alvast

  8. Top | #428

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Voor de hoofdbagage van jullie is inderdaad geen discussie, 1 stuk pp van 23 kilo.
    Voor de jeugdige hangt het vanaf of hij een eigen stoel heeft geboekt of niet....
    Dus mijn vraag wordt dan, heeft hij een eigen stoel of niet?

    2 personal items en geen tas mag uiteraard ook.
    Luiertas aan boord wordt niet gezien als 1 item en de buggy mag altijd ook zo mee. Autostoel wordt een ander verhaal vrees ik...



  9. Top | #429

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Dank voor de snelle reactie.

    Ik heb geen eigen stoel voor de kleine man. Mag ik dan geen 2 tassen voor hem het vliegtuig in meenemen? klinkt opzich ook wel logisch.

    na nogmaals lang zoeken vandaag kom ik dit tegen op de website:
    Customers may carry the following infant and child articles on board, in addition to the maximum carry-on baggage allowance:

    Diaper bag
    Government-approved child seat (infant carrying seat or car seat)

    Strollers and car seats as checked baggage

    United accepts one stroller or one car seat free of charge as checked baggage. United is not liable for damage to strollers. Customers cannot purchase excess valuation for strollers.
    Note: United will check strollers at the departure gate.

    Als ik dit lees mag de luiertas dus gewoon mee als handbagage, maar moet ik een keuze maken tussen de autostoel of kinderwagen om gratis in te checken.
    Ik heb een overstap op Washington, denken jullie dat ik zonder kinderwagen kan? en er dan 1 bij een Wallmart aanschaffen bv?

  10. Top | #430
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sslaughter Bekijk Berichten
    Het gezin bestaat uit: man (ik) vrouw en baby/kind (1 jaar op het moment van de vakantie in oktober)
    We vliegen vanaf Schiphol naar Washington, en daarna door naar Miami.
    Volwassenen: Check-in (ruimbagage)1 koffer van 23 kg met een totale omtrek (lengte + breedte + hoogte) van 158 cm
    Handbagage: 1 stuks + een laptop o.i.d.


    Kinderen (2 t/m 11 jr.): Check-in (ruimbagage) 1 koffer van 23 kg met een totale omtrek (lengte + breedte + hoogte) van 158 cm
    Handbagage: 1 stuks


    Baby’s (jonger dan 2 jr.): Check-in (ruimbagage) 1 koffer van 10 kg, echter maar met een totale omtrek (lengte + breedte + hoogte) van 114 cm (beslist niet groter)
    Handbagage NIET toegestaan

    Een wandelwagen mag gratis mee (maar mag niet in de cabine)
    Baby / kinderstoeltjes in de cabine zijn ook niet toegestaan.
    Laatst gewijzigd door corrus; 22-03-14 om 17:19.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •