Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 64 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #11
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Voor twijfelaars met lange benen:

    De prijs van de economystoelen wordt per 6 januari met $ 74 verhoogd naar $ 499. Overweeg je Economyplus stoelen? Dan kan het voordelig zijn om ze nu te bestellen!

    Het is vaak voordeliger om de stoelen vooraf te bestellen dan dit ter plekke te doen. Aan de balie betaal je per persoon. Als je vooraf betaalt, mag je voor die prijs met twee personen profiteren!

    Voor twijfelaars met lange tenen:

    Voorkom teleurstelling: lees de voorwaarden goed en bedenk dat ze pas eind 2011 begonnen zijn met de ombouw van Continental-vliegtuigen........#-o



  2. Top | #12
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    ..Continental Airlines beschouwt in de 757 de stoelrijen 7 t/m 14 als 'preferred seats' omdat deze het dichts bij de uitgang zitten. Deze stoelen en de stoelen op de exits rows zijn in eerste aanleg beschikbaar voor frequent flyers en passagiers die hebben betaald voor economy plus..
    Klopt inderdaad, ook wij hadden als United Premier Member de 'preferred seating' aan boord vd 757-200
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ..De prijs van de economystoelen wordt per 6 januari met $ 74 verhoogd naar $ 499. Overweeg je Economyplus stoelen? Dan kan het voordelig zijn om ze nu te bestellen!
    Voorkom teleurstelling: lees de voorwaarden goed en bedenk dat ze pas eind 2011 begonnen zijn met de ombouw van Continental-vliegtuigen........#-o
    Omdat wij in 2011 onze "Mileage-quota" net niet gehaald hebben moeten wij voor 2012 weer een 'Annual' aanschaffen. Heb geprobeerd om deze te boeken, want wilde nog van de oude prijs ( $425 ) profiteren want dat halen wij er met gemak uit. Door problemen met de implementatie van het nieuwe frequent-flyer programma is besloten om de 2011-status met 3 maanden te verlengen. Dat houdt wel in dat ik nu geen annual kan aanschaffen om dat het systeem zegt dat ik Premier-member ben en derhalve complimentary access heb voor Economy Plus. Derhalve kan ik nu geen annual nemen voor de overige vluchten die ik later dit jaar nog ga maken, maar United/Continental schijnen later dit kwartaal met een oplossing te komen.

    Vooralsnog vliegen wij dus over een kleine maand weer Economy Plus

    De miles die je krijgt tijdens de 'verlengingsperiode' tellen overigens niet mee voor de 2012 kwalificatie, da's nou weer jammer....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-01-12 om 21:09. Reden: 1+1
    At the moment on a roadtrip through Texas

  3. Top | #13
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Derhalve kan ik nu geen annual nemen voor de overige vluchten die ik later dit jaar nog ga maken, maar United/Continental schijnen later dit kwartaal met een oplossing te komen.
    Als je de komende vluchte nu al boekt, en E-plus (comp. via Premier) stoelen vastlegt, zou je dan achteraf alsnog moeten betalen hiervoor ?

    Als de annual steeds prijziger wordt, overweeg ik om het maar per vlucht te bekijken.
    We hebben nu 2 Aer Lingus vluchten in de rij staan, dus United is geen hoofdzaak meer.
    De prijs blijft uitendelijk het bewijs.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Een hele goeie vraag. Ik denk eerder dat je dan gelijk moet betalen. Als het computersysteem goed gemaakt is wordt er gecheckt wanneer de bevoorrechte status afloopt en wordt daar met het vastleggen van de stoelen rekening meegehouden. Het nadeel van mijn theorie is wat gebeurt er als je de beschermde status weet te verlengen en je hebt de economy plus plaatsen al betaald. Krijg je dan je geld terug?
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    . Krijg je dan je geld terug?
    Nee, bij ons i.i.g. niet. Zelfs niet na bellen, zeuren en bedelen....zielig doen: goeie klant enz. enz. Maar misschien lukt het bij een ander wel.

    Heb hetzelfde dilemma als Gerrit. Er zijn soms aantrekkleijker aanbiedingen, maar ja we hebben nu eenmaal E+, dus zullen we ruim zitten ook...:mrgreen:.



  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    En dan maar hopen dat je geen Continental toestel krijgt waar nog geen E+ in zit.

    Wat gaven ze als reden op dat je het betaalde bedrag niet terug kreeg?
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #17
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Wat gaven ze als reden op dat je het betaalde bedrag niet terug kreeg?
    Wij hadden ooit (2008) voor de heen en terugreis op de intercontinentale vluchten E+tickets gereserveerd tijdens het boekingsproces. Daarna ben ik pas uit gaan zoeken hoe het met het jaarabonnement zat. Dat was niet slim, want je moet natuurlijk altijd eerst kijken, dan denken en dan pas doen. De kosten voor twee vluchten bedroegen bijna net zoveel als een abonnement. Ik heb direct telefonisch overlegd met de vraag of ik de E+ stoelen kon annuleren en alsnog een jaarabonnement op E+ kon nemen. Dit werd stelselmatig geweigerd. Gekocht= gekocht. Niet zo klantvriendelijk, maar er is weinig aan te doen. Sinds die tijd hebben we een abonnement.........:-&.



  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker Sunny isles girl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    @Ebelix;
    Continental is ook een veel kleiner toestel en dan ook nog geen Economy plus stoel. Ik vind wel dat het dan achteruit gaat. Ik heb jarenlang United gevlogen in de economy plus klasse en ook nog door de miles een gratis ticket gehad, maar ik vind dit wel een flinke achteruitgang.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 12:04. Reden: fqe

  9. Top | #19
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Same here, vandaar dat we de Skymiles pas maar weer uit het stof getrokken hebben :lol:
    Ook gezien de ticketprijzen van onze "voormalige" eerste keus.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #20

    Standaard

    Eind augustus gaan we weer richting Florida en hebben een 3 daagse stopover in Washington gepland.
    Alle vluchten staan op één ticket. Nu was het altijd zo dat je bij Delta op een internationaal ticket geen bijkomende kosten krijgt voor bagage tijdens een 'Domestic' vlucht.
    Maar dit keer vliegen we (voor het eerst) met United en kan bij hun op de site hier niets over vinden.
    Zijn er bijkomende bagagekosten voor onze binnenlandse vlucht??

    Edit:
    ops: Geloof dat ik iets te snel was met mijn vraag.
    Vond dit bij 'United's International checked baggage' uitleg

    For a trip that includes a stopover, your bags will be checked to your stopover point, where you will collect your bags. When you resume travel, you may check your bags again, subject to applicable fees from the new point of check-in to the destination.
    Lijkt er dus op dat het geld gaat kosten dit keer.:sad:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-01-12 om 18:16. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •