Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 64 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #21
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Daar lijkt het inderdaad op. Het moet tegenwoordig allemaal geld kosten.



    Ik heb overigens je vraag maar toegevoegd aan een bestaan topic over United
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #22
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Dit geldt uitsluitend indien deze vervolgvlucht GEEN onderdeel is van een (andere) transatlantische vlucht.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #23
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Wij hebben tot nu toe al 2 keer een wisseling gehad in ons vluchtschema, en 2 keer niet possitief.
    Is het mogelijk om je standby te laten zetten voor een vroegere vlucht?
    En zitten hier kosten aan verbonden.
    Ik namelijk helemaal geen idee hoe zoiets werkt vandaar mij vraag.
    Onze heen vlucht heeft een hele lange stop in chicago en onze terug vlucht is verplaats van `s avonds naar `s morgens vroeg.
    Nu kan ik nog leven met de terugweg maar de heen weg word zo wel heel erg lang, vandaar mij vraag.

  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    ietie neem eerst eens contact op met de organisatie waarbij je hebt geboekt, misschien is er nog wat aan te doen.

    Verder kun je je altijd op een vroegere vlucht op de waitlist laten zetten maar zoals ik altijd begrepen heb gaan je koffers dan helaas wel met de oorspronkelijke vlucht mee. Dus je moet dan alsnog op je koffers gaan wachten, maar je kan wel alvast je auto ophalen en wat gaan eten op MCO.


  5. Top | #25
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Alhoewel je nergens recht op hebt (je kunt het niet eisen) zullen ze er niet snel moeilijk over doen. Ik heb mezelf enkele malen gewoon eerder op het vliegveld gemeld en gevraagd of ik met een eerdere vlucht mee kon. No problem: als er plaats is boeken ze je zo om. Is er geen plaats dan zetten ze je op de standby lijst. Daarvoor geldt wel: wie het eerst komt, die het eerst vliegt.

    Nogmaals: Als je het vraagt proberen ze je te helpen.
    Als je het eist ... dan krijg je (meestal) niets.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #26
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Het beste is om United te bellen en te vragen of je niet op een eerdere/latere vlucht geboekt kan worden. Als reden wel opgeven dat zij de boekingen elke keer aanpassen.

    Kijk zelf eerst welke vluchten eerder en later gaan. Ook bij Continental.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #27
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    @verwijderd;
    Dat is dus ook geen optie dan ben ik nog pas heel laat in onze villa.
    Ik vrees dat ik op dit moment niks anders kan doen dan allleen maar duimen dat de tijden
    weer veranderd worden en dan deze keer positief voor ons.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 12:05. Reden: fqe

  8. Top | #28

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Dit geldt uitsluitend indien deze vervolgvlucht GEEN onderdeel is van een (andere) transatlantische vlucht.
    Zo las ik het ook. Dus omdat we vanuit Washington doorvliegen (via Ft. Lauderdale) naar Key West is er hier dus schijnbaar sprake van een binnenlandse vlucht, ondanks dat alles op één 'international Itinenary' staat.
    Dit in tegenstelling tot Delta. We zijn er zelfs een keer door iemand van Delta op gewezen dat we er op moesten letten dat we voor onze stopover vlucht van New York naar Miami niet voor de koffers moesten betalen.
    Maar elke luchtvaartmaatschappij heeft uiteraard z'n eigen regels en we zien het ter plaatse wel.

  9. Top | #29
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    Dat is dus ook geen optie dan ben ik nog pas heel laat in onze villa.
    Even heel duidelijk: Bel nou (direct, subiet, onmiddellijk, seffens, niet weldra maar nu, maintenant, tout de suite, heute nog, nondedju!) op, leg de zaak voor en vraag om een oplossing. Dat is de enig juiste optie. Als je gaat zitten duimen verandert er echt niks........](*,)

    Ik zeg uit ervaring: doen! In veel gevallen krijgt de klant net iets meer dan waar hij recht op heeft. Blijf vriendelijk, beleefd en hou alle opties open.



  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Bellen werkt 10 keer sneller.
    Alleen zal er nu niemand meer zijn om te bellen en morgen moet je er natuurlijk wel de mogelijkheid toe hebben als je werkt.

    En het grote probleem blijft dat er ook mogelijkheden moeten zijn, iedereen weet inmiddels dat United en Continental vluchten aan het samen voegen zijn en dat er hierdoor continu wijzigingen plaatsvinden en zelfs gewoon vluchten compleet verdwijnen uit het schema.

    Hier kan de reisorganisatie uiteindelijk niets aan doen maar krijgt natuurlijk wel de klagende gedupeerde reiziger aan de lijn. Ook wij hebben dit aan de hand gehad en konden in eerste instantie de wijzigingen alleen maar slikken. Gelukkig voor ons bleven ze wijzigen en konden we vlak voor de vakantie na een belletje met een zeer behulpzame en vriendelijk UA medewerker wel wijzigen. Maar als dit niet had gekund hadden wij helaas ook de zeer lange overstap moeten slikken.

    Maar denk wel even om dat de medewerkers van de reisorganisatie hier ook vastzitten aan de wil of onwil van UA medewerkers om hier een oplossing voor te zoeken. En helaas boek je nog steeds een ticket om vervoerd te worden van A naar B en kan je je niet beroepen op de aangegeven vluchtschema's op het moment van boeken.

    En mocht het zo zijn dat je langer moet wachten probeer er dan toch wat van te maken, anders bederft het meteen de vakantiepret en dat zou zonde zijn.
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 10-01-12 om 23:16. Reden: Toevoeging tekst




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •