Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 64 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #121
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik ben die Easy Check-In wel gewend, maar dan stonden er meer dan 1 of 2 personen bij 8 van die apparaten. Dat is toch niet te doen op die manier... ik heb dus echt gewoon geroepen 'excuse me, miss? Where do I leave my luggage?', en toen werd ik wel meteen geholpen ipv dat ze meteen naar anderen ging. Je moet dus idd wachten zodat iemand de labels om je koffer kan doen (wel nog even je paspoort laten zien of het allemaal klopt).

    Maar als je maar met 2 man bij 8 van die check-in dingen staat, dan creer je enorme rijen omdat je zelf niet verder kan lopen zodat een ander in kan checken. Maar bij immigratie zijn ze daar ook goed in. Voor de US citizens 10 poortjes open houden en voor visitors maar 3 poortjes open doen.

  2. Top | #122
    Vaste Bezoeker Lauya's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    51

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Goedemorgen!

    Ik wil graag even terugkomen op de overstap op Washington van MVV.... Gisteren hadden we een overstapttijd van 3,5 uur... Waren we binnen een half uur door de immigrations en de douane. Dan duurt wachten wel echt lang!
    We hadden wel mazzel, want het was rn 13:00 locale tijd, daar wel erg rustig, daarna werd het al snel veel drukker..

    Succes!

  3. Top | #123
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    63

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Ik neem aan dat de 757's tijdelijk zijn voor de intercontinentale vluchten tot alle grotere vliegtuigen zijn voorzien van de United letters en het Continental staartlogo, of blijven ze vliegen met deze kisten?
    United vliegt vanuit Brussel enkel met 767 (Chicago) en 777 (Newark en Washington). Vluchten vanuit Brussel zijn rendabeler omdat ze daar heel veel business-klanten hebben (Europese Unie, NATO, grote Amerikaanse bedrijven). Bovendien is Brussels Airlines net als United lid van de Star Alliance, zodat Brussel een feeder-hub is voor United. Ik houd niet zo van die smalle buizen op een lange vlucht, geef mij maar een wide body vliegtuig.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-05-12 om 10:14. Reden: quote

  4. Top | #124
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Nijlen, België
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Hallo;

    Heb een dilemma/probleem......
    Onze geboekte vlucht heeft een uurwijziging.....Brussel 11u- Chicago 13u15-
    Chicago 19u28- Orlando 23u05.
    Wij zitten dus meer dan 6u te wachten in Chicago op onze vlucht naar Orlando. Wij reizen met 4 kinderen en vinden dat precies te lang.....:sad:
    Heb gebeld met United en ze kunnen ons overboeken op Brussel 10u- New York 12u07- New York 15u56- Orlando 18u47......
    Da's toch 2u minder wachten, heel goe, maaaar.....onze stoelen zijn nu gereserveerd op de 1e vlucht en wanneer ze ons overboeken, kunnen er geen plaatsen meer gereserveerd worden......Wel kunnen we 24u op voorhand online inchecken...
    Nu is mijn vraag....zou dat te doen zijn? Bestaat er nog een kans dat we samen kunnen zitten? Of wachten we beter dan maar 2u langer?
    Ik weet niet wat te beslissen.....:???:
    Daarom mijn vraag aan jullie, die er meer van weten dan ik.....

    Groetjes

  5. Top | #125
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Zorg in ieder geval dat je vooraan staat bij de incheck balie op schiphol, daar kunnen ze veel voor je beteken maar dan moet je er wel zijn als de balie open gaat.
    Online inchecken vind ik ook een wassen neus, wij hadden 2 weken geleden netjes ingecheckt maar moesten ons toch melden aan de balie en daar doen ze alles nog een keer, en wij waren helaas niet de enige, de meeste om ons heen hadden online ingecheckt maar konden net als ons geen boarding passen uit printen.
    Hoe oud zijn jullie kinderen?

  6. Top | #126
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Nijlen, België
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wij vertrekken in Brussel....
    Hoelaat gaat zo'n balie open? Zullen er zeker zijn 3u voor vertrek!
    Heb nog eens met reiskantoor gebeld, ze zei dat ze altijd proberen een familie samen te houden, dat kinderen zeker niet zonder 1 van de ouders zitten, maar 't zijn er wel 4 hé......
    Ze zei ook dat zelfs met gereserveerde plaatsen de kans bestaat dat de vliegmaatschappij die verandert......
    Ik sprak ook over online inchecken, maar zij sprak direct over dikwijls technische storingen......
    Kids zijn 13, 10, 9 en 6......en 't zijn druktemakers hoor!!!! :lol:
    Alvast bedankt voor 't snelle antwoord!

  7. Top | #127
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mercike Bekijk Berichten
    Wij vertrekken in Brussel....
    Hoelaat gaat zo'n balie open? Zullen er zeker zijn 3u voor vertrek!
    Mooi, dus als je vliegtuig om 10:00 uur vertrekt, moet je er om 8:00 zijn en dan is de balie open. Voor wat betreft de andere beren op je pad:

    Ik zou eerst eens even rustig op de site van United kijken of je met je confirmationnummer geen stoelen kunt vastleggen. Ik geloof er namelijk helemaal niets van dat dit niet zou kunnen omdat je vlucht is omgeboekt. Wij zijn ook wel eens omgeboekt en konden gewoon de stoelen weer vastleggen voor de nieuwe vluchten. Je kunt ook even een schijnboeking maken, zo kan je een indruk krijgen of en welke stoelen er nog vrij zijn op jouw vlucht. Wanneer je de stoelen toch niet zelf kunt vastleggen, bel je met United en vraag je of ze je even willen helpen. Zo simpel is het, geen paniek want paniek is erger dan brand.....

    Voor wat betreft de stoelwijzigingen en het online inchecken: Yip, daarmee kan van alles fout gaan. Maar ik zou er niet van uitgaan. Het gaat immers normaal gesproken gewoon goed. Je kunt je van te voren wel van alles in je hoofd halen, maar of je daar nu gelukkig van wordt, is maar de vraag.



  8. Top | #128
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Nijlen, België
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Er kunnen geen stoelen meer vastgelegd worden voor die vlucht, heeft niets met de omboeking te maken. De vliegtuigmaatschappij zou een aantal stoelen 'vrij' houden, waarom werd mij niet gezegd.....heb eens geprobeerd om een schijnboeking te doen en daar zie ik niet veel vrije plaatsen meer.... :-s
    Plots dacht ik eraan dat een vriendin stewardess is......heb haar direct gebeld en zij zei dat da wel kon kloppen van die stoelen......dat we moeten gaan voor de kortere reistijd! Eerst proberen online inchecken, idd, ni doemdenken, is nergens goed voor en doe ik eigenlijk nooit, waarom nu wel????? #-o
    Lukt dat niet, tijdig naar de incheckbalie en dan komt dat wel in orde zei ze.......en anders beleven we al een heel avontuur nog voor we ter plaatse zijn......hihi......ik denk dus dat we het erop gaan wagen.....

  9. Top | #129
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Bij onzevlucht hadden veel gezinnen dit probleem. Even melden aan de stewardess en die regelde dat de kinderen met de ouders konden zitten.

  10. Top | #130
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Nijlen, België
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Als't echt ni lukt, kunnen we dat dan nog proberen hé......
    Bedankt!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •