Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 64 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #111
    Vaste Bezoeker Lauya's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    51

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Hi MVV,

    ik vind het wel raar dat EXIT zomaar je vluchtschema omgooit, zodat je maar krap de tijd hebt. Hebben ze bij mij ook gedaan, maar dan de andere kant op... meer tijd. Dat vind ik iets minder erg, maar het blijft irritant dat je voor een vluchtschema kiest, en dat het dan verandert. Maar misschien is dat de punctuele Hollander in mij...

    Vorig jaar hadden we op Chicago een krappe twee uur voor een overstap. Toen hebben we echt nog moeten hollen naar de vlucht. Toen moesten we wel van terminal naar terminal met een monorail. Maar het ging het niet eens heel traag bij de immigrations en eigenlijk best snel bij de Douane.
    Uiteindelijk bleek de volgende vlucht met een uur vertraagd, dat was weer jammer

    Persoonlijk zou ik EXIT vragen om de latere vlucht voor je te regelen. Zijn hebben het aangepast, zodat je nu maar een uurtje hebt en zeker op je eerste reis naar Amerika is het fijn om gewoon iets meer tijd te hebben en minder stress. Lijkt me toch niet dat je dan een heel nieuw ticket moet kopen?

    Maar goed, ik heb nog nooit op Dulles 'heen' gevlogen, en wellicht heb je dan tijd zat omdat het allemaal wat kleiner is, oid?

  2. Top | #112
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    77

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lauya Bekijk Berichten
    ik vind het wel raar dat EXIT zomaar je vluchtschema omgooit, zodat je maar krap de tijd hebt.
    Heb het vermoeden dat dit verwijt niet bij Exit-Reizen ligt maar bij United.

    Volgens mij zijn er door de merger met Continental vluchten uitgevallen en hierdoor worden mensen verspreid in United vluchten.

  3. Top | #113
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Lauya: Denk niet dat MVV en Exit er veel aan kunnen veranderen. In sommige gevallen is het ook de vluchtvaartmaatschappij die het doet. Had dit namelijk zelf ook toen ik naar NYC ging. Had een latere terugvlucht geboekt, maar kreeg een dag later al telefoontje dat het door de vluchtvaartmaatschappij was aangepast naar een vroegere vlucht. En inprincipe mogen ze wijzigen tot tickets zijn verstuurd, in sommige gevallen worden die pas 6 weken van te voren verstuurd, dan mogen ze niets meer veranderen. Correct me if I'm wrong on this point.

  4. Top | #114
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Delta deed dat ook bij ons. Ik geloof dat het vrij vaak gebeurt.
    Wij hadden MCO-JFK geboekt bij Delta met een vroege vlucht om de 1e dag zo veel mogelijk tijd in NYC te hebben. Delta heeft de vlucht zeker 5 keer veranderd en bij de laatste wijziging vlogen we uiteindelijk toch precies op die tijden die we hadden geboekt.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #115
    Regelmatige Bezoeker mvv's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    20

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lauya Bekijk Berichten
    Hi MVV,

    ik vind het wel raar dat EXIT zomaar je vluchtschema omgooit, zodat je maar krap de tijd hebt. Hebben ze bij mij ook gedaan, maar dan de andere kant op... meer tijd. Dat vind ik iets minder erg, maar het blijft irritant dat je voor een vluchtschema kiest, en dat het dan verandert. Maar misschien is dat de punctuele Hollander in mij...
    Volgens mij heeft United inderdaad de vluchttijden van schiphol naar Washington en van Washington naar Orlano veranderd.

    Exit zegt dus: ...best aansluitende vluchten voor u te boeken met minimale overstaptijden welke voldoen aan de voorwaarden van de maatschappij.

    We gaan de stuwardessen in het vliegtuig lief aankijken en vragen of wij als een van de eerste het vliegtuig mogen verlaten. In de terminal vragen we of we voor mogen omdat we een vlucht moeten halen. En dan wordt het rennen en zigzaggen tussen de mensen door (hopelijk zijn er weinig mensen natuurlijk) en dan maar hopen dat we het vliegtuig niet de lucht in zien gaan als wij nog op de grond staan..:-&

  6. Top | #116
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Innieminnie Bekijk Berichten
    . En inprincipe mogen ze wijzigen tot tickets zijn verstuurd, in sommige gevallen worden die pas 6 weken van te voren verstuurd, dan mogen ze niets meer veranderen. Correct me if I'm wrong on this point.
    Nee, dat klopt niet, de vluchttijden kunnen altijd verandert worden.
    Zelfs als je op vakantie bent kunnen de terugvluchttijden altijd weer veranderen. Wij kijken altijd een dag of twee van te voren of er iets verandert is als we in amerika zijn.

    Een tijdje geleden was er bij Radar een stukje over, dat mensen het niet wisten, dat hun vlucht vervroegd was, en dus te laat waren, ze kregen het niet vergoed.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #117
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennan Bekijk Berichten
    Volgens mij zijn er door de merger met Continental vluchten uitgevallen en hierdoor worden mensen verspreid in United vluchten.
    Ik kan je met een gerust hart vertellen dat je vermoeden helemaal juist is.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #118
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Klopt , wij hebben geboekt bij continantal maar de vlucht word uitgevoerd door united, hadden ook speciaal gekozen voor een bepaalde vlucht op een bepaald tijdstip , deze is ook al 3 keer aangepast, helaas voor ons niet positief, geprobeerd te ruilen, maar er zijn gewoon niet genoeg vrije plaatsen op andere tijden om te kunnen ruilen.

  9. Top | #119
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Het enige positieve puntje wat ik heb kunnen ontdekken van de merger, is dat het Video on Demand systeem van Continental in elk geval is gebruikt in de 757-200. Hele berg aan films,series en muziek, on demand en dus ook te pauzeren. De 3-3 seatconfig heb ik echt een hekel aan op de lange vluchten.

    Onze stoelen helemaal naar achter gezet waar een hele rij vrij was, in de hoop dat deze vrij zou blijven. Een aardige vrouw kwam naast me zitten waarmee ik in een leuk gesprek kwam, maar ze zag ook aan de andere kant van de aisle dat er nog plek was, dus ook voor haar gemak ging ze daar zitten en nog mooier; ze kon er nog liggend slapen ook. :mrgreen: . Enige nadeel van de achterste rij is dat de stoelen niet helemaal naar achter kunnen. En je hebt natuurlijk mensen die constant bij de toiletten staan, maar daar stoor ik me niet aan. Ik stoor me er aan dat ik iemand wakker moet maken die moet plassen of andersom; gewekt worden omdat iemand moet toileteren.. goed, je doet er niets aan en wat moet, moet. Misschien was ik wel te verwend met de 2-3-2 en 2-5-2 setup.

    Overigens is de situatie er bij Miami ook niet beter op geworden zeg, nu alle verhuurders in een parkeergarage zitten. Je moet een halve marathon lopen om bij ticketing te kopen (via eerst een bovengrondse metro)... en een karretje om je baggage (en dat is op de terugweg natuurlijk veel meer/zwaarder) op te doen kost een schandalige 5 dollar. Op Schiphol heb je ze gratis, maar je krijgt wel een quarter op MIArug als je 'm weer netjes in de rij terug zet. Nou, voor dat kwartje laat ik 'm liever ergens achter waar hij in de weg staat... 5 dollar.

    Dan staan er bij ticketing nog weer eens heel weinig mensen en moet je zelf inchecken via de EasyCheck-in en staat er niet duidelijk omschreven wat je met de koffers moet doen. Dan moet je dus echt iemand erbij roepen die je koffers wil aannemen. Ik ben echt beter van United gewend alle vorige keren.

    Ik neem aan dat de 757's tijdelijk zijn voor de intercontinentale vluchten tot alle grotere vliegtuigen zijn voorzien van de United letters en het Continental staartlogo, of blijven ze vliegen met deze kisten?

    edit; Ohja, op de heenweg mis ik gewoon mijn snackbox met Nibbits en een Kitkat Chunky. :mrgreen: . Ik ben alweer vergeten wat we deze keer kregen... volgens mij een zakje naturel chips en nog iets kleins.

  10. Top | #120
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ze blijven bepaalde vluchten met de 757's vliegen. Dit is volgens hun (maar ook andere airlines) de enige manier dat ze de vluchten tussen Amsterdam en Washington/NewYork rendabel kunnen houden.

    Ook in Orlando moesten wij vorige maand zelf inchecken bij de balie. Er waren een tiental balies met die machines, waar dan weer 2 mensen rondliepen om de labels op de koffers te doen. Ook wij keken wat raar, totdat de medewerkster bij ons kwam om de labels af te drukken. Erg verwarrend, en niet aangegeven. Want ik stond echt even raar te kijken met wel me tickets in de hand, maar ook nog de koffers ;-)
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •