Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 64 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #211
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Dank je voor je reactie Teleton! Handig dat je die extra koffer dan pas bij het inchecken voor de terugreis kunt aangeven.
    Dacht dat je dat al voor de heenweg moest doen. Dit biedt weer opties om dan mijn trolley op de heenweg in de koffer te doen, en de terugweg als extra koffer in te checken, fijn!

    En ik zal de site zeker zelf in de gaten houden dan.
    De plek die ik heb, 29K, vind ik op zich wel fijn, omdat het aan het gangpad is. Omdat ik alleen reis zit ik het liefst daar zodat ik geen vreemde hoef te storen als ik naar het toilet wil, of gewoon even de benen strekken.

  2. Top | #212
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Je betaald per enkele reis voor de extra koffer. Op de heenreis ook al bij boeken is dus alleen maar extra duur. Het is inderdaad slim om lekker een andere koffer (of tas) in je koffer te steken. Ook zijn koffers prima te koop bij o.a. de winkelcentra, maar ook de kleine koffer winkels die je overal ziet.

    Probeer zo dicht mogelijk bij de deuren te zitten, dan ben je er lekker snel weer uit, en inderdaad gangpad is heerlijk, net iets meer ruimte om je benen te strekken, en je hoeft niemand te storen. Helaas zullen andere jou wel storen ;-)
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  3. Top | #213
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Cindy1969 je kunt de trolley ook als handbagage mee terug nemen, dan hoef je er niet voor te betalen. Scheelt weer en handbagage mag bij United tot 18 kilo wegen.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #214
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    Cindy1969 je kunt de trolley ook als handbagage mee terug nemen, dan hoef je er niet voor te betalen. .
    En dan nog ietsje handiger: Lever je trolley bij het instappen in. Hij wordt dan gelabeld en je ziet hem pas in Amsterdam van de band afrollen. Gratis en voor niks en geen gesjouw, geen gedoe. Prima service van United.



  5. Top | #215
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Oh echt? 18 kilo? Dan hoef ik hem idd niet als koffer in te checken, wat super zeg! Kon het max.gewicht van de handbagage niet vinden, maar ging er vanuit dat dat iets van 10 kilo zou zijn. Hier red ik het dan wel mee. Dat is dan incl. koffer 41 kilo, moet kunnen
    @Rolandino:dat anderen mij dan storen vind ik niet erg, ik slaap toch nooit in het vliegtuig, vind het veel fijner om dan zelf bij het gangpad te zitten en te kunnen doen en laten waar ik zin in heb.

    En dat is zeker handig Teleton! Maar hoe doe ik dat dan met mijn tablet/puzzleboekjes/boekjes die ik in het vliegtuig wil lezen, want ik neem aan dat je als je de trolley als handbagage hebt, je niet nog eens een andere tas mag?

  6. Top | #216
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten

    Maar hoe doe ik dat dan met mijn tablet/puzzleboekjes/boekjes die ik in het vliegtuig wil lezen, want ik neem aan dat je als je de trolley als handbagage hebt, je niet nog eens een andere tas mag?
    Ja hoor je neemt gewoon een wat grotere handtas mee

  7. Top | #217
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Oh dat mag dus? Wat super! Heb hier nog een wat grotere handtas liggen, eens kijken of tablet daar ook in past.
    Wat een heerlijkheid, ben onlangs nog naar Griekenland gevlogen met Transavia, en daar zijn de regels echt veel strenger...

  8. Top | #218
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik heb deze gekocht in Amerika. Er zit een extra tas in die ik gebruik als mijn koffer te vol is. Je kunt deze onder de stoel voor je leggen en dan heb je gelijk een voetenbankje. Superhandig en scheelt een hoop gesjouw. Een vriendin van mij zag hem en heeft er ook een gekocht. Je kunt hiervoor bij Brookstone kijken in de Florida Mall, ik heb die van mij gekocht bij de Samsonite winkel in de Mall aan de SR 535. Of als je lang genoeg daar bent bij Amazon.com.

    http://www.amazon.com/Travelon-Wheel...erseat+luggage

  9. Top | #219
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    . Je kunt deze onder de stoel voor je leggen en dan heb je gelijk een voetenbankje.
    ...daar zou ik nou weer net niet op rekenen. Onder heel veel van de stoelen in de United toestellen vind je een kastje dat wel eens lelijk in de weg zou kunnen zitten......



  10. Top | #220
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Alleen de gangpad stoelen, Gerrit zit altijd aan het raam en dan kan ik hem halverwege tussen ons in leggen. En als er geen plek is leg ik hem bovenin



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •