Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 64 EersteEerste ... 24323334353644 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #331
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Die voucher die je kreeg, was dat zogenaamd een 'discount voucher' om voor de helft van de prijs oid een hotel te krijgen?
    Of ging die claim naar je reisverzekering over de 2e kamer?

    Ik krijg nu al (denk ik) 10.000 miles aangeboden voor de vertraging van 4 uur, maar ik heb dus heen en terug genoeg ellende meegemaakt met United (ook het annuleren van de terugvluchten), dus ik kijk gewoon of ik er meer uit kan slepen dan 10.000 miles, in principe kost die 10.000 miles ze niets, ook niet die 20% korting op een volgende vlucht bijv.
    Ze kunnen wat mij betreft zo onze miles naar 60k aanvullen voor een gratis reis, wat maken nou die 2 stoelen uit voor United, dat is echt peanuts voor zo'n maatschappij en ze maken mij blij, want serieus; ik begin United zat te worden en zal als dit de verkeerde kant op loopt snel voor wat anders kiezen. Is natuurlijk de vraag of dat andere beter is, maar dat zien we dan wel weer.

    Ik heb overigens eerder voor wat problemen met het video entertainment systeem al vaker flink wat miles gehad, dus uit ervaring weet ik wel dat ze in principe niet heel moeilijk zijn (of waren).

  2. Top | #332
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Deze voucher konden we zo inwisselen bij het hotel (hyatt by the airport) prima hotel, niks bijbetalen. Maar onze party bestond uit: ik zelf, mijn zoon en schoolvriend beide 17 jaar, zwager en schoonzus.
    We waren al zo moe vanl het wachten op Washington en het om boeken naar een andere terugvlucht dat we de 2e kamer er zelf bij hebben geboekt en ik dacht dat je hier wel voor verzekerd bent.

    De claim naar de reisverzekering ging over de 2e kamer, het eten en een dag later naar het werk.

    United probeerde ons eerst nog 2 dagen later te vertrekken, daar ben ik niet mee akkoord gegaan.
    Laatst gewijzigd door marijke8; 13-02-13 om 14:24.

  3. Top | #333
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik kreeg alleen een discount voucher, maargoed, voor zoverre je discount moet geloven.
    Wij gingen ook naar het Hyatt. Prima hotel, voor herhaling vatbaar als het zou moeten. Heerlijk bed, beter dan dat in de villa.
    Jammer dat de reisverzekering niet instemde... ik wacht nog op antwoord... en van United.. en van Denny's. Die laatste had ik even geinformeerd
    met de vraag of ze meer klachten hadden gehad over voedselvergiftiging, jammer dat ik al 4 dagen moet wachten op een antwoord van ze. Als dat ze lang duurt
    gaat er gewoon een tweetje uit naar ze, die iedereen kan lezen, met uiteraard de juiste hashtags. Op United en de reisverzekering kan ik langer wachten, dat zijn serieuzere zaken.

  4. Top | #334
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Raar verhaal over United

    Wordt net door mijn zoon gewezen op een heel vreemd verhaal over United.
    Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

    http://upgrd.com/matthew/thrown-off-...-pictures.html

  5. Top | #335
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Raar verhaal over United

    Als ik dit probeer te lezen, is de website offline
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  6. Top | #336
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Raar verhaal over United

    Wat een verhaal zeg.......
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  7. Top | #337
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Denny's laat niets meer horen (ook niet na het tweetje om te bedanken voor het niet reageren en de voedselvergifiting), weet ik dus nog niet of er meer mensen last van hadden.
    Van United krijg ik alleen de standaard appreciation voor de terugvlucht, die iedereen van die vlucht krijgt. Reactie: 'Jammer van de problemen met de entertainment op de heenvlucht en mooi dat je de voor jullie bedoelde stoelen voor de terugvluchten weer kon gebruiken'.
    Had meer verwacht van United. Ik heb geen zin om hier nog tijd in te steken, dus ik pak een paar miles en we zien wel of we met United de volgende keer gaan vliegen. De service is sowieso een stuk minder dan een paar jaar terug. Het is toch belachelijk dat ze even je terugvlucht annuleren omdat je problemen heen had. Voor het zelfde geld had ik daar kunnen blijven op m'n eigen kosten. Enige waar ik nu nog op wacht, is reactie van de reisverzekering. Hopelijk kan ik nog mijn 200 euro terug krijgen die ik door het TSA geneuzel ben kwijtgeraakt.

    We wachten geduldig verder af....

    edit; van Denny's op mijn (2e) tweet eindelijk reactie gehad. Ik mag bellen met ze. Ja daag, laat maar zitten. Ik hoef niets van ze, wilde alleen maar weten of ik de enige gelukkige was.


    edit2; Bij United 10.000 miles gekregen... hoera.

    Tip: Mocht iemand ooit problemen krijgen met een aansluitende vlucht, check met het vliegveld of je vlucht terug niet verwijderd is. Krijg je 24u van te voren geen mailtje (als je je hebt ingeschreven), dan weet je dat het fout zit en moet je echt contact met ze opnemen.

  8. Top | #338
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Raar verhaal over United

    Vreemd verhaal... hij had denk ik het woord 'terrorist' niet moeten zeggen. Ze staan nog steeds aardig op scherp voor dat soort woorden.
    Daarnaast had ik gewoon mijn iPhone dan gepakt en laten zien dat er maar 1 foto mee was gemaakt. Ik heb nooit gezeik gehad, terwijl ik ook wel eens een foto maak in het vliegtuig,
    van bijv. het scherm of gewoon een overview vanuit mijn stoel. Daarnaast film ik wel eens het opstijgen... dat laatste mag natuurlijk niet, maar kom op zeg, piloten doen dit zelf ook, onzin met die electronica. Maar regels zijn regels.. ik ging op een terugvlucht even op de stoel van de cabincrew zitten achter in het vliegtuig, omdat ze bezig waren met het uitdelen van drinken (domestic flight, 1 aisle) en ik niet te lang kan blijven staan ivm een knieprobleem. Een stewardess kwam terug en die werd boos, ik moest als de sodemieter van die stoel af vanwege FAA regulations etc. Uitleggen dat ik niet zo lang kon staan ivm een knieprobleem maakte haar niet uit, van die stoel af, FAA REGULATIONS!!!
    Toen ben ik maar op het toilet gaan zitten wachten tot ze klaar waren. Daarna was ze trouwens wel poeslief en vroeg ze wat ik wilde drinken voor ik terug ging naar mijn stoel.

    Hoe dan ook, geen ruzie maken met flight attendants en niet met TSA personeel.

  9. Top | #339
    Regelmatige Bezoeker bejavenlo's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    37

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wat is de prijs voor Economy Plus bij UA dit kan ik hier nergens vinden
    gr. Ben....

  10. Top | #340
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Je kan voor economy plus kiezen tijdens het boeken van je vlucht bij United. Je krijgt dan de toeslag te zien die geldt voor jou traject. Heb je al geboekt dan kan je inloggen bij United met je reserveringscode en kan je plus stoelen kiezen en krijg je ook ee kosten te zien. Wil je dat allemaal niet doen dan kan je met ze bellen. Overdag zijn Nederlands sprekende agenten beschikbaar.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •