Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 64 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #311
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik ontving weer een mailtje van Check My Trip, dat mijn vlucht weer was gewijzigd, nee, dacht ik, wat nu weer? Toch hopelijk niet een nog langere overstap?
    Ik vertrek nu om 18.40 vanuit Washington, ipv de eerdere 18.50 uur.
    Wat een opluchting

  2. Top | #312
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Lekker de site van United inderdaad aanhouden. USA Today, heel erg leuk, maar ik haal idd de info van de vliegmaatschappij en niet bij derden vandaan.
    Ze hebben niet eens de tijd om van iedereen z'n tassen en rommel te wegen naast de in te leveren koffers. Kan wel, maar dan moeten ze wel extra balies openen.

  3. Top | #313
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Ze hebben niet eens de tijd om van iedereen z'n tassen en rommel te wegen naast de in te leveren koffers. Kan wel, maar dan moeten ze wel extra balies openen.
    Heb het toch al een aantal malen gezien op de diverse USA-luchthavens dat de cabin crew bij de gate vlak voor het boarden alsnog een selectie ging maken van welke handbagage mee mocht aan boord en welke er toch 'onderin' moest. Werd gewoon omgeroepen dat de crew even iedereen langs ging om te kijken hoe of wat.

    Het betrof dan wel vluchten met 'regional-jets' van United, en daar zullen wij Orlandogangers normaliter niet mee vliegen...
    ( alhoewel het mij voor een keertje best gaaf lijkt )

    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #314
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Hallo allemaal!
    Op 30 september zullen mijn ouders, mijn man, ons dan 7 maanden oude dochtertje en ikzelf opnieuw de reis naar orlando wagen! Ditmaal zullen wij gaan vliegen met united (voorgaande keren hebben wij gevlogen met arkefly en british airways waarover wij zeer tevreden waren echter was de prijs voor het vliegen met united een stuk aantrekkelijker en dachtten wij, laten wij dat dan maar eens proberen. Wij zijn wel van plan om met een hoop spullen terug naar Nederland te keren echter is de bagagezwaarte maar beperkt mijn inziens t.a.v. arkefly en british airways. Ik heb op het forum gelezen dat je extra koffers mee kan nemen (terug) voor 100 dollar per koffer echter hoe gaat dit in zijn werk?

    Groetjes,
    Marlene

  5. Top | #315
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    - Arkefly is standaard 25 kg, Comfort Class is 35 kg.
    - British airways is standaard 23 kg.
    - United is standaard 23 kg

    Dus enkel ten opzichte van Arkefly is het minder, 23 kg is gewoon standaard.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #316
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Gewoon een kwestie van je extra koffer inchecken en je kunt meteen afrekenen bij de incheckbalie. Hou er rekening mee dat als je op de heenweg een extra lege koffer meeneemt, dit ook $100 kost...

    Optie is dus vd heenweg een kleinere koffer in je grote koffer doen, of ter plekke in Orlando een koffer bijkopen ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  7. Top | #317
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ja, doen wij ook altijd, kleine koffer in een grote en 'oude' spullen achterlaten, gaat prima. Als je $ 100 dollar voor een extra koffer gaat betalen, schiet je toch je doel voorbij om van alles 'goedkoop' in Florida te kopen?
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  8. Top | #318
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esther2013 Bekijk Berichten
    Als je $ 100 dollar voor een extra koffer gaat betalen, schiet je toch je doel voorbij om van alles 'goedkoop' in Florida te kopen?
    Nou, wij behalen wel meer voordeel hoor, door alle aankopen die we daar doen. Dus die $ 100 zou ik met gemak op de koop toenemen. We doen het overigens nooit, maar het zou van de 'winst' door goedkoop in te kopen, makkelijk kunnen
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #319
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wat wij vaak doen is(we gaan met 3 personen) we nemen 3 22 inch(maximale afmeting handbagage) rolkoffers mee, waarvan er 2 in de koffer die we inchecken zitten. Op de terugweg vullen we 2 hiervan met normale bagage(lees kleding) en zorgen ervoor dat deze als ze het aanbieden bij de gate wegens ruimte gebrek zo ingecheckt kunnen worden. zo heb je ook wat extra ruimte.

    Sjon, Bianca en Romy.

  10. Top | #320
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Zo ga ik het ook doen, mijn trolley gaat op de heenweg in de koffer, en op de terugweg gebruik ik deze als handbagage.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •