Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 64 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

  1. Top | #1
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Vliegen met United Airlines (2)

    Dit is de voortzetting van de discussie in Vliegen met United Airlines (1).


    Met ingang van 1 januari 2012 wordt de annual mileage Economy plus option verhoogd naar
    $ 499,-- per jaar. Zie hier.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 12:20. Reden: correctie

  2. Top | #2
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Bedankt vd tip, ons Premier Membership loopt eind december af en zijn niet in de gelegenheid om nog "even" voor dit jaar nog een extra retourvlucht te boeken voor de miles ops:....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 12:02. Reden: fqe
    At the moment on a roadtrip through Texas

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker Sunny isles girl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Ik heb een vraagje hierover. Vanaf 1 sept 2011 worden met toestellen van Continental gevlogen naar DC en Newark. Dit zijn Boeing 757-200 toestellen die geen economy plus hebben. Stel je betaalt voor deze fee van $ 499.00, waar kom je dan te zitten? Business class?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 12:02. Reden: fqe

  4. Top | #4
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Ik mag normaal als Elite vlieger in Economy Plus zitten, op deze vluchten mocht ik bij de nooduitgang zitten en dus met veel beenruimte. Ik vermoed dat dit ook zal gelden hiervoor, maar weet ik niet zeker ...
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #5
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunny isles girl Bekijk Berichten
    Stel je betaalt voor deze fee van $ 499.00, waar kom je dan te zitten? Business class?
    Voor dat geld? Zit je er gewoon naast! Vergeet niet dat als je een Economyplus fee betaalt je alleen maar recht hebt op een economyplusstoel als die beschikbaar is. En laten ze nu schaars zijn in de Continentalvliegtuigen. Je kunt ze ook niet, zoals in een United vliegtuig, van te voren vastleggen. Voor die vluchten heb je dus de meeste kans op een gewone economy stoel.....en verder niet zeuren. That's life! Daarom boeken sommige slimmerikken de vlucht via Chicago of vertrekken ze vanaf Brussel.



  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    @Sunny isles girl;
    Als dat zo zou zijn dan zou ik per direct de $499 op tafel leggen. Continental Airlines beschouwt in de 757 de stoelrijen 7 t/m 14 als 'preferred seats' omdat deze het dichts bij de uitgang zitten. Deze stoelen en de stoelen op de exits rows zijn in eerste aanleg beschikbaar voor frequent flyers en passagiers die hebben betaald voor economy plus. Helaas voor jou dus geen automatische upgrade naar Business Class.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 12:03. Reden: fqe

  7. Top | #7
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard United 2011 elite status and benefits will be extended

    Voor diegene die deelnemen in het United Mileage Plus programma:

    Part of the merger between United and Continental involves converting to a new technology system, late in the first quarter of 2012. At that point, we'll begin delivering the benefits of the 2012 MileagePlus® program. Until then, elite members' 2011 status and benefits will be extended. We will extend the validity of elite credentials as well, so elite members will continue to enjoy their benefits when flying on United and Star Alliance™ member airlines.

    The complete article : http://hub.united.com/News/LoyaltyProgr ... ended.aspx

    Met dank aan Edwin ( Edwin & Wendy & Vincent ) die mij hierop attendeerde
    At the moment on a roadtrip through Texas

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: United 2011 elite status and benefits will be extended

    Prima actie, daar gaan we zeker nog gebruik van maken.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: United 2011 elite status and benefits will be extended

    wilt dit ook zeggen dat je dit jaar nog gebruik kan maken van het aantal mijlen voor een gratis vlucht?

    Ik weet nog dat vorig jaar je rond de 55 000 mijlen nodig had voor een ticket round trip. Ik heel blij omdat ik er nu rond de 60 000 gespaard heb en ik zie dat je er nu 100 000 nodig hebt!
    Dat wordt dan nog jaren verder vliegen/sparen...

    Weet er ook iemand of je vanaf nu 1 kaartje kan hebben voor alle familieleden? Want zoon of dochter gaan hier niet altijd mee op reis...

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: United 2011 elite status and benefits will be extended

    De saver award tickets zijn nog steeds 60k. Als deze echter niet meer beschikbaar zijn dan kun je alsnog je miles gebruiken tegen het standard tarief (110k). Handig voor mensen met veel miles. Als je bij United niets kunt vinden in de saver award categorie dan moet je even breder zoeken. Soms vind je bij de Star Alliance partners nog een ’koopje’.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 12:03. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •