Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 64 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #401
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Dat zijn zo'n beetje 6 heen en weertjes.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #402
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Precies, je hebt zo'n 9400 miles per retourvlucht, en dat is dan van Amsterdam naar Washington en door naar Orlando. Ga je via Chicago, dan heb je wat extra miles. Maar om en nabij de 6x. Heb je problemen tijdens een vlucht, dan krijg je nog wel eens miles ter compensatie. Zo was bij ons het toilet stuk op de terugweg en moesten we terug, wat weer 4 uur vertraging extra opleverde, daar kregen we 10.000 miles pp voor.

    Maar dan moet ik dus in 2011 wel met Saver Miles hebben gevlogen, toen het nog 55.000 miles was voor een roundtrip.

  3. Top | #403
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Oh dat gaat dan best wel snel, voordat je zoveel bij elkaar hebt! Had verwacht dat je iets van 20 retourtjes moest hebben ofzo. Dank jullie wel!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #404
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Nou, je moet toch wel een paar keer die kant op. Of in elk geval naar Amerika. Is niet erg natuurlijk, maar elke keer kost het me weer een zak met geld om die verslaving te stillen.
    Bij de 'gratis' vlucht pak ik altijd wel iets ver weg, vorige keer dus de westkust, de volgende keer ook iets in die trend. California vond ik toch wel fantastisch en totaal anders dan Florida.

  5. Top | #405
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Nuenen, Nederland
    Berichten
    68

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Vliegt United nog met die oude Continental kisten (Boeing 757) vanaf Schiphol naar de US.
    1 keer mee gevlogen maar dat beviel me niet; was in 2011. Wellicht reeds vervangen door een widebody?
    Zou voor mij al een reden zijn om bv via Brussel te gaan
    Een slechte dag op vakantie is altijd nog beter dan een goede dag op t werk....

  6. Top | #406

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Op Deze website kan je precies zien wanneer United waarheen welke Machine inzet



  7. Top | #407
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    In de winter gebruiken ze de 757 op de route ams-newark. s' Zomers is het een 767. (Eind maart t/m eind oktober).
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #408
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik zat deze maand weer in een oude 767, waarbij je de schermpjes ook niet iets naar je toe kon trekken. Vorig jaar ook al... heb alleen ergens tussen 2009-2012 recentere toestellen gehad. In 2008 (toen ik voor het eerst naar Amerika ging) was het ook dit oudere spul. Ben benieuwd wanneer er wat recenters in gebruik wordt genomen tussen NL en Amerika. Een frisse update zou niet misstaan qua schermpjes, consoles in de armleuning (de connectors zijn vaak helemaal uitgewoond, slecht contact enz), lampen die soms uit zichzelf uit gaan.

    En waarom praat de Nederlands-sprekende stewardess altijd zo snel alsof ze haast heeft? In het Engels is alles perfect te volgen, in het Nederlands lijk je wel naar een snelle rapster te luisteren die een record snel-rappen wil halen. Herkenbaar voor anderen? Ik maak dit meerdere keren mee op United vluchten.

  9. Top | #409

    Standaard hoelaat gaat de balie open van united

    Hallo kunnen jullie mij vertellen hoelaat de balie open gaat van united.

    alvast bedank

    nel

  10. Top | #410
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: hoelaat gaat de balie open van united

    Welke luchthaven, welke dag ? De balies zijn ruimschoots van te voren al open omdat je voor een reis naar Amerika al 3 uur van te voren op de luchthaven moet zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •