Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 54 van de 64 EersteEerste ... 4445253545556 ... LaatsteLaatste
Resultaten 531 tot 540 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #531
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wat ik écht belachelijk vind is dat er anno 2017 nog steeds de mogelijkheid is tot dubbel boeken... Tenzij deze persoon bijvoorbeeld op de reservelijst stond en de originele passagiers toch nog aankwamen ben ik vooral heel benieuwd hoe de selectie van deze passagier tot stand is gekomen! Iene-miene-mutte, u mag het vliegtuig verlaten?
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #532
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Dubbel boeken is standaard. Omdat er altijd passagiers zijn die toch niet vliegen..

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #533
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik heb jaren geleden een paar maal heel slechte ervaringen gehad met United.
    Ik heb ook mezelf beloofd nooit meer met United te vliegen wat voor prijs ze ook in de aanbieding hebben.
    Door dat filmpje ben ik weer overtuigd met mijn beslissing.

  4. Top | #534
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Dit is echt schandalig, het filmpje gaat de hele wereld over, echt goede reclame dit. 'Men' heeft de computer laten kiezen wie er uit moest....
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  5. Top | #535
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Wij zijn afgelopen donderdag met United terg gevlogen. Van Orlando naar Houston en daarna door naar Amsterdam.
    Onze eerste vlucht was ook overbooked. Er werd bij het inchecken gevraagd of wij, in ruil voor minimaal 300 dollar aan cheques, het erg zouden vinden om een andere vlucht te nemen. Nu hadden wij daarna nog een vlucht naar Amsterdam dus we hadden er niet veel trek in. Bij het boarden bleek dus dat er te veel mensen zijn, en er dus ook te weinig plek was voor de handbagage. Er werd vriendelijk gevraagd of mensen hun handbagage af wilde staan als gewone bagage, en die op de eindbestemming op de band op te halen. Welgeteld 2 personen deden dat: wij. Bij het boarden waren er dus mensen die hun handbagage weg wilde stoppen, maar niet paste. En die werden boos dat het niet paste. Nu waren de stewards erg rustig (waar ik zou zeggen: moet je maar gvd aan de maten houden) en zochten naar een oplossing. Mensen werden boos dat ze hun bagage niet meer kwijt konden. Mensen die en een trolley EN een grote tas (die duidelijk groter was dan de afmetingen van de personal item). En nog bleven ze rustig, waarbij ik de mensen hun nek al zou hebben omgedraaid hoe ze tegen de stewards spraken.

    Dus niet alles komt op united aan. Neemt niet weg dat die man op een niet nette manier door politie is verwijderd. Bij ons was er ook overbooked. Maar toen we gingen boarden waren er niet te veel mensen die aan boord wilde gaan. Ik snap dus ook niet dat iemand met een stoel verwijderd moet worden. Je kan volgens mij wel overbooken maar niet meer stoelen aanwijzen dan er daadwerkelijk stoelen zijn.

  6. Top | #536
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Verschillende media vertellen nu dat er plaatsen vrijgemaakt moesten worden om United personeel op de goede plaats te krijgen.
    Vandaar dat de mensen dus in het toestel zaten en er daarna plaats gemaakt moest worden.

  7. Top | #537
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    wat veselijk!!!! heb ik net geboekt bij ze....

  8. Top | #538
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Syllvia Bekijk Berichten
    ..... 'Men' heeft de computer laten kiezen wie er uit moest....

    Ik vraag mij sterk af in hoeverre dit juridisch uberhaupt toegestaan is! Ik kan mij persoonlijk voorstellen dat wanneer ik, bijvoorbeeld, eindelijk op vakantie kan ik ook onder geen enkel beding het vliegtuig had verlaten! Zeker niet wanneer dit 'door een computer was gekozen.' Ze hadden zichzelf hier een PR-nachtmerrie kunnen besparen door simpelweg meer geld/vouchers aan te bieden in ruil voor die stoel....
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  9. Top | #539
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Ze hadden zichzelf hier een PR-nachtmerrie kunnen besparen door simpelweg meer geld/vouchers aan te bieden in ruil voor die stoel....

    Precies, dat was ook mijn gedachte.
    Ik heb eerder meegemaakt dat er, voor het instappen, werd verteld dat een toestel was overgeboekt en er werd dan een behoorlijk bedrag aan gratis tickets geboden net zo lang tot er voldoende mensen zicht hadden gemeld en het aanbod hadden geaccepteerd.

  10. Top | #540
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    mmmmm krijg ik straks hier mee te maken . op de vlucht terug van mco naar Newark kon ik voor ons 3en maar voor 1 person een stoel kiezen. rest van vliegtuig vol tenminste de economy stoelen .... kon wel met bijbetaling economy plus kiezen ... mmmm we gaan het wel zien wat het wordt. moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat united zo 'slecht" was



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •