Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 64 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #151
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Dat klopt ik heb het zelf gemeld bij united , kreeg dus vandaag een engelse brief met daarin de mededeling dat ik een compensatie kreeg van 50,00 dollar via een electonic travel certificaat, dat is alles wat er in de brief staat , verder geen vouchers of iets dergelijk, naar mijn idee had er dus een voucher bij in de brief moeten zitten die ik op een of andere manier kan activeren via mijn millege account.
    Heb ondertussen toch maar even met united gebeld , daar vonden ze allemaal maar een beetje vreemd.
    Moest de brief in scannen en naar een bepaald email adres sturen , zelf aan he eind van de dag terug bellen voor de uitkomst.
    Ben dus benieuwd.

  2. Top | #152
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @b767-300er Off topic voor Arkefly: vliegt United niet meer via IAD naar MCO, of kijk ik verkeerd?
    Laatst gewijzigd door Njit; 22-06-12 om 15:12. Reden: verplaatst van Arkefly topic

  3. Top | #153
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Naar aanleiding van een vraag in een ander topic of United nog vluchten naar Orlando via Washington Dulles verzorgt, het volgende:

    Het antwoord is volgens hun tabel Ja.

    Voorbeeld voorjaar 2013:

    Vlucht UA 125 vliegt dagelijks tussen A'dam en IAD, aankomst 14:50. De aansluitingen naar Orlando zijn niet zo gunstig. Je hebt de keuze tussen vertrek om 17:10 en 21:50.

    Voor de terugreis kan je kiezen uit 3 vluchten van MCO naar IAD 09:10, 11:36 en 13:45 Vluchtnummer UA 124, vertrek 17:35 brengt je weer terug van IAD naar Amsterdam.
    Laatst gewijzigd door Njit; 22-06-12 om 15:13. Reden: verplaatst van Arkefly topic



  4. Top | #154

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Naar aanleiding van een vraag in een ander topic of United nog vluchten naar Orlando via Washington Dulles verzorgt, het volgende:

    Het antwoord is volgens hun tabel Ja.

    Voorbeeld voorjaar 2013:

    Vlucht UA 125 vliegt dagelijks tussen A'dam en IAD, aankomst 14:50. De aansluitingen naar Orlando zijn niet zo gunstig. Je hebt de keuze tussen vertrek om 17:10 en 21:50.

    Voor de terugreis kan je kiezen uit 3 vluchten van MCO naar IAD 09:10, 11:36 en 13:45 Vluchtnummer UA 124, vertrek 17:35 brengt je weer terug van IAD naar Amsterdam.
    BEdankt
    Deze is toegevoegd op mijn website www.vliegschemas.nl
    Excuus voor het vergeten.

  5. Top | #155
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik zie heel veel reactie's op vliegen met United Airlines.

    Maar hoe bevalt de vlucht, eten, stoelen enz.

  6. Top | #156
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ycassee Bekijk Berichten
    Ik zie heel veel reactie's op vliegen met United Airlines.

    Maar hoe bevalt de vlucht, eten, stoelen enz.
    Ze vliegen redelijk op tijd, stoelen (wij hebben altijd EconomyPlus) zijn prima en eten is de bekende "beef or Pasta".
    De afgelopen 4 jaar een kleine 10 vluchten met hun gedaan, onboard service ook altijd prima.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  7. Top | #157
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ycassee Bekijk Berichten
    Maar hoe bevalt de vlucht, eten, stoelen enz.
    Seats zijn standaard, bij economy+ heb je zo'n 10 cm meer beenruimte. Ik vind de service en kwaliteit voedsel de laatste jaren sterk achteruit gegaan. De cabin crew is soms mopperig en niet vriendelijk. Ze vliegen wel goed op tijd, dat is tenminste onze ervaring.

  8. Top | #158
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    en eten is de bekende "beef or Pasta".
    Werd de laatste keer verrast bij United omdat ik kon kiezen tussen drie varianten te weten: vlees, kip of vegetarisch. Weet niet of dit iets tijdelijks is.

  9. Top | #159
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    63

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wij vliegen in september voor de zoveelste keer met United vanaf Brussel, op die vluchten gebruiken ze de vernieuwde 777, niet de kleine 757 die vanuit Amsterdam gebruikt wordt. Ik hou niet zo van die smalle vliegtuigen op zo'n lange vlucht. Hun personeel is vaak niet erg vriendelijk, maar dat lijkt me typisch te zijn voor alle Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen. Het contrasteert echt met de klantenservice die je in de USA krijgt, weet niet echt wat daarvan de reden is.

  10. Top | #160
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wij zijn ook al met de nieuwe 777 gevlogen en ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind de service niet meer zo goed en de stoelen nog smaller of ben ik breder geworden .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •